ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

معاون وزیر صمت: ممنوعیت استخراج رمزارز پابرجاست اما از فعالین حوزه حمایت می‌کنیم

معاون طرح و برنامه وزیر صمت در نامه‌ای خطاب به رئیس هیات عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران توضیحاتی درباره همکاری این سازمان با فعالین و سرمایه‌گذاران استخراج رمزارز ارائه کرد و خبر ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۵

معاون طرح و برنامه وزیر صمت در نامه‌ای خطاب به رئیس هیات عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران توضیحاتی درباره همکاری این سازمان با فعالین و سرمایه‌گذاران استخراج رمزارز ارائه کرد و خبر از استمرار ممنوعیت استخراج رمزارز داد.

بر اساس توضیحات «مهدی نیازی» در این نامه هرچند ممنوعیت فعالیت استخراج رمزارز به دلیل مشکلات موجود در تامین برق کشور همچنان ادامه دارد، اما شهرک‌های صنعتی در راستای همکاری با فعالان این حوزه بعد از این در دریافت اقساط و تعهدات مالی ماینرها نباید سختگیرانه عمل کنند.

همکاری بیشتر با فعالان صنعت رمزارز

نیازی در نامه‌ای خطاب به رسولیان از او خواست تا با توجه به ابلاغ وزیر وقت صنعت مبنی بر ممنوعیت فعالیت استخراج رمز ارز تا پایان شهریور ماه به دلیل مشکلات تامین برق این موضوع همچنان ادامه دارد و امکان فعالیت در حوزه استخراج وجود ندارد.

او در بخشی از نامه خود خواستار دستور رئیس هیات عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی نسبت به حمایت از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و حفظ حقوق فعالان اقتصادی این حوزه که به علت شرایط غیر عادی دچار محدودیت در فعالیت شده‌اند نیز شد.

او با پیشنهاد همکاری با فعالان حوزه رمز ارز در پرداخت اقساط و هزینه‌ دستگاه‌های استخراج چنین عنوان کرده است: «تا زمان تعیین تکلیف فعالیت استخراج رمزارز، شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان‌ها در امهال، نحوه پرداخت اقساط و وصول چک‌های بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران استخراج رمزارز حداکثر مساعدت لازم انجام شود.»

همچنین نیازی در بخش پایانی نامه خود تاکید کرده روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانی با استفاده از ظرفیت‌های موجود نیز باید کمک و همکاری لازم را در این رابطه اجرایی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی