ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارسال کیک سالگرد به مناسبت یکسال انتظار برای دریافت کارت گرافیک RTX 3080

یک خریدار در لهستان سپتامبر سال گذشته میلادی یک کارت گرافیک RTX 3080 سفارش می‌دهد اما بنابر دلایل مختلفی این محصول به آن تحویل داده نمی‌شود. پس از این انتظار یکساله، این فرد تصمیم می‌گیرد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۵

یک خریدار در لهستان سپتامبر سال گذشته میلادی یک کارت گرافیک RTX 3080 سفارش می‌دهد اما بنابر دلایل مختلفی این محصول به آن تحویل داده نمی‌شود. پس از این انتظار یکساله، این فرد تصمیم می‌گیرد کیکی به مناسبت سالگرد عدم دریافت این کارت گرافیک برای فروشنده بفرستد.

ظاهرا ارسال این کیک ایده مناسبی بوده چرا که کارت گرافیک پس از چند روز به خریدار تحویل داده می‌شود. تصویر کیک و متن مدنظر این خریدار توسط یک شیرینی‌پزی به نام «E-Torty» به اشتراک گذاشته شده است. متن خریدار به شرح زیر است:

«سلام، می‌خواهم یه سفارش مخصوص بدهم. می‌خواهم یک کیک برای این مغازه بفرستم. می‌خواهم این کیک را برای یادآوری این موضوع بفرستم که دقیقا یکسال است که سفارش من یعنی کارت گرافیک RTX 3080 را تحویل نداده‌اند. آن‌ها ادعا می‌کنند این GPU از سوی تولیدکننده برای آن‌ها ارسال نشده. می‌خواهم روی کیک بنویسید: یکسال باهم ۶۰۰۰۰۰۲۲۲۲۲.»

یکسال در کنار هم - بخش پایینی شماره سفارش را نشان می‌دهد

چند روز پس از ارسال کیک، کارت گرافیک به این خریدار لهستانی تحویل داده می‌شود. طبق بررسی‌ها، ظاهرا این فروشگاه لهستانی «X-kom» نام دارد که شهرت مناسبی در زمینه خدمات مشتریان ندارد و محصولات را با تاخیر تحویل می‌‌دهد.

خریدار لهستانی با کارت گرافیک RTX 3080

برخی مشتریان X-kom دو ماه پیش گزارش کردند که ۱۰ ماه پس از ثبت سفارش برای خرید RTX 3070 و RTX 3080، به آن‌ها کارت گرافیک RTX 3060 پیشنهاد داده شده و هیچ هزینه‌ای به آن‌ها برگردانده نمی‌شود. X-kom ادعا کرده که RTX 3060 به اندازه دو مدل دیگر قدرتمند است، اما چنین ادعایی از هیچ نظر درست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mrart
    mrart | ۲۱ مهر ۱۴۰۰

    کوفتش بشه انشالله

مطالب پیشنهادی