ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو یوگا 16s با نمایشگر ۱۶ اینچی و حاشیه‌های کم به‌زودی معرفی می‌شود

لنوو لپ‌تاپ یوگا 16s را برای بازار چین معرفی می‌کند. این لپ‌تاپ عضو جدید خانواده یوگا به شمار می‌رود و از مهم‌ترین ویژگی آن می‌توان به نمایشگر ۱۶ اینچی با حاشیه‌های بسیار کم و پشتیبانی ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

لنوو لپ‌تاپ یوگا 16s را برای بازار چین معرفی می‌کند. این لپ‌تاپ عضو جدید خانواده یوگا به شمار می‌رود و از مهم‌ترین ویژگی آن می‌توان به نمایشگر ۱۶ اینچی با حاشیه‌های بسیار کم و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از گاموت رنگی sRGB اشاره کرد.

لنوو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، در کنار طراحی، ویژگی‌های نمایشگر آن را هم مشخص کرده است. در حال حاضر قیمت و جزییات این لپ‌تاپ در دست نیست، اما به‌زودی در تمام فروشگاه‌های لنوو در سراسر چین عرضه خواهد شد.

لنوو یوگا 16s از یک نمایشگر ۱۶ اینچی با وضوح ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ بهره می‌برد که حاشیه‌های بسیار کمی دارد. روشنایی آن ۵۰۰ نیت است و از HDR پشتیبانی می‌کند. همچنین نمایشگر این لپ‌تاپ قادر به پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از گاموت رنگی sRGB است. دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ هنوز مشخص نشده‌اند، اما احتمالا برخی مشخصات اصلی‌اش مشابه دیگر عضو خانواده یوگا یعنی یوگا 13s خواهد بود، بنابراین احتمالا لنوو یوگا 16s هم با پردازنده‌های رایزن AMD عرضه می‌شود و البته شاید نسخه‌ای با پردازنده اینتل هم در دسترس خریداران قرار بگیرد.

لنوو یوگا 13s

از مشخصات یوگا 13s می‌توان به نمایشگر ۱۳ اینچی LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ اشاره کرد. پردازنده به کار رفته در این لپ‌تاپ AMD Ryzen 5 5600U است که با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD همراهی می‌شود. ظرفیت باتری آن نیز ۵۰ وات ساعت است که از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های یوگا 13s می‌توان پشتیبانی از به دالبی ویژن، دالبی اتموس و بلندگوهای استریو اشاره کرد. وای‌فای ۶، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و دو درگاه USB Type-C هم پورت‌های آن را تشکیل می‌دهند. این دستگاه با ویندوز Hello سازگار است و از این روش می‌توان برای احراز هویت استفاده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی