ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت گوگل کمرا برخی قابلیت‌های پیکسل ۶ را به پیکسل‌های قبلی می‌آورد

پیکسل ۶ با قابلیت‌های انحصاری و جذابی در اپلیکیشن دوربین از راه رسید. ولی حالا گوگل برخی از این قابلیت‌ها را از طریق اپلیکیشن Google Camera 8.4 در دسترس سایر مدل‌های پیکسل قرار داده و ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

پیکسل ۶ با قابلیت‌های انحصاری و جذابی در اپلیکیشن دوربین از راه رسید. ولی حالا گوگل برخی از این قابلیت‌ها را از طریق اپلیکیشن Google Camera 8.4 در دسترس سایر مدل‌های پیکسل قرار داده و کاربران می‌توانند آن را به‌صورت دستی روی دستگاه‌های خود نصب کنند.

آپدیت اپلیکیشن گوگل کمرا هنوز از طریق گوگل پلی برای اکثر کاربران منتشر نشده ولی در وب‌سایت APKMirror موجود است. بعضی کاربران می‌گویند با نصب این اپلیکیشن روی پیکسل‌های قدیمی به مشکل برخورده‌اند اما برخی هیچ مشکلی نداشته‌اند. اگر دنبال دردسر نیستید، شاید بهتر باشد که تا زمان عرضه اپلیکیشن در گوگل پلی منتظر بمانید.

از جمله قابلیت‌هایی که با این آپدیت در دسترس پیکسل‌های قبلی قرار می‌گیرد می‌توانیم به Timer Light و قابلیت دستکاری نوردهی اشاره کنیم. Timer Light از فلش دوربین عقب به عنوان تایمر معکوس استفاده می‌کند تا بدانید که گوشی دقیقا در چه زمانی عکس را ثبت می‌کند. قابلیت تنظیم نوردهی هم امکان افزایش یا کاهش دستی میزان دریافت نور در دوربین را فراهم می‌سازد. البته همواره می‌توانید این قابلیت را غیرفعال کنید تا خود دوربین این کار را برایتان انجام دهد.

به‌علاوه، فلشی که در بالای رابط کاربری دوربین وجود داشت، حالا به شکل یک چرخ‌دنده درآمده و زمانی که حالت عکاسی شبانه فعال باشد، علامت هلال ماه را نشان می‌دهد. با این تغییر کاربران به راحتی می‌توانند متوجه شوند که برای غیرفعال‌سازی عکاسی شبانه باید چه کار کنند و چگونه به تنظیمات دوربین دسترسی داشته باشند.

اگرچه تمام قابلیت‌های دوربین پیکسل ۶ مثل Face Unblur و Action Pan برای پیکسل‌های قبلی منتشر نشده و بعید است که چنین اتفاقی بیفتد، اما برای دسترسی به ویژگی جذاب Magic Eraser می‌توانید از اپلیکیشن گوگل فوتوز استفاده کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا خیلی راحت سوژه‌های اضافه را از تصاویر پاک کنید و به ابزارهای تخصصی نیازی نداشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی