ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس ۱۰ به نمایشگر E5 LTPO سامسونگ مجهز می‌شود

وان پلاس روی پرچمدار بعدی‌اش یعنی وان پلاس ۱۰ کار می‌کند که احتمالا در فصل اول ۲۰۲۲ از راه می‌رسد. با وجود فاصله نسبتا طولانی که تا معرفی این دستگاه داریم، حالا گزارشی درباره آن ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

وان پلاس روی پرچمدار بعدی‌اش یعنی وان پلاس ۱۰ کار می‌کند که احتمالا در فصل اول ۲۰۲۲ از راه می‌رسد. با وجود فاصله نسبتا طولانی که تا معرفی این دستگاه داریم، حالا گزارشی درباره آن منتشر شده که از تجهیزش به نمایشگر E5 LTPO سامسونگ خبر می‌دهد.

منبع موثق هندی حوزه فناوری، «Yogesh Brar» می‌گوید وان پلاس ۱۰ از نمایشگر E5 LTPO سامسونگ بهره می‌برد که نرخ تازه‌سازی آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود. نمایشگر جدید رفرش ریت دینامیکی دارد و بسته به اپلیکیشن و برخی ویژگی‌های دیگر نرخ تازه‌سازی در یک محدوده تغییر می‌کند.

تغییر نرخ تازه‌سازی نمایشگر با کاهش مصرف انرژی، منجر به افزایش شارژدهی دستگاه می‌شود. نمایشگر E5 LTPO یکی از بهترین نمایشگرهای بازار محسوب می‌شود، بنابراین وان پلاس با استفاده از آن ریسکی نخواهد کرد. انتظار می‌رود گوگل پیکسل ۶ نیز به همین نمایشگر مجهز شود. در حال حاضر گوشی IQOO 8 Pro از جدیدترین نمایشگر سامسونگ استفاده می‌کند.

احتمالا وان پلاس ۱۰ یکی از بهترین نمایشگرهای بازار را داشته باشد، اما از نظر طراحی تفاوتی با نسل قبلی خود نخواهد داشت. براساس شایعات قبلی وان پلاس ۱۰ از همان طراحی وان پلاس ۹ بهره می‌برد و تفاوتی در این زمینه مشاهده نخواهیم کرد. قطعا با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی، اطلاعات بیشتری از پرچمدار بعدی وان پلاس منتشر خواهد شد.

پیش از معرفی پرچمدار بعدی وان پلاس، گوشی وان پلاس 9 RT روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه رونمایی می‌شود. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود و یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که دو لنز ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی خواهند کرد. ظرفیت باتری گوشی جدید هم وان پلاس ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی