ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل احتمالا همزمان با معرفی پیکسل۶ از پیکسل Fold و پیکسل واچ رونمایی می‌کند

گوگل ظاهرا قصد دارد دست پر به میدان بیاید و در مراسم رونمایی از سری پیکسل۶ محصولات دیگری را نیز معرفی کند و احتمالا باید منتظر رونمایی از گوشی تاشو پیکسل Fold، ساعت هوشمند پیکسل ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

گوگل ظاهرا قصد دارد دست پر به میدان بیاید و در مراسم رونمایی از سری پیکسل۶ محصولات دیگری را نیز معرفی کند و احتمالا باید منتظر رونمایی از گوشی تاشو پیکسل Fold، ساعت هوشمند پیکسل واچ و نسل جدید اسپیکر نست باشیم.

مراسم رونمایی قرار است در تاریخ ۲۷ مهرماه برگزار شود و هرچه بیشتر به آن نزدیک می‌شویم اطلاعات بیشتری از دستگاه‌های جدید گوگل افشا می‌شود.

به گفته یک افشاگر به نام AI، در این مراسم پیکسل واچ، پیکسل فولد و اسپیکر جدید نست معرفی می‌شود و ممکن است محصولی دیگر با نام پیکسل تب نیز معرفی شود که اکوسیستم گوگل را تکمیل می‌کند. دستگاه پیکسل اسلیت هم به دست فراموشی سپرده شده و ظاهرا خبری از محصول جایگزین نخواهد بود. البته هنوز اطلاعات زیادی از این محصولات در دست نیست، اما سری پیکسل ۶ معرفی خواهد شد. در مورد گوشی تاشو گوگل هم گفته می‌شود به یک نمایشگر بیرونی ۷.۶ اینچی مجهز است. ظاهرا این صفحه نمایش ساخته سامسونگ است.

همکاری‌های سامسونگ و گوگل شکل تازه‌ای به خود گرفته و حتی تراشه تنسور هم با همکاری شرکت کره‌ای ساخته شده است. برخی می‌گویند پردازنده تنسور یکی از چیپ‌های سامسونگ بوده که امتیاز آن در اختیار گوگل قرار گرفته. بنابراین استفاده از نمایشگر تاشو سامسونگ چندان دور از ذهن نیست. همچنین برخی از سنسورهای دوربین سری پیکسل۶ هم ساخته شرکت کره‌ای است و باید عملکرد آن را بعد از معرفی دید. گفته شده پیکسل واچ از اندروید Wear استفاده می‌کند و شاید برخی مشخصات آن با گلکسی واچ ۴ یکسان باشد. باید دید ساعت جدید گوگل با گلکسی واچ چقدر یکسان هستند، اما گفته شده تراشه استفاده شده در ساعت نیز ساخته خود گوگل است. به هرحال تا ۲۷ مهرماه چیزی باقی نمانده و به زودی مشخص می‌شود گوگل چه محصولاتی برای این مراسم آماده کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی