ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر پنل پشتی اوپو رنو ۷ طراحی ماژول دوربین آن را به خوبی نشان می‌دهد

یکی از منابع آگاه در شبکه اجتماعی ویبو چین تصویری از پنل پشتی اوپو رنو ۷ به اشتراک گذاشته که از طراحی ماژول دوربین آن خبر می‌دهد. تصویر منتشر شده با رندرهای قبلی فاش شده ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

یکی از منابع آگاه در شبکه اجتماعی ویبو چین تصویری از پنل پشتی اوپو رنو ۷ به اشتراک گذاشته که از طراحی ماژول دوربین آن خبر می‌دهد. تصویر منتشر شده با رندرهای قبلی فاش شده این گوشی هوشمند شباهت زیادی دارد.

باتوجه به این تصویر انتظار می‌رود موبایل جدید اوپو بدون بهره‌مندی از حسگر اثر انگشت معرفی شود و احتمالا این ویژگی به دکمه پاور یا زیر نمایشگر منتقل شده است.

اوپو سری جدید رنو ۷ احتمالا در آذرماه (ماه نوامبر) در چین رونمایی می‌شود که شامل سه نسخه اوپو رنو ۷ SE، اوپو رنو ۷ و اوپو رنو ۷ پرو می شود. یک منبع چینی مشخصات این سری را پیش از رونمایی فاش کرده است.

اوپو رنو ۷ SE از یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که نرخ تازه سازی آن روی ۹۰ هرتز تنظیم شده است. قدرت بخش این گوشی تراشه دیمنسیتی ۹۲۰ است که ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی آن را همراهی می‌کنند. حافظه این گوشی از نوع UFS 2.2 است و یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۵ واتی برای آن در نظر گرفته شده است. در پنل پشتی شاهد یک دوربین سه گانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی «OmniVision OV64B» هستیم که لنز ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 و ۲ مگاپیکسلی پرتره در کنار آن قرار دارند.

طبق گزارش‌های قبلی نمایشگر ۶.۵ اینچی ساخت شرکت BOE با رفرش ریت ۹۰ هرتز روی اوپو رنو ۷ قرار خواهد گرفت. گوشی جدید اوپو از پردازنده دیمنسیتی ۹۲۰ بهره می‌برد و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز دیده می‌شود. اوپو هر شش ماه یک بار گوشی جدید عرضه می‌کند و احتمالا به زودی شاهد معرفی نسل جدید آن باشیم. اوپو هیچ کدام از اطلاعات فوق را تایید نکرده و باید منتظر گزارش های جدیدی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی