ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش

برای رزرو هتل کیش با تخفیف ویژه و سفر به جزیره کیش، گردشگران می توانند با مراجعه به یکی از سایت های معتبر همچون کیشلندیار بهترین ها را تجربه نمایند. هتل های پنج ستاره ای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای رزرو هتل کیش با تخفیف ویژه و سفر به جزیره کیش، گردشگران می توانند با مراجعه به یکی از سایت های معتبر همچون کیشلندیار بهترین ها را تجربه نمایند. هتل های پنج ستاره ای همچون هتل شایگان کیش و هتل کوروش کیش با تفاوت هایی اندک نسبت به هتل های پنج ستاره ترنج و داریوش، با نوسانات قیمتی مناسب برای رزرو همراه هستند پس اگر توان اقامت در هتل های مجلل گران قیمت را ندارید بهتر است پنج ستاره هایی ارزان تر را رزرو کنید.

هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان یکی از زیبا ترین هتل های کیش است. گردشگرانی که در رزرو هتل کیش حساس هستند می توانند هتل شایگان را انتخاب کنند و اقامت خوبی را تجربه نمایند. فضای سرسبز و شیک هتل با استفاده از رنگ های شاد حس آرامش را به میهمانان منتقل می کند. اتاق های هتل بسیار جادار و لوکس چیده شده اند به گونه ای که با هرنوع سلیقه ای متناسب هستند. یکی از امتیازات هتل دسترسی راحت به اسکله ی تفریحی، پارک مرجان ها و پارک دلفین ها است.

نظرات مردم در مورد هتل شایگان کیش

بهتر بود برای نوزاد تخت رایگان می دادند. پرسنل هتل خیلی مودب بودند، نظافت اتاق ها در کوتاه ترین زمان انجام می شد. هتل بسیار خوب،  تمیز و عالی بود. ما که خیلی راضی بودیم به گونه ای که در سفر بعدی به جزیره باز هم این هتل را انتخاب می کنیم. موقعیت مکانی هتل به جاذبه های تفریحی و مراکز خرید خوب بود.

امکانات هتل شایگان کیش

هتل شایگان برای رضایت هر چه بیشتر میهمانان خود امکاناتی مانند اینترنت، تهویه مطبوع، آسانسور، خشکشویی، سالن همایش، سالن پذیرایی، رستوران، سفره خانه ی سنتی، استخر، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، پارک بازی کودکان، اجاره دوچرخه، فوتبال دستی و ... را در نظر گرفته است.

هتل کوروش کیش

گردشگران برای رزرو هتل کیش مخصوصا هتل لوکس کوروش می توانند با مراجعه به یکی از سایت های معتبر همچون کیشلندیار اطلاعات لازم را کسب کنند تا سفر خوبی به جزیره داشته باشند. هتل 5 ستاره کوروش یکی از شیک ترین هتل های کیش است. این هتل در کیش در 23 طبقه با 500 باب واحد اقامتی است. دید اتاق ها رو به جزیره و دریا است.

این اتاق ها با طراحی بسیار شیک و مرتب باعث رضایت هر چه بیشتر میهمانان شده است. یکی از مسائلی که برای گردشگران علاوه بر اقامت اهمیت دارد دسترسی راحت می باشد که هتل کوروش به همین دلیل باعث شده تا نزد بسیاری از گردشگران حائز اهمیت باشد.

نظرات مردم در مورد هتل کوروش کیش

کارکنان خیلی خوب و همیشه لبخند به لب دارند. بخش خانه داری خیلی خوب کارشون انجام می دادند. صبحانه هتل خوب بود همه چی داشت املت هم همونجا برات درست می کردند، آسانسور هتل یکمی کند بود که موقع تایم صبحانه خیلی احساس میشد در بقیه ساعت ها اذیت نمی کرد، کافی شاپ هتل از کیفیت خوبی برخوردار بود و به نسبت کافی شاپ های بیرون هتل قیمت خوبی داشت، هتل شیک و تمیزی بود. سیستم سرمایشی اتاق خوب، در مجموع من از این هتل راضی بودم و باز هم این هتل را از بین هتل های کیش درسفر بعدی انتخاب می کنم و اینکه دسترسی هتل به بازارها و مرکز شهر عالی بود.

هتل ترنج کیش

هتل رویایی 5 ستاره ترنج یکی از برترین هتل های کیش است. این هتل در دو فاز ساحلی و دریایی ساخته شده است. اتاق های هتل ترنج با ظرفیت و چیدمان متفاوت از یکدیگر طراحی شده اند. یکی از مزیت های اتاق های بر روی دریای هتل ترنج وجود کف شیشه ای است که میهمانان می توانند نظاره گر ماهی ها و مرجان ها باشند. لوکس بودن امکانات اتاق ها و هتل باعث شده تا رضایت میهمانان بالا باشد.

نظرات مردم در مورد هتل ترنج کیش

ما پنج روز در هتل ترنج‌ اقامت داشتیم و‌ سوئیت رویال رو‌ به غروب رو گرفتیم. منظره و بالکن عالی هستند و کلا هتل به شدت آرامش دارد. سرو‌صدا بسیار کم، برخورد پرسنل عالی بود. فوق العاده کوچک ترین کلمه ای است که میتونم بگم ما سه شب در این هتل اقامت داشتیم برای تولد همسرم بی نظیرترین تولد شد هیچ مشکلی نبود همه چی بی نقص و عالی ارزشش رو داشت به اون قیمت ما تصمیم داریم از این به بعد همین هتل رو از بین هتل های کیش انتخاب کنیم.

هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش با تلفیق معماری مدرن و تخت جمشید باعث شده تا بسیاری از گردشگران وسوسه به رزرو این هتل شوند. هتل موزه داریوش دارای 184 باب اتاق، سوئیت و کابانا می باشد. تمام اتاق های هتل بسیار لوکس و مدرن چیده شده اند. از مزیت های اتاق های هتل داریوش دید رو به باغ و دریا می باشد. امکانات هتل می توان به ترانسفر رایگان، ماساژ تایلندی، غواصی اختصاصی، از امتیازات هتل استخر رو باز ویژه بانوان می باشد، زمین تنیس و... اشاره کرد که باعث شده تمام میهمانان از اقامت در این هتل رو یایی لذت ببرند.

رستوران هتل داریوش کیش

رستوران آپادانا: در طبقه ی همکف قرار دارد.رستوران آپادانا  با سرو غذاهای باکیفیت، فضای زیبا و چیدمان لوکس باعث شده تا میهمانان حس خوبی را در آن تجربه کنند. رستوران پاسارگاد: در انتهای راهروی طبقه ی همکف قرار دارد که به سرو انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی می پردازد از زیبایی های بینظیر این رستوران دیوارهای با طرح تخت جمشید می باشد که از نظر گردشگران بسیار زیبا و دیدنی است. هتل دارای کافی شاپ هایی با فضاسازی متنوع می باشد که میهمانان می توانند برای گپ و گفت صمیمانه به یکی از این کافی شاپ ها مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی