ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش‌های متناقض درباره گلکسی S22: تراشه اگزینوس در برخی بازارها عرضه می‌شود

هنوز چند ماه تا معرفی گلکسی S22 باقی مانده، ولی در جدیدترین گزارش برخلاف شایعه قبلی گفته شده که این خانواده در برخی کشورها با چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ به بازار می‌آید. گزارش قبلی از عرضه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

هنوز چند ماه تا معرفی گلکسی S22 باقی مانده، ولی در جدیدترین گزارش برخلاف شایعه قبلی گفته شده که این خانواده در برخی کشورها با چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ به بازار می‌آید. گزارش قبلی از عرضه تمام مدل‌های گلکسی S22 با چیپست اسنپدراگون کوالکام خبر داده بود.

به گزارش منبع آگاه مشهور توییتر با نام کاربری Ice Universe، بعضی کشورها نسخه اگزینوس ۲۲۰۰ گلکسی S22 را دریافت می‌کنند. در حال حاضر مشخص نیست که این مناطق شامل چه کشورهایی خواهند بود اما وب‌سایت GalaxyClub در گزارش جداگانه‌ای اعلام کرده که گوشی‌های اسنپدراگون گلکسی نسبت به گذشته در بازارهای بسیار بیشتری عرضه می‌شوند، منتها نسخه اگزینوس هم همچنان وجود خواهد داشت.

کارمند سابق سامسونگ که با اسم مستعار Super Roader شناخته می‌شود، پیش‌تر به وب‌سایت LetsGoDigital گفته بود که این شرکت می‌خواهد همه مدل‌های گلکسی S22 را در سراسر دنیا با اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه کند و به طور کلی از خیر عرضه مدل‌های اگزینوس بگذرد.

چیپست‌های اگزینوس و اسنپدراگون در گذشته تفاوت‌های محسوسی با یکدیگر داشتند و کاربران معمولا از قدرت پایین تراشه‌های سامسونگ گلایه می‌کردند. ولی امسال انتظار می‌رود که با همکاری سامسونگ و AMD شاهد تولید محصولی با توانمندی‌های گرافیکی بالا باشیم.

اسنپدراگون ۸۹۸ از معماری سه خوشه‌ای شامل ۱ هسته بزرگ، ۳ هسته پرقدرت و ۴ هسته کم‌مصرف استفاده می‌کند. در آن سو، اگزینوس ۲۲۰۰ با کمک AMD به معماری RDNA2 دست می‌یابد که قدرت بسیار بالایی را در زمینه پردازش‌های GPU در اختیار این محصول قرار می‌دهد.

چند روز پیش به دنبال انتشار اولین تصاویر زنده از گلکسی S22 اولترا، در گزارشی اعلام شد که این خانواده احتمالا در تاریخ ۱۹ بهمن معرفی و از ۲۹ بهمن وارد بازار می‌شود. دو مدل استاندارد و پلاس یا پرو تفاوت قابل توجهی با مدل اولترا خواهند داشت، چون مدل اولترا بیشتر به خانواده گوشی‌های گلکسی نوت شباهت پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی