ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید
تکنولوژی

گوگل ویژگی‌های جدیدی برای اندروید و Wear OS معرفی کرد

ویژگی‌های جدید گوشی‌های اندروید شامل حالت مطالعه (Reading Mode) جدید و اشتراک‌گذاری کلید‌های دیجیتال می‌شود.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

گوگل ویژگی‌های جدیدی را برای گوشی‌های اندروید و ساعت‌های هوشمندی که از سیستم‌عامل Wear OS پشتیبانی می‌کنند، معرفی کرده که طی هفته‌های آینده در دسترس تمام کاربران قرار خواهند گرفت.

ویژگی‌های جدید اندروید

از جمله این ویژگی‌های جدید می‌توان به یک حالت مطالعه (Reading Mode) جدید برای اندروید اشاره کرد که ویژگی‌های دسترس‌پذیری جدیدی برای کمک به تجربه مطالعه بهتر ارائه می‌کند. با وجود این حالت جدید، کاربران می‌توانند فونت، اندازه، رنگ، ویژگی خواندن متن و سرعت پخش متن را به‌دلخواه خود تغییر دهند.

ویژگی جدید اندروید

تغییر دیگر به اپلیکیشن Google TV مربوط می‌شود که با وجود آن، می‌توانید محتوای خود را با یک ضربه ساده پخش کنید. کاربران می‌توانند در حالی که در حال تماشای برنامه‌ای در تلویزیون خود هستند، محتوای موجود در گوشی خود را جستجو کنند و همچنین از گوشی خود به‌عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنند.

ویجت جدید صفحه اصلی یوتوب ویژگی جدید دیگری است که به کاربران اجازه می‌دهد مستقیماً از صفحه اصلی به فید اشتراک، ویدیوهای مورد‌علاقه و Shorts خود دسترسی داشته باشند.

از جمله ویژگی‌های دیگری که برای گوشی‌های اندروید معرفی شده، می‌توان به اشتراک‌گذاری کلید‌های دیجیتال از طریق کیف پول دیجیتال با سایر گوشی‌های پیکسل یا آیفون، طراحی جدید نمایش عکس‌ها در Google Photos و همچنین ترکیب ایموجی‌ها از طریق Gboard برای ساخت یک استیکر اشاره کرد.

قابلیت‌های جدید Wear OS

Wear OS

برای ساعت‌های هوشمند Wear OS نیز گزینه‌هایی برای پیش‌نمایش سریع‌تر به میان‌برهای برنامه‌هایی مانند مخاطبین، گوگل مپس، آب‌و‌هوا اضافه شده است. Google Keep با ظاهری بهبود‌یافته بروز شده است که ظاهر بهتری برای صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند ارائه می‌کند. برنامه Adidas Running نیز اکنون از دستورات صوتی دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی