ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فولد 3
تکنولوژی

سامسونگ می‌خواهد فروش گوشی‌های تاشو خود را سال ۲۰۲۲ دو برابر کند

به گزارش شرکت تحقیقاتی و تحلیلی UBI، به نظر می‌رسد سامسونگ به آینده موبایل‌های تاشو خود امیدوار است و می‌خواهد حجم تولید پنل اولد تاشو را در سال آینده میلادی دو برابر کند. گفته می‌شود ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

به گزارش شرکت تحقیقاتی و تحلیلی UBI، به نظر می‌رسد سامسونگ به آینده موبایل‌های تاشو خود امیدوار است و می‌خواهد حجم تولید پنل اولد تاشو را در سال آینده میلادی دو برابر کند.

گفته می‌شود سامسونگ در سال جاری میلادی درحدود ۸.۱ میلیون پنل تولید می‌کند که به معنای عرضه حدود ۸ میلیون گوشی تاشو است. نرخ بازده خطوط مونتاژ حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد گزارش می‌شود. در نتیجه از حجم پنل‌های تولید شده، درصدی کمتری گوشی تاشو به بازار عرضه می‌شود.

با دوبرابر کردن تولید نمایشگرهای OLED تاشو به ۱۸ میلیون واحد، انتظار می‌رود تولید موبایل تاشو به حدود ۱۴ تا ۱۶ میلیون دستگاه منجر شود. یکی از شرکت‌های تابعه سامسونگ دیسپلی به نام Dowoo Insys، پوشش شیشه‌ای بسیار نازک مورد نیاز موبایل‌های گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد را آماده می‌کند که توسط شرکت SCHOTT آلمان عرضه می‌شود. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، سامسونگ قصد دارد خطوط تولید بیشتری را راه‌اندازی کند تا ظرفیت تولید را دو برابر کند. تحقیقات UBI همچنین می‌گوید عرضه پنل‌های تاشو می‌تواند در سال ۲۰۲۵ به ۴۹ میلیون واحد نیز برسد.

افزایش تولید پنل‌های تاشو همچنین به سامسونگ دیسپلی اجازه می‌دهد تا بتواند پنل‌ها را به سایر تولیدکنندگان گوشی نیز بفروشد. برخی تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند چینی مانند شیائومی و ویوو درصدد تامین پنل مورد نیاز برای گوشی‌های تاشو خود از طریق سامسونگ هستند. اخباری نیز در مورد تلاش گوگل و اپل برای توسعه گوشی تاشو مطرح شده و سامسونگ گزینه مناسبی برای تامین پنل آن‌ها محسوب می‌شود.

هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که سامسونگ چه برنامه‌ای را برای تولید گوشی‌های تاشو خود در سال ۲۰۲۲ دنبال می‌کند. این احتمال وجود دارد که کره‌ای‌ها یک گوشی تاشو مقرون به صرفه سال آینده میلادی به بازار عرضه کنند. در نهایت باید دید سامسونگ چه برنامه‌ای را برای تولید گوشی‌های تاشو دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی