ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دونالد ترامپ
تکنولوژی

طرفداران ترامپ خطاب به ایلان ماسک: حساب رئیس جمهور سابق آمریکا در توییتر را برگردان

ایلان ماسک روز گذشته با خرید 9.2 درصد از سهام توییتر به بزرگ‌ترین سهام‌دار این شبکه اجتماعی تبدیل شد و حالا چهره‌های محافظه کار از او می‌خواهند تا حساب توییتر «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۵

ایلان ماسک روز گذشته با خرید 9.2 درصد از سهام توییتر به بزرگ‌ترین سهام‌دار این شبکه اجتماعی تبدیل شد و حالا چهره‌های محافظه کار از او می‌خواهند تا حساب توییتر «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق ایالات متحده را بازگرداند. مدیرعامل تسلا اخیرا با قوانین مربوط به نظارت بر محتوا و آزادی بیان توییتر مخالفت کرده بود.

درخواست از بزرگترین سهامدار توییتر؛ حساب ترامپ را بازگردان!

دونالد ترامپ

با تبدیل شدن ماسک به بزرگترین سهامدار توییتر، درخواست‌های زیادی برای بازگرداندن حساب کاربری ترامپ به گوش می‌رسد. دسترسی رئیس جمهور پیشین آمریکا به توییتر در ژانویه سال 2021 پس از شورش طرفدارانش به کنگره برای همیشه پایان یافت. «بریژیت گابریل»، نویسنده محافظه کار لبنانی-آمریکایی یکی از افرادی بود که در توییت خود نوشت: «آفرین ایلان ماسک! حالا حساب ترامپ را بازیابی کن.»

«مارجری تیلر گرین»، نماینده اهل جورجیا کنگره آمریکا، با اشاره به آزادی بیان که در چند وقت گذشته نیز مورد توجه ایلان ماسک بوده، می‌نویسد: «آیا سهامدار اصلی جدید، آزادی بیان را به توییتر باز می‌گرداند؟» او همچنین در ادامه توضیح داد که این اقدام «به شجاعت زیادی» نیاز دارد، زیرا دستگاه حاکم به شدت در حال سرمایه‌گذاری در یک صنعت خاص است و بدون شک تهدید‌هایی در این زمینه وجود خواهد داشت.

دونالد ترامپ

با این حال، ایلان ماسک که اخیرا ادعا کرده بود که توییتر از اصول آزادی بیان پیروی نمی‌کند، هنوز نسبت به این درخواست‌ها واکنشی نشان نداده و پس از تبدیل شدن به بزرگترین سهامدار توییتر درباره وجود دکمه ادیت از کاربران نظرخواهی کرده است.

دونالد ترامپ از آن زمان شبکه اجتماعی خود با نام Truth Social را ایجاد و از آن به عنوان جایگزینی برای شبکه‌های اجتماعی رایج یاد کرده است. البته این شبکه هم اخیرا با مشکلات و حواشی همراه بوده و علاوه بر اینکه به کپی کردن لوگو یک شرکت متهم شده بود، دو مدیر خود را از دست داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی