ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری گلکسی S22 احتمالا در تمامی بازارها با اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه می‌شود

سامسونگ ظاهرا قصد دارد سری گلکسی S22 را در سال آینده میلادی در تمامی بازارها با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه کند و در آن‌ها خبری از چیپ اگزینوس نخواهد بود. انتظار می‌رود تاریخ معرفی این ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

سامسونگ ظاهرا قصد دارد سری گلکسی S22 را در سال آینده میلادی در تمامی بازارها با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه کند و در آن‌ها خبری از چیپ اگزینوس نخواهد بود. انتظار می‌رود تاریخ معرفی این سری ۱۹ بهمن‌ ماه (‌۸ فوریه) باشد.

معمولا سامسونگ گوشی‌های پرچمدارش را در بازارهای مختلف با ترکیبی از تراشه‌های اگزینوس و اسنپدراگون در دسترس کاربران قرار می‌داد ولی ظاهرا برای نسل بعدی سری گلکسی اس تصمیم دیگری گرفته است.

براساس اخبار غیررسمی، انتظار می‌رود سری گلکسی S22 سامسونگ اوایل سال آینده میلادی از راه برسند. چنین موضوعی چندان دور از انتظار نیست چرا که معمولا این سامسونگ در رویداد آنپکد خود که عموما در ماه ژانویه یا فوریه برگزار می‌شود، از موبایل‌های پرچمدار جدیدش رونمایی می‌کند. اما ظاهرا اینبار نباید منتظر استفاده از تراشه اگزینوس در آن‌ها باشیم.

گلکسی S22

براساس گزارش منتشر شده از سوی برخی منابع آگاه، ظاهرا سامسونگ قصد دارد تراشه اگزینوس را به نفع اسنپدراگون ۸۹۸ در بازارهای جهانی کنار بگذارد.

سامسونگ اکثر پرچمدارهای قبلی‌اش را به صورت ترکیبی از تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس در بازارهای مختلف عرضه کرده. برای مثال گلکسی S21 در بازار ایالات متحده با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه شد، در حالی که در سایر بازارها از جمله هند و کره جنوبی، مدل‌های مجهز به چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ در دسترس کاربران قرار گرفت.

به نظر می‌رسد وضعیت برای نسل جدید موبایل‌های پرچمدار تغییر کند و این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای عرضه سری گلکسی S22 مجهز به اسنپدراگون در سراسر جهان است. به گزارش وب‌سایت LetsGoDigital و یوتیوبر Super Roader، سامسونگ قصد دارد در همه بازارها از جمله اروپا و آسیا، سری گلکسی S22 را با تراشه اسنپدراگون به بازار عرضه کند. این موضوع در حالی مطرح شده که سامسونگ می‌خواهد در پرچمدار بعدی‌اش با نام احتمالی اگزینوس ۲۲۰۰ از پردازشگر گرافیکی AMD استفاده کند، بنابراین شاید توسعه این تراشه با مشکل مواجه شده باشد.

البته گفتنی است برخی منابع آگاه و مطرح بازار از جمله Tron و مکس وینباخ چنین ادعاهایی را تایید نمی‌کنند. سامسونگ هم هنوز در مورد این موضوع اظهارنظری نکرده است.

به نظر می‌رسد کاربران امسال باید منتظر گلکسی S22 در سه نسخه معمولی، پلاس و اولترا باشند. تاکنون تصاویر زنده و رندرهای مختلفی از موبایل‌های این سری به اشتراک گذاشته شده‌اند که طراحی پرچمداران جدید را تا حدی نشان می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد آیین توتونی
    محمد آیین توتونی | ۱۷ آبان ۱۴۰۰

    پس الان اگزینوس ۲۲۰۰ برای چه محصولیه؟ تب اس ۸؟

مطالب پیشنهادی