ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر
تکنولوژی

آنر مجیک V احتمالا اولین گوشی تاشو با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود

در حالی که هنوز اطلاعات زیادی درباره گوشی تاشو آنر مجیک V منتشر نشده، به نظر می‌رسد کمپانی چینی قصد دارد اولین پرچمدار تاشو خود را به همراه جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

در حالی که هنوز اطلاعات زیادی درباره گوشی تاشو آنر مجیک V منتشر نشده، به نظر می‌رسد کمپانی چینی قصد دارد اولین پرچمدار تاشو خود را به همراه جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ روانه بازار کند.

آنر اخیرا اعلام کرده بود که گوشی تاشو آینده آن‌ها یعنی آنر مجیک V اولین پرچمدار تاشو آن‌ها خواهد بود و به‌زودی روانه بازار می‌شود. هیچ جزئیات دیگری درباره مشخصات این دستگاه تاکنون اعلام نشده است، با این وجود تصویر فاش شده از کنفرانس شرکت چینی پردازنده احتمالی این دستگاه را فاش کرده است.

آنر مجیک V با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۱؟

با توجه به این تصویر فاش شده که توسط منابع چینی به اشتراک گذشته شده است، گوشی تاشو آنر مجیک V احتمالا از چیپست پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره خواهد برد. با این وجود، می‌توان از این گوشی به عنوان اولین دستگاه تاشو با پردازنده جدید اسنپدراگون یاد کرد و قطعا آخرین دستگاه با این پردازنده نخواهد بود، زیرا در سال ۲۰۲۲ قرار است گوشی‌های تاشو بسیار زیاد دیگری به بازار عرضه شوند.

طبق شایعات منتشر شده، این احتمال وجود که آنر ماه آینده به طور رسمی از مجیک V رونمایی کند. با این وجود انتظار می‌رود تا قبل از موعد رونمایی رسمی جزئیات بیشتری درباره این دستگاه تاشو به اشتراک گذاشته شود.

طبق گزارش‌های قبلی، آنر مجیک V از نمایشگر بیرونی ۶.۵ اینچی و نمایشگر داخلی ۸ اینچی بهره خواهد برد که در صورت باز شدن دستگاه قابل رویت است. همچنین ظاهرا هر دو پنل این دستگاه توسط BOE تامین می‌شود.

هواوی نیز به عنوان دیگر تولید کننده چینی که آنر زمانی زیر مجموعه آن محسوب می‌شد، روز گذشته از جدیدترین گوشی تاشو خود با نام هواوی P50 پاکت و طراحی صدفی رونمایی کرد. این دستگاه قرار است به عنوان رقیب گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ راهی بازار شود که البته از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و قیمت پایه ۱۴۱۱ دلار (بسیار بیشتر از گوشی سامسونگ) بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی