ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ: تا سال 2025 گوشی‌های تاشو از سری گلکسی S محبوب‌تر می‌شوند

روه تائه-مون، رئیس بخش موبایل سامسونگ گفت که تا سال 2025 گوشی‌های تاشو 50 درصد کل گوشی‌های برتر این شرکت را تشکیل خواهند داد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

سامسونگ در حالی که به‌تازگی از گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی کرده، ادعا کرد که تا سال 2025، گوشی‌های تاشو به محبوب‌ترین موبایل‌هایش تبدیل خواهند شد. رئیس بخش موبایل این شرکت اعتقاد دارد که گوشی‌های تاشو به استاندارد جدیدی در بازار موبایل تبدیل خواهند شد.

سامسونگ پس از کنار گذاشتن سری گلکسی نوت به نفع گوشی‌های تاشو، اکنون قصد دارد تا آن‌ها را حتی از سری گلکسی اس نیز محبوب‌تر کند. به گفته مدیر اجرایی سامسونگ، تعداد دستگاه‌های عرضه شده گلکسی زد فولد و زد فلیپ تا سه سال دیگر از سایر گوشی‌های برتر گلکسی بیشتر خواهد شد.

سامسونگ: گوشی‌های تاشو به استاندارد جدیدی تبدیل می‌شوند

سامسونگ

روه تائه-مون، رئیس بخش موبایل سامسونگ به خبرگزاری‌ها اعلام کرد:

«تا سال 2025، گوشی‌های تاشو بیشتر از 50 درصد کل محموله موبایل‌های پریمیوم سامسونگ را به خود اختصاص خواهند داد.»

او همچنین گفت که «تاشوها به استاندارد جدید گوشی‌های هوشمند تبدیل خواهند شد.»

با وجود این موضوع، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ در آینده پرچمداران تاشو خود را مقرون‌به‌صرفه‌تر کند تا استفاده از آن‌ها را بین مشتریان خود افزایش دهد. در حال حاضر، گلکسی زد فولد 4 با قیمت پایه 1799 دلار و زد فلیپ 4 با قیمت پایه 999 دلار وارد بازار خواهند شد که گزینه دوم گزینه منطقی‌تری محسوب می‌شود.

علاوه بر این، تولیدکننده موبایل کره‌ای اخیرا اعلام کرده بود که هزینه تعمیر نمایشگر گوشی‌های تاشو جدید خود را به میزان قابل توجهی کمتر از نسل قبل کرده است.

سامسونگ

سامسونگ در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های تاشو جهان محسوب می‌شود، اما اخیرا شیائومی با معرفی میکس فولد 2 (با قیمت پایه 1335 دلار) و موتورولا با معرفی ریزر 2022 (با قیمت 890 دلار) تاشوهای جدید این شرکت را به چالش کشیده‌اند.

هرچند باور این موضوع سخت به‌نظر می‌رسد که تنها در سه سال آینده، گوشی‌های تاشو سامسونگ به استاندارد جدیدی تبدیل شوند، اما استراتژی‌های گذشته این شرکت نشان می‌دهد که کره‌ای‌ها برای گوشی‌های تاشو برنامه‌های ویژه‌ای دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی