ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرانیان خودرو کرج
خودرو

اولین شعبه پرشیا پرمیوم در کرج توسط ایرانیان خودرو افتتاح شد

واردات خودرو رو به خرید و فروش خودروهای دست دوم آورده است و به این منظور برند پرشیا پرمیوم را در راستای فعالیت در بازار خودروهای موجود در بازار (به جز برند ب ام و)‌ ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

واردات خودرو رو به خرید و فروش خودروهای دست دوم آورده است و به این منظور برند پرشیا پرمیوم را در راستای فعالیت در بازار خودروهای موجود در بازار (به جز برند ب ام و)‌ معرفی کرده است. به تازگی اولین شعبه پرشیا پرمیوم نیز با همکاری شرکت ایرانیان خودرو در شهر کرج افتتاح شده است. گفتنی است که ایرانیان خودرو نیز با تمرکز بر خرید و فروش خودروهای دست دوم و فعالیت در بازار خودروهای کارکرده شکل گرفته‌است و مشارکت این دو برند در بازار خودرو می‌تواند اتفاقی تازه در گذر از بازار سنتی به بازار خودروهای مدرن تلقی شود.

پرشیا پرمیوم کرج

گفتنی‌است که ایرانیان خودرو به جز فعالیت در بازار خودروهای دست دوم٬‌ به عرضه خودروهای صفر کیلومتر مدیران خودرو نیز می‌پردازد و یک شرکت مولتی برند در بازار خودرو محسوب‌میشود. یکی از شعبه‌های این شرکت در شهر کرج در بلوار ارم مهرشهر واقع‌شده است که در کنار عرضه خودروهای مدیران خودرو٬‌ در قالب پرشیا پرمیوم به خرید و فروش خودروهای وارداتی دست دوم می‌پردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی