ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

توزیع ماسک در بیمارستان ها توسط گروه مدیران خودرو

شركت مديران خودرو اقدام به توزيع ١٤٠٠٠ عدد ماسک در ٢ بيمارستان بزرگ تهران كه اين روزها پذيرای بيماران كرونايی هستند نموده است. اين شركت با توزيع ماسک در بيمارستان های مسيح دانشوری و امام ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت مدیران خودرو اقدام به توزیع ١۴٠٠٠ عدد ماسک در ٢ بیمارستان بزرگ تهران که این روزها پذیرای بیماران کرونایی هستند نموده است. این شرکت با توزیع ماسک در بیمارستان های مسیح دانشوری و امام خمینی تلاش نمود تا وظیفه اجتماعی خود را به عنوان یک شرکت فعال در عرصه صنعت خودروسازی کشور در جهت کمک به هم وطنان عزیز به انجام برساند.

همچنین این شرکت در مدت زمان شیوع این بیماری اقدامات مفیدی را نیز انجام داده که شامل ، توزیع ماسک در بین پرسنل شرکت به صورت روزانه و کلیه افراد و مشتریانی که برای انجام کارها و امور لازم به این شرکت مراجعه می فرمایند.

توزیع ماسک

توزیع ماسک در بین نمایندگی های مجاز کلیه پرسنل و بازدید کنندگان از نمایندگی ها ، توزیع ماسک در کارخانه برای حفظ سلامت کارکنان ، ثبت سیستم انلاین برای ثبت نام و سیستم زنده توضیح در مورد خودرو و پاسخ انلاین به پرسش مشتریان برای کاهش رفت و آمد و حفظ امنیت مشتریان ، تهیه پست های آموزشی مقابله با کرونا در صفحه اینستاگرام شرکت ، ... و حال با توجه به مسئولیت اجتماعی اقدام به توزیع ماسک نموده است تا با همکاری کلیه ارگانها و نهادها این بیماری نیز ریشه کن شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی