ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از ویووبوک ۱۵ با نمایشگر OLED و پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل رونمایی کرد

ایسوس رسما لپ‌تاپ جدید ویووبوک ۱۵ را در ژاپن عرضه کرد. لپ‌تاپ جدید ایسوس به مجموعه خانواده ویووبوک اضافه شده که از نمایشگر اولد و پردازنده‌های نسل ۱۱ اینتل بهره می‌برد. مهم‌ترین ویژگی این لپ‌تاپ ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

ایسوس رسما لپ‌تاپ جدید ویووبوک ۱۵ را در ژاپن عرضه کرد. لپ‌تاپ جدید ایسوس به مجموعه خانواده ویووبوک اضافه شده که از نمایشگر اولد و پردازنده‌های نسل ۱۱ اینتل بهره می‌برد. مهم‌ترین ویژگی این لپ‌تاپ در کنار نمایشگر OLED، طراحی جذاب و وزن کم آن است که حمل و استفاده از آن را بسیار راحت می‌کند.

لپ‌تاپ ویووبوک ۱۵ یک نمایشگر اولد ۱۵.۶ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد که از طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. همچنین گواهینامه PANTONE برای تولید رنگ‌های دقیق و گواهینامه TUV Rheinland برای میزان انتشار پایین نور آبی را بدست آورده است. انتشار کم نور آبی چشمان کاربران را کمتر اذیت می‌کند و آسیب کمتری به آن‌ها می‌رساند.

از دیگر مشخصات نمایشگر می‌توان به روشنایی ۶۰۰ نیت و طراحی با حاشیه‌های بسیار باریک اشاره کرد. این لپ‌تاپ از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و ضخامت آن ۱۸.۶ میلی‌متر است. آلومینیوم باعث شده وزن آن ۱.۸ کیلوگرم باشد و می‌توان آن را در رده لپ‌تاپ‌های سبک قرار داد.

ایسوس ویووبوک ۱۵

ویوو بوک ۱۵ با پردازنده‌های اینتل Core i7-1165 G7 و Core i5-1135 G7 عرضه می‌شود. پردازنده اول به شماره مدل K513EA-L1869T و پردازنده دوم نیز به شماره مدل K513EA-L1867T تعلق دارد. لپ‌تاپ ویووبوک ۱۵ به ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده. متاسفانه خبری از ویندوز ۱۱ بطور پیش فرض نیست و روی آن ویندوز ۱۰ هوم نصب شده، با این حال قابلیت ارتقا به ویندوز ۱۱ را دارد.

ایسوس ویووبوک ۱۵

این لپ‌تاپ ایسوس از وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند. درگاه‌ USB 3.2 Type-C، پورت USB Type-A، دو درگاه USB 2.0، جک هدفون، HDMI و اسلات microSDXC پورت‌های این محصول را تشکیل می‌دهند. ایسوس VivoBook 15 با پردازنده اینتل Core i5 با قیمت ۸۹۰ دلار عرضه می‌شود و نسخه دیگر با تراشه اینتل Core i7 برچسب قیمتی ۹۸۰ دلار دارد. این دستگاه احتمالا در بازار دیگر کشورها عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی