ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

یلدوانه مسترکالا؛ شب طولانی با تخفیف رویایی

قدیما شب یلدا که میشد خانواده ها دور هم جمع می شدند. هنداونه و انار و آجیل می خوردند. حافظ می خوندند و به هم هدیه می دادند. قاچ کردن هندوانه را هم همیشه یک ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قدیما شب یلدا که میشد خانواده ها دور هم جمع می شدند. هنداونه و انار و آجیل می خوردند. حافظ می خوندند و به هم هدیه می دادند. قاچ کردن هندوانه را هم همیشه یک فرد انجام می داد و به نوعی همین قاچ اول هندوانه ی شب یلدا توسط آن فرد خود به سنتی در خانواده ها تبدیل می شد.

اینجا در مسترکالا ما بخشی از سنت نیاکان خود را همچنان پاس می داریم.

مسترکالا چی هست اصلا؟

فروشگاه اینترنتی مَسترکالا بروزترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل هست که همیشه علاوه بر بروز بودن و موجود کردن محصولاتی که هیچ جایی نمیتونید پیداش کنید، بهترین قیمت رو هم به شما ارائه میده.

برنامه ی مسترکالا برای یلدا چیه؟

شاید نتونیم تمام اعضای خانواده ی مسترکالا را دور هم جمع کنیم و آجیل و انار و هندوانه بخوریم. اما می تونیم به همه هدیه ای بدیم و قاچ اول هندوانه را ما بزنیم. میپرسید چطور؟

360 محصول فوق وسوسه انگیز

در یلدوانه مسترکالا در دوروز جمعه 29 و شنبه 30 آذر، هرروز 180 محصول فوق وسوسه انگیز با تخفیف های بالا در نظر گرفته شده که از ساعت 9 صبح تا 3 بامداد، هر 1 ساعت 10 محصول با قیمت های استثنایی در سایت قرار داده خواهد شد.

  • از بامداد روز جمعه، تا ساعت 3 بامداد
  • از 9 صبح جمعه تا 3 بامداد شنبه
  • از 9 صبح شنبه تا 12 شب

بین سه بازه ی بالا، هریک ساعت یکبار 10 محصول جدید قرار خواهد گرفت.

ارسال رایگان

شاید شما هم مثل خود من با هزینه ارسال مشکل داشته باشید. هرچند متوجه این قضیه هستیم که ارسال برای طرف فرستنده هزینه بردار است اما اکثرا دلمون نمیاد هزینه ای برای ارسال کالا بکنیم. در نتیجه تو مسترکالا تصمیم گرفتیم تمام سفارشات بالای 50 هزار تومان در دو روز جشنواره ی یلدوانه مسترکالا بدون هزینه ارسال و رایگان برای شما ارسال شود.

یلدا برای همه؛ کد تخفیف 20 درصدی

از اونجایی که دوست داریم همه تو این دوروز هرطور شده تخفیف بگیرن، یک کد تخفیف 20 درصدی فقط مخصوص خرید کاور محافظ (قاب و کیف و...) و محافظ صفحه نمایش (گلس، محافظ نانو و...) برای شما در نظر گرفتیم.

کد تخفیف 20 درصدی خرید قاب و گلس از مسترکالا: yalda98

قاچ اول هندوانه

حالا شاید برایتان سوال شود که چطور می توانیم قاچ اول هندوانه را ما بزنیم؟ به راحتی! البته بجای هندوانه ما 10 محصول بسیار پرطرفدار رو انتخاب می کنیم و نصفش می کنیم. نترسید! خودشو نصف نمیکنیم. بلکه قیمت محصول رو نصف می کنیم. اگه میخوای می بند 4 یا هندزفری Air 2 شیائومی رو با نصف قیمت بخری این دو روز اینستا و سایت مسترکالا رو حداقل هر یک ساعت دنبال کن. (به مدیر شرکتمون نگید بهتون گفتم ولی همون بازه ی اول تخفیف ها یکی از این نصف قیمت ها رو میذاریم.)

قراره چه محصولاتی رو نصف کنید؟

  • هدفون بلوتوث JBL E45: یکی از محبوبترین هدفون های جی بی ال که با حجم و کیفیت صدای بسیار بالاش تونسته جزو آرزوهای هرکسی باشه که اهل گوش دادن موسیقی با صدای بالاست و خسته شده از اینکه هی بهش میگن "کمش کن!"
  • دستبند سلامتی Mi Band 4: حتما شما هم دوست دارید پرفروش ترین گجت پوشیدنی 2019 را که حتی از اپل واچ هم فروش بیشتری را تجربه کرده، داشته باشید اونم با نصف قیمت!
  • هندزفری کاملا بی سیم شیائومی  Air 2 : ایرپادهای اپل کمی گران هستند و این فرصت بسیار خوبی برای شیائومی است که محصولی باکیفیت و مشابه ایرپاد را با قیمتی پایینتر به بازار عرضه کند
  • هندزفری Redmi Airdots : این هندزفری نیز کاملا بی سیم و دو گوش طراحی شده اما این هندزفری اقتصادی ترین هدست بلوتوث دو گوش بی سیم با کیفیت مطلوب و البته یکی از پرطرفدارهای بازار جهانی است.
  • هندزفری Haylou GT1 : هایلو که یکی از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می شود، مدلی با نام GT1 تولید کرده که در واقع مدل پیشرفته تری از ردمی ایرداتز می باشد و از بلوتوث 5 و کلیدهای لمسی بهره می برد.
  • پاوربانک شیائومی Redmi 10000 : حالا که صحبت از شیائومیه بد نیست بدونید یکی از پاوربانک های جدید شیائومی نیز جزو محصولاتیه که قراره نصفش کنیم.
  • دستبند سلامتی Honor Band 5 : هانر که زیرمجموعه ی شرکت بزرگ هواوی می باشد نیز مانند شیائومی هرساله دستبندهای سلامتی معرفی می کند که تمام امکانات Mi Band 4 را داراست. یکی از مزایای هانر بند 5 به می بند 4 هم اینه که بصورت پیشفرض از زبان فارسی پشتیبانی میکنه.
  • هندزفری بلوتوث سامسونگ U Flex : هندزفری های سامسونگ که از نظر کیفیت زبانزد خاص و عام هستند و می توان از آن ها بعنوان باکیفیت ترین هندزفری های بلوتوثی گردنی یاد کرد، هم قراره تو دو روز جشنواره یلدای مسترکالا نصف بشن.
  • اسپیکر Hoco BS12: هوکو یکی از برندهای تولیدکننده ی بزرگ است که مانند شیائومی و بیسوس سبد محصولات بسیار تکمیل و گسترده ای دارد. اسپیکر هوکو BS12 برای اوناییه که میخوان مهمونی رو بترکونن.
  • هدفون نیا Nia Q8 New: نیا به علت قیمت پایین به نسبت کیفیت بالا، چندسال پیش جای خود را خوب در دل مردم ایران باز کرد و مدل های مختلفی تولید کرد که یکی از پرطرفدارترین های آن مدل Nia Q8 New بود.

چجوری زودتر از بقیه بفهمیم که این تخفیف های خفن رو از دست ندیم؟

سه تا راه دارید:

  • از ساعت 9 صبح تا 3 بامداد هر یک ساعت یکبار به سایت یا اپلیکیشن مسترکالا سر بزنید
  • از ساعت 9 صبح تا 3 بامداد هر یک ساعت یکبار به اینستاگرام مسترکالا سر بزنید
  • نوتیفیکیشن استوری و پست های اینستاگرام مسترکالا رو روشن کنید

یه راه چهارمی هم هست که میتونید قبل از شروع جشنواره تو کامنت های همین پست ازمون بپرسید. خودم به شخصه میام جوابتونو میدم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی