ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

همراه اول هدایای ویژه خود به مناسبت عید مبعث را اعلام کرد

همراه اول به مناسبت مبعث بسته ترکیبی با تخفیف ویژه برای مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان در نظر گرفته است. این اپراتور همچنین خبر داده، این بسته از تاریخ 9 اسفند تا 11 اسفند از طریق شماره ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۵

همراه اول به مناسبت مبعث بسته ترکیبی با تخفیف ویژه برای مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان در نظر گرفته است.

این اپراتور همچنین خبر داده، این بسته از تاریخ 9 اسفند تا 11 اسفند از طریق شماره گیری  #671*100*  برای مشترکین دائمی و اعتباری و شماره گیری کد دستور #6671*100* برای مشترکین انارستان قابل خریداری است.

کاربران همراه اول با خرید یک بسته 1 گیگ اینترنت یک روزه به قیمت 6400 تومان با شماره گیری #671*100* ویژه مشترکین دائمی و اعتباری ، 1 گیگ اینترنت یک روزه هدیه و 1 ساعت مکالمه یک روزه هدیه، دریافت خواهند کرد.

همچنین با خرید یک بسته 1 گیگ اینترنت یک روزه به قیمت 4500 تومان با شماره گیری  #6671*100*  ویژه مشترکین انارستان، 1 گیگ اینترنت یک روزه هدیه و 1 ساعت مکالمه یک روزه هدیه، علاوه بر بسته خریداری شده برای مشترکان همراه اول در نظر گرفته شده است.

طرح برای چه کسانی قابل استفاده است؟

همراه اول اعلام کرده مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان همراه اول قادر به استفاده از این طرح خواهند بود. مشترکین دائمی و اعتباری با شماره‌گیری کد دستوری  #671*100* و مشترکین انارستان با شماره گیری کد دستوری  #6671*100*   می‌توانند این بسته را خریداری کنند.

از سویی دیگر علاوه بر کد دستوری، امکان فعال‌سازی بسته‌ها از طریق اپلیکیشن همراه من نیز فراهم است.این بسته ها از روز دوشنبه 9 اسفند تا روز چهارشنبه 11 اسفند قابل خریداری است و خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم در بازه زمانی اجرای طرح نیز امکان‌پذیر است.

همچنین برای مشترکین دائمی و اعتباری امکان فعال‌سازی همزمان این بسته‌ با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی وجود دارد. از سویی دیگر مشترکین انارستان امکان فعال‌سازی همزمان این بسته با تمامی بسته‌های اینترنت و باندل انارستان را خواهند داشت.

همراه اول علام کرده این بسته‌ها، رزرو یا تمدید خودکار ندارد. قیمت این بسته بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری در زمان فعال‌سازی بسته %9 مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می گردد و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه %9 مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Jaber James
    Jaber James | ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

    یعنی .... توی این هدیه دادشون..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی