ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کیانو ریوز به ستارگان فرمول یک می‌پیوندد؛ جان ویک در دنیای اتومبیلرانی

تولید مستندهایی در مورد دنیای اتومبیل‌رانی، به میدان رقابت جدید استودیوهای فیلم‌سازی تبدیل شده است. پس از آن‌که نتفلیکس مستند رانندگی برای بقا را منتشر کرد، اکنون استودیو رقیب یعنی دیزنی پلاس قصد دارد مستندی ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

تولید مستندهایی در مورد دنیای اتومبیل‌رانی، به میدان رقابت جدید استودیوهای فیلم‌سازی تبدیل شده است. پس از آن‌که نتفلیکس مستند رانندگی برای بقا را منتشر کرد، اکنون استودیو رقیب یعنی دیزنی پلاس قصد دارد مستندی را با حضور کیانو ریوز درباره دنیای اتومبیلرانی فرمول یک بسازد.

مستند دیزنی پلاس چهار قسمتی است و هنوز نام آن اعلام نشده است. تمرکز این مجموعه بر تهیه مستندی از زندگی راس براون، مدیر تیم فرمول یک خواهد بود. راس براون در سال 2009 میلادی تیم هوندا را خرید و نام آن را به براون GP تغییر داد. وی پس از آن دو قهرمانی بی‌سابقه را کسب کرد.

کیانو ریوز

اقدام استودیو دیزنی پلاس پاسخی به سریال موفق Drive to Survive از نتفلیکس خواهد بود. از این سریال تاکنون چهار فصل ساخته شده است و به نظر می‌رسد بینندگان به آن علاقمند شدند، چرا که دو فصل دیگر از سریال رانندگی برای بقا رامنتشر خواهند شد. به همین دلیل دیزنی پلاس قصد دارد با اضافه کردن کیانو ریوز به مستند خودرویی بدون نام خود، توجهات را به سمت خود جلب کند.

کیانو ریوز در سیلورستون

کیانو ریوز به دلیل منش اخلاقی خاص خود و بازی در فیلم‌های مشهوری همچون سری ماتریکس و جان ویک شناخته شده است. به نظر می‌رسد او در حال افزایش اطلاعات خود درباره مسابقات فرمول یک است، چرا که دوربین‌های خبرنگاران او را در جریان مسابقات جایزه بزرگ بریتانیا در پیست سیلورستون شکار کرده‌اند.

کیانو ریوز

کیانو ریوز در گفتگو با یک خبرنگار محلی، عنوان کرد که توسط یکی از دوستانش با داستان مورگان و تیم فرمول یک آن آشنا شده است. مستند دیزنی پلاس با حضور او قرار است تا به داستان پرفراز و نشیب حضور در فرمول یک و اتفاقات پیرامون آن بپردازد. بنابراین نباید توقع داشت تا کیانو ریوز در مورد قوانین جدید یا اتومبیل‌ها سخن بگوید. انتظار می‌رود تا مستند خودرویی دیزنی پلاس در پاییز سال 2023 میلادی منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی