ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک بوک ایر ۲۰۲۲ احتمالا با نمایشگر مینی LED از راه می‌رسد

به گزارش منابع آگاه بازار، اپل ترجیح می‌دهد برای لپ تاپ‌ها و تبلت‌های بالارده خود از پنل مینی LED استفاده کند که با این وجود احتمالا مک بوک ایر ۱۳.۳ اینچی آینده که سال ۲۰۲۲ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ آبان ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

به گزارش منابع آگاه بازار، اپل ترجیح می‌دهد برای لپ تاپ‌ها و تبلت‌های بالارده خود از پنل مینی LED استفاده کند که با این وجود احتمالا مک بوک ایر ۱۳.۳ اینچی آینده که سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد، از نمایشگر مینی LED به جای LCD بهره خواهد برد.

گزارش جدید دیجی تایمز یک بار دیگر ادعا می‌کند که مک بوک ایر ۲۰۲۲ از پنل مینی LED بهره خواهد برد. تاکنون چندین بار در گزارش‌های مختلفی اشاره شده است که نمایشگر مدل جدید با این بهبود همراه خواهد بود و با توجه به اینکه در طول چندین ماه گذشته ادعاهای مشابهی مطرح شده است، می‌توان فرض کرد که اپل در نسل بعدی این دستگاه به جای فناوری LCD از پنل مینی LED استفاده خواهد کرد.

مک بوک ایر

با این وجود انتظار نداشته باشید که اپل اندازه نمایشگر خود را تغییری دهد و این گزارش عنوان می‌کند که مک بوک ایر ۲۰۲۲ درست مانند نسل قبل خود با تراشه M1 از نمایشگر ۱۳.۳ اینچی بهره خواهد برد. خوشبختانه به نظر می‌رسد اپل برخلاف دستگاه‌های قبلی که از طراحی یکسانی برخوردار بودند، این بار قصد دارد نسل جدید لپ تاپ خود را با تغییراتی مانند بریدگی بالای نمایشگر و حاشیه‌های متمایل به سفید روانه بازار کند.

متاسفانه در این گزارش به زمان عرضه مک بوک ایر ۲۰۲۲ اشاره‌ای نشده است، اما «مینگ-چی کو» تحلیلگر مطرح محصولات اپل پیش‌بینی کرده بود اپل تولید انبوه دستگاه جدید خود را در سه ماه سوم سال آینده کلید می‌زند. البته او به هیچ دلیل خاصی برای عرضه دیرهنگام این دستگاه اشاره نکرده است، اما احتمالا به دلیل تغییرات طراحی و سخت‌افزاری آن باشد.

مک قابل حمل آینده کوپرتینویی‌ها همچنین می‌تواند با یک شاسی سبک‌تر، پورت شارژ MagSage و چندین پورت USB 4 عرضه شود که این ویژگی‌ها تنوع بیشتری را به کاربران ارائه می‌کند. در نهایت، مک بوک ایر ۲۰۲۲ می‌تواند از چیپست نسل بعدی اپل M2 بهره ببرد که احتمالا به عنوان جانشین M1 با همان پیکربندی هسته‌ها معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی