ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

تایید مذاکرات میان توییتر و ایلان ماسک؛ تصمیم نهایی احتمالا چند ساعت دیگر اعلام می‌شود

هیات مدیره 11 نفره توییتر، امروز (دوشنبه، 5 اردیبهشت) با ایلان ماسک ملاقات کرده‌اند تا در مورد پیشنهاد او برای خرید این شبکه اجتماعی مذاکره کنند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، آن‌ها در جلسه خود ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۷

هیات مدیره 11 نفره توییتر، امروز (دوشنبه، 5 اردیبهشت) با ایلان ماسک ملاقات کرده‌اند تا در مورد پیشنهاد او برای خرید این شبکه اجتماعی مذاکره کنند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، آن‌ها در جلسه خود درباره مسائلی از قرارداد خود صحبت کردند و تصمیم نهایی آن‌ها به زودی اعلام خواهد شد.

همانطور که گفته شده بود، توییتر پیشنهاد خرید 43 میلیارد دلاری ایلان ماسک را دوباره بررسی می‌کند، و حالا نیویورک تایمز به نقل از منابع معتبر خود توضیح می‌دهد دو طرف معامله امروز درباره جزئیاتی از این معامله مانند یک جدول زمانی برای بستن هر معامله بالقوه و هر هزینه پرداختی در صورت امضای قرارداد یا به هم خوردن آن، مذاکره کرده‌اند.

توییتر

توییتر به ایلان ماسک فروخته خواهد شد؟

نیویورک تایمز در گزارش خود به نحوی از جزئیات مذاکرات توضیح داده است که احتمال می‌رود توییتر با فروش خود به ایلان ماسک موافقت کند که با این وجود، ثروتمندترین فرد جهان مالک این شبکه اجتماعی محبوب خواهد شد. البته، هنوز هیچ توافق نهایی بین ایلان ماسک و هیات مدیره توییتر صورت نگرفته و همچنین باید به این نکته اشاره کرد که مذاکرات آن‌ها در هر زمانی ممکن است به بن‌بست برسد.

همچنین این منابع توضیح دادند که هیات مدیره توییتر صبح روز یکشنبه (4 اردیبهشت) با برگزاری جلسه‌ای در مورد پیشنهاد ماسک گفتگو کردند. به گفته این منابع، نقطه نظر قابل توجه هیات مدیره از پیشنهاد ماسک، فراهم کردن تعهدات لازم برای سرمایه گذاری از سوی او بوده و هر 11 عضو هیات مدیره، پیشنهاد او را به صورت جدی بررسی کرده‌اند.

ایلان ماسک که بیش از 83 میلیون فالوور در توییتر دارد، اوایل ماه جاری میلادی به بزرگترین سهامدار این شرکت تبدیل شد و پس از آن پیشنهاد خرید کل سهام توییتر به ارزش هر سهم 54.20 دلار و به ارزش کلی 43 میلیارد دلار را مطرح کرد. در حالی که گفته می‌شد توییتر از نوعی استراتژی به نام «قرص سمی» برای جلوگیری از خریده شدن خود استفاده می‌کند، روز گذشته خبری درباره تامین سرمایه 46.5 میلیارد دلاری ماسک منتشر شد که احتمال خرید شبکه اجتماعی را تقویت می‌کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی