ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راهنمای جامع خرید تشک سایز بزرگ یا کینگ [رپورتاژ آگهی]

تشک های سایز کینگ، بهترین گزینه برای زوجینی هستند که می‌خواهند بیشترین فضای شخصی را هنگام خواب داشته باشند. برای اطمینان از اینکه تشک سایز کینگ مورد نظر شما با اندازه اتاق‌تان تناسب دارد یا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تشک های سایز کینگ، بهترین گزینه برای زوجینی هستند که می‌خواهند بیشترین فضای شخصی را هنگام خواب داشته باشند.

برای اطمینان از اینکه تشک سایز کینگ مورد نظر شما با اندازه اتاق‌تان تناسب دارد یا نه، باید ابعاد اتاق را مورد بررسی قرار داد. به علاوه، به این موضوع هم فکر کنید که قرار است تشک خود را چگونه در اتاق خواب‌تان حرکت دهید.

آزار دهنده‌ترین چیزی که هنگام انتخاب تشک های کینگ سراغ خریداران می‌آید، تنوع بالای برندهای موجود در بازار و محصولاتی با ویژگی‌های متفاوت است. به همین بهانه، در این مقاله قصد داریم برخی از مهم‌ترین فاکتورهایی را که هنگام خرید تشک های سایز کینگ باید مد نظر قرار دهید، بیان کنیم.

ابعاد تخت های کینگ

معمولا طول تشک های سایز کینگ به 80 اینچ (203 سانتی‌متر) و عرض آنها به 76 اینچ (193 سانتی‌متر) می‌رسد؛ این یعنی آنها 16 اینچ (40 سانتی‌متر) عریض‌تر از تشک های کویین هستند. با این تفاسیر، هرکدام از زوجین می‌توانند فضایی به اندازه یک تشک دونفره در حین خواب داشته باشند.

در حال حاضر، نسخه‌های مختلفی از تخت های کینگ وجود دارد که در قالب جدول زیر، آنها را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد:

  طول عرض ارتفاع
استاندارد کینگ 80 اینچ (203 سانتی‌متر) 76 اینچ (193 سانتی‌متر) 5.2 اینچ (13 سانتی‌متر)
اسپلیت کینگ 80 اینچ (203 سانتی‌متر) 79 اینچ (200.6 سانتی‌متر) 5.2 اینچ (13 سانتی‌متر)
کالیفرنیا کینگ 84 اینچ (213 سانتی‌متر) 72 اینچ (182.8 سانتی‌متر) 5.2 اینچ (13 سانتی‌متر)

فاکتورهایی که هنگام انتخاب تشک های سایز King باید در نظر گرفت

ضخامت

ارتفاع تشک ها بسته به برندهای مختلف، متفاوت است. مدل‌های رده‌پایین‌تر، طراحی ساده‌تری داشته و باریک‌تر نیز هستند. در مقابل آنها، تشک های لاکچری که تکیه‌گاه‌های بهتر و لایه‌های بیشتری دارند هم ضخیم‌تر خواهند بود.

مقاومت

قصد نداریم روی این مورد خیلی مانور دهیم، ولی به صورت کلی برچسب قیمت بسیار بالای یک تشک به معنی کیفیت بسیار خوب آن نیست. برخی موادها بسته به اینکه چگونه به کار گرفته شده باشند، به صورت طبیعی سریع‌تر از سایرین تحلیل می‌روند.

اگر به دنبال تشکی بسیار مقاوم هستید، احتمالا لاتکس مناسب شما خواهد بود. در سوی دیگر، تشک های فنری قدیمی هم از این نظر بسیار مقاوم هستند.

سازگاری و تطبیق‌پذیری

یکی از ویژگی‌های کلیدی در محصولات مدرن امروزی، توانایی آنها در سازگاری با فرم بدن است. اگر تشکی بتواند شکل خوابیدن و موقعیت شما را به خود بگیرد، قطعا ارزش پرداخت پول را خواهد داشت.

میزان نرمی یا سفتی

در تمام تشک های سایز کینگ باید تعادل قابل قبولی میان تکیه‌گاه و راحتی وجود داشته باشد. تشک های سایزKing  با سیستم‌های پیشرفته‌ای که به منظور افزایش راحتی در نظر گرفته شده است، کمی سفت‌تر از نمونه‌های مشابه هستند. اگر شما سنگین‌وزن هستید و از درد کمر یا مفاصل رنج می‌برید، توصیه می‌کنیم از چنین محصولاتی اتفاده کنید.

راحتی

کنترل فشار، یکی از فاکتورهای تعیین‌کننده هنگام خرید تشک محسوب می‌شود و این کار عموما با استفاده از متریال نرم‌تر در بخش بالایی تشک انجام می‌پذیرد. اندازه فضای داخلی تخت برای نگهداری تشک نقشی کلیدی در افزایش راحتی دارد.

افزون بر این، اگر برخی از قسمت‌های بدن شما فشار بیشتری به تشک می‌آورند و هنگام خواب در تشک فرو می‌روید، احتمالا پس از بیدار شدن با درد در ناحیه کمر و ستون فقرات روبه‌رو خواهید بود. با این تفاسیر، باید تشکی را خریداری کرد که بیش از حد نرم نباشد و لایه‌های آن به‌خوبی بتوانند نقش تکیه‌گاه را ایفا کنند.

جلوگیری از انتقال حرکت

تخت های مدل King که نمی‌توانند حرکات را جذب کنند، طرفداران زیادی میان خریداران ندارند. احتمالا دلیل اصلی شما برای خرید این تخت‌ها این است که در کنار همسر خود می‌خوابید و اگر همسرتان الگوی خواب متفاوتی داشته و هنگام خواب تکان بخورد، تشک باید از انتقال این حرکات جلوگیری کند. تشک هایی که از جنس مموری فوم هستند، مانع انتقال حرکات می‌شوند.

چقدر باید برای خرید تشک های سایز King هزینه کرد؟

پرداخت پول بیشتر به معنی کیفیت بالاتر تشک نیست. اگر فکر می‌کنید محصولاتی که در برخی از فروشگاه‌های آنلاین به فروش می‌رسند بهتر از گزینه‌های موجود در مغازه‌های فیزیکی هستند، سخت در اشتباهید. برخی از این فروشگاه‌ها بعضا قیمت محصولات خود را تا 1000 درصد افزایش می‌دهند!

با کمی جستجو در اینترنت می‌توان تشک های سایز کینگ را با قیمتی کمتر پیدا کرد. یک تشک کینگ که بتواند خوابی راحت را برای شما و همسرتان به ارمغان بیاورد، باید قیمت مناسبی هم داشته باشد. (مدل‌های فنری و مموری فوم). در مقابل آن، تشک های لاتکس و هیبرید قیمت بالاتری دارند.

تشک جیوا از برند ویستر بهترین انتخاب برای خرید تشک سایز King

تشک های کینگ سایز برند VISTAR در قالب محصولات مختلف با مدل های متنوع ارائه میشود که از نظر قیمت و کیفیت در ایران کم نظیر است و مدل جیوا یکی بهترین مدل های کینگ سایز این برند پرطرفدار است.

شرکت ویستر به عنوان مدرنترین کارخانه تولیدی تشک در کشور با بهره گیری از توانمندیهای داخلی و نیروهای متخصص، مجرب و کار آزموده و با بکارگیری تجارب مهندسین آلمانی و با ایجاد اشتغال برای ١۵٠ نفر به صورت مستقیم و ۵٠٠ نفر به صورت غیر مستقیم در حال فعالیت است.

از اهداف اساسی این شرکت ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب به هموطنان گرامی می باشد که موفقیت در اخذ نشان استاندارد ملی ایران از سوی سازمان ملی استاندارد ایران گواهی بر رویه پیش رو گرفته توسط این مجموعه است.

شرکت ویستر با توان تولیدی بالای خود، انقلابی در صنعت تولید تشک در ایران محسوب می شود. استفاده از جدیدترین و باکیفیت ترین مواد اولیه همراه با دانش فنی روز جهان در مجموعه تولیدی ویستر، راحتی غیر قابل توصیفی را بر بالین شما می آورد.

در انتها توصیه می کنیم برای مشاهده مدل های مختلف انواع تشک و کالای خواب برند ویستر به وب سایت vistar-co.com و یا پیج اینستاگرام vistar_mattress@ مراجعه کنید و یا با شماره 02166323232 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • aliresa
    aliresa | ۳ آذر ۱۳۹۸

    مدل چند همسری ندارد این تشکها؟

مطالب پیشنهادی