ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22 اولترا
تکنولوژی

افشای مشخصات کامل گلکسی S22 اولترا: خبری از نسخه 1 ترابایتی نخواهد بود

سامسونگ تایید کرده که سری گلکسی S22 در ماه فوریه معرفی خواهد شد و حتی سیستم رزرو این گوشی‌ها هم فعال شده است. حالا یک تصویر اینفوگرافیک از گلکسی S22 اولترا منتشر شده که مشخصات ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

سامسونگ تایید کرده که سری گلکسی S22 در ماه فوریه معرفی خواهد شد و حتی سیستم رزرو این گوشی‌ها هم فعال شده است. حالا یک تصویر اینفوگرافیک از گلکسی S22 اولترا منتشر شده که مشخصات آن را به طور کامل افشا می‌کند.

یکی از منابع شبکه اجتماعی چینی ویبو به نام Anchor Technology Network این تصویر اینفوگرافیک را به اشتراک گذشته که جزئیاتی درباره نمایشگر، حافظه داخلی و موارد دیگری از گلکسی S22 اولترا را پیش از رونمایی مشخص می‌کند.

مشخصات احتمالی گلکسی S22 اولترا

گلکسی S22 اولترا

همانطور که در این تصویر توضیح داده شده، نسخه اولترا پرچمدار آینده سامسونگ از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی 3 برابر و دریچه دیافراگم f/4.9، دوربین 10 مگاپیکسلی پریسکوپی با زوم 10 برابر و دریچه دیافراگم f/4.9 و در نهایت دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد.

در بالای نمایشگر آن نیز یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 وجود خواهد داشت.

این اینفوگرافیک همچنین نشان می‌دهد که پرچمدار آینده سامسونگ در دو نسخه مختلف با پردازنده‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 عرضه خواهد شد.

در بخش نمایشگر، گلکسی S22 اولترا با یک پنل بزرگ 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1500 نیت راهی بازار خواهد شد. هرچند نمایشگر دستگاه با این مشخصات نیز بسیار چشمگیر است، اما اخیرا گفته شده بود که حداکثر روشنایی 1750 نیت را ارائه خواهد کرد.

از دیگر مشخصات گزارش شده در این تصویر می‌توان به وجود سه ترکیب‌بندی مختلف حافظه اشاره کرد که به ترتیب شامل 12/128 گیگابایت، 12/256 گیگابایت و 16/512 گیگابایت می‌شود. با این وجود خبری از نسخه یک ترابایتی شایعه شده نخواهد بود.

گلکسی S22 اولترا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وارد بازار خواهد شد که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند که در بین گوشی‌های غول کره‌ای بالاترین توان شارژ خواهد بود.

در نهایت به قلم S Pen این گوشی اشاره شده که با تاخیر 2.8 میلی ثانیه‌ای، بسیار سریع‌تر از قبل خواهد بود. تاخیر این قلم در مقایسه با گلکسی نوت 20 اولترا که تاخیر 9 میلی ثانیه را ارائه می‌کند، تا 3 برابر بهتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی