ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

اضافه شدن تمام جزئیات نمایشگاه کتاب به مسیریاب نشان

نقشه و مسیریاب نشان همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، جزئیاتی کامل از محیط نمایشگاه را در نقشه خود ارائه کرده تا کاربران  بتوانند تجربه بهتری از حضور در نمایشگاه کتاب داشته باشند. نقشه محل ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۳

نقشه و مسیریاب نشان همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، جزئیاتی کامل از محیط نمایشگاه را در نقشه خود ارائه کرده تا کاربران  بتوانند تجربه بهتری از حضور در نمایشگاه کتاب داشته باشند.

نقشه محل برگزاری نمایشگاه همراه با ساختمان‌، پلان غرفه‌ها، مسیرها و راهروها به نقشه و مسیریاب نشان اضافه شده است و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران می‌توانند با استفاده از این مسیریاب بهترین مسیر پیاده به غرفه مورد نظر خود را پیدا کنند.

نقاط مهم دیگری مانند کیوسک اطلاع‌رسانی، دستگاه‌های جستجوی کتاب، دفاتر پست و بانک و همچنین رستوران و فست‌فودها، مساجد و سرویس‌های بهداشتی هم به نقشه نشان اضافه شده تا مراجعه‌کنندگان بتوانند به سادگی این مکان‌ها را پیدا کنند.

جستجو، یکی دیگر از امکانات ویژه نشان در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران است.  کاربرانی  که در محدوده نمایشگاه کتاب حضور دارند، با استفاده از نشان می‌توانند نام انتشارات مورد نظر خود را جستجو کرده و موقعیت دقیق آن‌را روی پلان غرفه‌ها و راهروها پیدا کنند.در بخش جستجو، امکان فیلتر کردن نتایج در محدوده یک سالن خاص مانند سالن ناشران داخلی یا خارجی نیز فراهم شده است.

همچنین مشابه سایر مکان‌های داخل نقشه نشان، کاربران می‌توانند نظرات،‌ تجربه و تصاویر خود بر روی غرفه‌ها مختلف را ثبت و با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارند.

 از نکات جالب توجه در این مسیریاب اضافه شدن سخنگوی جدید با لحن انسانی است. در حال حاضر 12 سخن‌گو به زبان‌های فارسی، ترکی آذری، کردی و عربی فعال و قابل استفاده است. این سخن‌گو دومین آپدیت مهم نشان در ماه‌های اخیر پس از عرضه قابلیت‌های «رادیو نشان» و «کنکاش» است

سی‌سومین نمایشگاه کتاب تهران از امروز ۲۱ اردیبهشت به مدت ۱۱ روز پذیرای مخاطبان و بازدیدکنندگان و کتاب‌ دوستان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی