ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای آیفون 14 پرو و پرو مکس با حفره درون نمایشگر منتشر شد

با وجود چندین ماه فاصله تا معرفی گوشی‌های خانواده آیفون 14، شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره آن‌ها هستیم. حالا رندرهای آیفون 14 پرو و پرو مکس منتشر شده‌اند که دو حفره موجود در نمایشگر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

با وجود چندین ماه فاصله تا معرفی گوشی‌های خانواده آیفون 14، شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره آن‌ها هستیم. حالا رندرهای آیفون 14 پرو و پرو مکس منتشر شده‌اند که دو حفره موجود در نمایشگر بجای بریدگی موجود در نسل‌های قبل را به تصویر می‌کشند.

چند روز پیش رندرهای آیفون 14 پرو با رنگ طلایی منتشر شده بود و حالا نوبت رنگ آبی این گوشی هوشمند به همراه مدل پرو مکس است. علاوه بر رنگ متفاوت، با کیفیت بالاتری هم روبه‌رو هستیم و می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به طراحی گوشی‌های قدرتمند آینده اپل داشته باشیم.

رندرهای آیفون 14 پرو و پرو مکس

این رندرها مبتنی بر فایل‌های CAD هستند که هفته گذشته به اینترنت راه پیدا کردند. در جلوی این گوشی‌های هوشمند با دو حفره روبه‌رو هستیم که یکی از آن‌ها طراحی قرصی شکل دارد و دیگری دایره‌ای است. همین موضوع مهم‌ترین تغییر طراحی میان مدل‌های پرو آیفون 14 و 13 محسوب می‌شود.

آیفون 14 پرو

روی پنل پشتی این گوشی‌های هوشمند همچنان شاهد یک ماژول مربعی شکل برای میزبانی سه دوربین به همراه فلاش LED و اسکنر LiDAR هستیم. با این وجود به نظر می‌رسد برآمدگی دوربین در این نسل افزایش پیدا می‌کند و از 3.65 میلی‌متر آیفون 13 پرو به 4.35 میلی‌متر می‌رسد.

دلیل چنین افزایش ضخامتی می‌تواند استفاده از دوربین بزرگتر با رزولوشن بالاتر نسبت به نسل کنونی باشد. طبق شایعات، کاربران مدل‌های پرو نسل بعدی آیفون به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی دست پیدا می‌کنند. در نهایت با قرارگیری دکمه‌ها و لوگوی اپل در جای همیشگی‌شان روبه‌رو هستیم.

آیفون 14 پرو

در کنار تغییر طراحی نمایشگر، شایعات می‌گویند اپل می‌خواهد تفاوت بیشتری میان مدل‌های پرو و استاندارد نسل بعدی آیفون‌ها ایجاد کند. در همین راستا ظاهرا باید منتظر استفاده از تراشه قدیمی A15 Bionic در مدل‌های استاندارد و مکس و A16 Bionic در نسخه‌های پرو باشیم. همچنین تنها مدل‌های پرو به نمایشگر پروموشن مجهز می‌شوند، هرچند ظاهرا تمام نسخه‌های سری آیفون 14 از 6 گیگابایت رم بهره می‌برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی