ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

iFixit با همکاری مایکروسافت ابزارهای تعمیر محصولات سرفیس را می‌سازد

وب‌سایت iFixit سال‌هاست که به عنوان یکی از اعضای مهم جامعه تعمیر گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. حالا مایکروسافت این گروه را برای همکاری انتخاب کرده تا برای دستگاه‌های سرفیس ابزارهای تعمیر بسازند. شرکت iFixit به ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

وب‌سایت iFixit سال‌هاست که به عنوان یکی از اعضای مهم جامعه تعمیر گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. حالا مایکروسافت این گروه را برای همکاری انتخاب کرده تا برای دستگاه‌های سرفیس ابزارهای تعمیر بسازند.

شرکت iFixit به خاطر تجربه دراز مدت خود در زمینه تعمیر گجت‌های هوشمند می‌داند که قابلیت تعمیرپذیری چقدر برای محصولات هوشمند اهمیت دارد. این شرکت حالا در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که در زمینه ساخت ابزارهای تعمیر برای دستگاه‌های سرفیس با مایکروسافت همکاری می‌کند.

این ابزارها قرار است به‌طور مستقیم از طریق وب‌سایت مایکروسافت عرضه شود و به کاربران اجازه دهد تا محصولات خود را به آسانی تعمیر کنند. «کایل واینز» مدیرعامل iFixit می‌گوید: «مایکروسافت گام مهمی برداشته تا تعمیر را در دسترس مشتریان خود قرار دهد. زمان‌بندی این شرکت برای اجرای این پروژه با توجه به برجسته‌تر شدن قانون حق تعمیر در آمریکا ایده‌آل است…عرضه ابزارهای رسمی توسط سازنده به تعمیرکاران اجازه می‌دهد به کمک مشتریان بیایند و طول عمر دستگاه‌های خود را افزایش دهند.»

طراحی با مایکروسافت، تولید با iFixit

خود مایکروسافت این ابزارها را طراحی کرده، اما تولیدشان به iFixit واگذار شده است. این ابزارها به منظور جداسازی و اتصال مجدد قطعات در مدل‌های منتخب دستگاه‌های سرفیس استفاده می‌شوند و آزمایش‌های کنترل کیفیت را پشت سر می‌گذارند.

از جمله محصولاتی که توسط iFixit تولید می‌شود می‌توانیم به Surface Display Bonding Frame اشاره کنیم که برای چسباندن نمایشگر به بدنه دستگاه استفاده می‌شود. از سوی دیگر، Surface Display Debonding Tool به کاربر اجازه می‌دهد تا پنل نمایش را از دستگاه جدا کند. اندازه این ابزار به گونه‌ای طراحی شده که دقیقا به اندازه لازم وارد بدنه شود و به سایر قطعات آسیب نزند.

وب‌سایت iFixit وعده داده که راهنمای جدید تعمیر محصولات مایکروسافت را در اختیار کاربران قرار دهد. این شرکت همچنین به‌صورت مستقل به انتشار اطلاعات DIY برای تعمیر دستگاه‌های مایکروسافت ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی