ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پوکو F4 GT
تکنولوژی

پوکو F4 GT احتمالا مقرون به صرفه‌ترین گوشی بازار با اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود

جانشین پوکو F3 GT که همان نسخه تغییر نام یافته ردمی K40 Gaming Edition بود، در نیمه اول سال 2022 راهی بازار خواهد شد. اکنون شواهد جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کنند گوشی مقرون به ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

جانشین پوکو F3 GT که همان نسخه تغییر نام یافته ردمی K40 Gaming Edition بود، در نیمه اول سال 2022 راهی بازار خواهد شد. اکنون شواهد جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کنند گوشی مقرون به صرفه پوکو F4 GT نیز نسخه تغییر نام یافته ردمی K50G یا Gaming خواهد بود و با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 1 وارد بازار هند می‌شود.

حساب Xiaomiui در توییتر تصویر زیر را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد ردمی K50G به عنوان پوکو F4 GT وارد هند و بازارهای جهانی خواهد شد. علاوه بر این دستگاه، انتظار می‌رود پوکو به زودی از گوشی‌های دیگری مانند سری پوکو X4 و C4 نیز در نیمه اول سال 2022 رونمایی کند.

پوکو F4 GT

مشخصات ردمی K50 Gaming

ردمی K50G از نمایشگر 6.67 اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و وضوح +FHD بهره می‌برد. درون این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، رم از نوع LPDDR5، حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات استفاده شده است.

در بخش عکاسی، این دستگاه به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی سونی IMX596 و ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686، سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است. از سایر قابلیت‌های آن می‌توان به تریگرهای مخصوص بازی، سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی لبه کناری و سیستم عامل اندروید 12 با پوسته MIUI 13 اشاره کرد.

شرکت‌هایی مانند موتورولا، ریلمی، iQOO و شیائومی به زودی گوشی‌هایی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 را وارد بازار هند خواهند کرد. با این حال «آنوج شارما»، رئیس پوکو هند تایید کرده است که جانشین F3 GT با قیمتی حدود 660 دلار راهی بازار خواهد شد، بنابراین پوکو F4 GT می‌توان به عنوان مقرون به صرفه‌ترین گوشی با چیپ پرچمدار اسنپدراگون عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی