ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل تا ۵ سال برای گوشی‌های سری پیکسل ۶ آپدیت امنیتی منتشر می‌کند

پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل که به تراشه تنسور مجهز شده‌اند، حداقل سه سال بروزرسانی اندروید و تا ۵ سال بروزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد. گوگل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۲۱:۲۷

پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل که به تراشه تنسور مجهز شده‌اند، حداقل سه سال بروزرسانی اندروید و تا ۵ سال بروزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد.

گوگل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت گوشی‌های پیکسل را به بازار عرضه می‌کند تا به مرور زمان با به روزرسانی نرم افزاری و ارتقا ویژگی‌ها، دستگاه‌های بهتری در اختیار کاربران قرار دهد. در این بیانیه آمده است که پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو به مدت حداقل ۵ سال به روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد. کاربران همچنان می‌توانند تا حداقل ۳ سال به روزرسانی نسخه سیستم عامل اندروید را در موبایل‌های جدید دریافت کنند. در این بیانیه به این نکته اشاره شده که گوگل متعهد شده با این رویکرد دستگاه‌هایی به روز و ایمن در دسترس کاربران قرار دهد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که دو هفته پیش گوگل سورس کد اندروید ۱۲ را در پروژه متن باز اندروید (AOSP) منتشر کرد، اما در اختیار کاربران قرار نگرفت. حالا امروز همزمان با رونمایی از جدیدترین گوشی‌های پیکسل یعنی پیکسل ۶ و ۶ پرو، این کمپانی جدیدترین سیستم عاملش را برای گوشی‌های پیکسل منتشر کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اندروید ۱۲، سبک طراحی متریال یو (Material You) است. شما می‌توانید با این زبان طراحی، هوم اسکرین را با توجه به سلیقه‌تان شخصی‌سازی کنید.

این تصمیم گوگل مبنی بر پنج سال پشتیبانی امنیتی می‌تواند توجه کاربران را جلب کند، زیرا بروزرسانی‌های این چنینی برای کاربران در سراسر جهان اهمیت دارد. باید دید تمهیدات گوگل چه تاثیری بر میزان فروش موبایل جدید خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی