ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

گزارش درآمد فصل سوم ۲۰۲۱ ال‌جی منتشر شد؛ افزایش ۲۲ درصدی درآمد

ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که در سه ماهه سوم سال جاری تقریبا ۱۶ میلیارد دلار درآمد و ۴۶۲ میلیون دلار سود داشته است. میزان درآمد شرکت مستقر در کره جنوبی نسبت به سال گذشته ۲۲ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۸ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که در سه ماهه سوم سال جاری تقریبا ۱۶ میلیارد دلار درآمد و ۴۶۲ میلیون دلار سود داشته است. میزان درآمد شرکت مستقر در کره جنوبی نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد افزایش و سود آن‌ها نسبت با مدت زمان مشابه در سال گذشته ۴۹.۶ درصد کاهش یافته است.

به گفته ال‌جی، درآمد بسیار زیاد غول تولیدکننده لوازم الکترونیکی کره جنوبی به دلیل فروش بسیار خوب لوازم خانگی و تلویزیون‌های آن در طول سه ماهه اخیر بوده است. با این وجود، ال‌جی طبق یک توافق جدید باید ۴۱۰ میلیون دلار به علت آتش گرفتن باتری شورلت بولت به شرکت جنرال موتورز خسارت پرداخت کند.

ال‌جی

پیش از این توافق، گزارش‌های متعددی از آتش گرفتن این مدل خودرو منتشر شده بود که غول خودروسازی آمریکا علت آن را معیوب بودن باتری‌ها می‌داند. در حالی که ال‌جی الکترونیکس جداکننده‌های مورد استفاده در این باتری‌ها را ارائه می‌کند، LG Energy Solution باتری‌های مورد استفاده در خودروی برقی بولت را تولید می‌کند و گفته می‌شود که بخشی از هزینه قرارداد را تامین خواهد کرد.

علاوه بر این موارد ال‌جی الکترونیکس در جلسه درآمد سه ماهه سوم خود اعلام کرد که کسب و کار لوازم خانگی آن یک بار دیگر با ۴۳۲ میلیون دلار بیشترین سهم از سود این شرکت را داشته است. غول لوازم خانگی اعلام کرد که طی سه ماهه اخیر شاهد رشد دو رقمی فرو لوازم خانگی در آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای مرکزی و جنوبی بوده است.

کسب و کار تولید تلویزیون این شرکت نیز ۱۷۷ میلیون دلار سود داشته است که طبق اعلام ال جی فروش تلویزیون‌های OLED نسبت به سال قبل دو برابر شده است و تلویزیون‌های ممتاز نیز در طول سه ماهه اخیر فروش قابل توجهی داشته‌اند.

در نهایت، ال جی برای سه ماهه چهارم خود انتظار دارد که رقابت در بازار لوازم خانگی افزایش پیدا کند و فروش بازار تلویزیون کاهش پیدا خواهد کرد، زیرا مصرف‌کنندگان نسبت به قبل وقت کمتری را در خانه‌های خود صرف می‌کنند و همچنین با وجود واکسیناسیون جهانی، اقدامات ناشی از قرنطینه کرونا کاهش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی