ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پهپاد جدید DJI
تکنولوژی

مویک ۳ نسل جدید پهپاد DJI با باتری بزرگ‌تر و مدت زمان بیشتر پرواز از راه می‌ر سد

شرکت DJI قصد دارد ظاهرا نسل جدید پهپاد خود را با باتری بزرگ‌تری عرضه کند تا مدت‌زمان پرواز آن در هر بار شارژ را افزایش دهد و کمتر نیاز به شارژ داشته باشد. یک منبع ...

احمدرضا فرهبد
نوشته شده توسط احمدرضا فرهبد | ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

شرکت DJI قصد دارد ظاهرا نسل جدید پهپاد خود را با باتری بزرگ‌تری عرضه کند تا مدت‌زمان پرواز آن در هر بار شارژ را افزایش دهد و کمتر نیاز به شارژ داشته باشد.

یک منبع آگاه بازار به نام Jasper Ellens با انتشار توییتی اعلام کرده که ظرفیت باتری مویک ۳ نسبت به مدل قبلی ۳۰ درصد افزایش ظرفیت خواهد داشت و مدت زمان پرواز آن به لطف استفاده از این باتری در هر بار شارژ ۴۶ دقیقه بیشتر می‌شود.

برند DJI قصد دارد پهپاد جدید خود یعنی مویک ۳ (Mavic 3) را به‌زودی معرفی و روانه بازار کند. DJI با انتشار توییتی رسمی اعلام کرده است که مویک ۳ در تاریخ ۵ نوامبر مصادف با ۱۴ آبان معرفی خواهد شد. ظاهرا این پهپاد نسبت به مدل قبلی خود در زمینه قابلیت‌های مربوط به فیلم‌برداری و سایر قابلیت‌ها پیشرفت‌هایی داشته است.

به‌تازگی یک منبع افشاکننده اطلاعات با انتشار توییتی تصویری از پهپاد جدید DJI منتشر کرده که در حالی که تا شده با استفاده از یک نوار روی یک صفحه قرار داده شده روی یک سه‌پایه نصب شده است و فردی پشت سه‌پایه، ریموت کنترل دستگاه را در دستش گرفته است. ریموت کنترل هوشمند این دستگاه که RC Pro DJI Smart Controller نام دارد، همراه با باندل پهپاد مویک ۳ Cine Premium عرضه می‌شود.

پهپاد DJI

تصویر منتشرشده از پهپاد جدید DJI، باتری این دستگاه را نیز به‌خوبی به تصویر کشیده است. به‌خوبی مشخص است که ظرفیت باتری مویک ۳ نسبت به مدل قبلی به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است و می‌تواند امکان پیمایش مسافت بیشتری را برای مدل جدید فراهم کند. باتری مویک ۳ در پشت آن نصب شده و شبیه باتری مورداستفاده در پهپاد DJI FPV است.
در این بتری چهار چراغ LED نشانگر شارژ باقیمانده وجود دارد و همچنین چراغی برای نشان دادن روشن یا خاموش بودن دستگاه در باتری تعبیه شده است.


پیشرفت‌های پهپاد جدید DJI نسبت به مدل قبل قابل‌توجه است؛ بنابراین احتمالا نسبت به مدل قبلی قیمت بیشتری خواهد داشت. هیچ اطلاعات رسمی در مورد مویک ۳ منتشر نشده است و باید تا زمان نزدیک شدن به تاریخ ۱۴ آبان منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی