ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با استفاده از سرویس آذرخش های‌وب یا نسل جدید اینترنت پرسرعت به جمع حرفه‌ای‌ ها اضافه شوید

با شیوع پاندمی کرونا و خانه نشین شدن کل دنیا برای رعایت فاصله اجتماعی، بیشتر مردم مجبور شده‌اند برای حفظ شغل و ادامه زندگی به اینترنت پر سرعت روی بیاورند.  همین اتفاق موجب شده که ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با شیوع پاندمی کرونا و خانه نشین شدن کل دنیا برای رعایت فاصله اجتماعی، بیشتر مردم مجبور شده‌اند برای حفظ شغل و ادامه زندگی به اینترنت پر سرعت روی بیاورند.  همین اتفاق موجب شده که سرعت اینترنت به مسئله مهمی برای کاربرانی که به دنبال  بهترین اینترنت هستند، تبدیل شود. خرید بسته های اینترنت موبایل دیگر به صرفه نبوده و اینترنت ADSL هم جوابگو مصرف بهینه کاربران نیست چرا که با یک تست سرعت اینترنت رایگان می‌توان به عمق فاجعه پی برد! در این بین شرکت های‌وب با استفاده از بستر فیبر نوری تا منزل یا FTTH  (Fiber to the Home) موفق شده سرویس آذرخشِ های‌وب را عرضه کرده و به نوعی کیفیت قابل قبول اینترنت برای حرفه‌ای ها را فراهم کند.

اگر با نگاه دقیق و جزئی نگر به اینترنت مصرفی کاربران ایرانی نگاه کنیم متوجه می‌شویم که با بیشتر شدن استفاده اینترنت در زندگی روزمره، حجم مصرف اینترنت کاربران به شدت بالا رفته و همین اتفاق کم کم موجب بروز مشکلاتی شده و نقص‌ های سرویس‌ های اینترنت2+  ADSL بسیار بیشتر از قبل خود را نشان می‌دهند. مشکلاتی نظیر:

  • کندی سرعت،
  • سرعت پایین دانلود و سرعت پایین‌تر آپلود،
  • وجود lag در بازی های آنلاین و نارضایتی از پینگ بالای اینترنت در هنگام بازی های آنلاین
  • کیفیت پایین تماس‌های صوتی و ویدیویی در پیام‌رسان‌هایی مثل واتساپ و اسکایپ و مشکلات در کلاس ‌های آنلاین

باید توجه داشت که کاربران سرویس‌های دیگر، از یک پهنای باند محدود استفاده می‌کنند و با بالاتر رفتن تصاعدی فعالیت کاربران، سرعت اینترنت به شدت پایین می‌آید و آنها دیگر نمی‌توانند سرعت دانلود یا آپلود مناسبی داشته باشند. این پدیده به شدت هنگام تماشای آنلاین فیلم و ویدیو یا استریم آنلاین قابل مشاهده است.

تاخیر، latency یا lag هم همگی از جمله واژه های نام آشنا و اعصاب خرد کنی به شمار می‌روند که تمامی گیمرهای حرفه‌ای اینترنت در ایران آنها را می‌شناسند. این مسئله به شدت زندگی گیمر‌ها، فعالان بازار بورس و مدرسین یا دانش‌پژوهان کلاس‌های آنلاین را دچار مشکل کرده چرا که این دسته از کاربران احتیاج دارند که تغییرات لحظه‌ای را مشاهده کنند حال چه حرکت رقیب در گیم یا نکته آموزگار در کلاس درس باشد یا بالا یا پایین آمدن ناگهانی خرید و فروش یک سهام. بنابراین داشتن اینترنتی که کمترین Lag را داشته باشد در اولویت اول این دسته از کاربران حرفه‌ای است.

مهمترین نکته مثبت سرویس آذرخش های‌وب

سرویس جدید آذرخش های‌وب از بستر ارتباطی FTTH (Fiber to the Home ) بهره می‌برد و در واقع برای فراهم کردن سرویس اینترنت از فیبر نوری تا منزل استفاده می‌کند. که بدون وابستگی به مخابرات (به دلیل زمانبر بودن فعال شدن سرویس)، سرویس‌های باکیفیتی را در حداقل زمان در اختیار مشتریان ‌های‌وب قرار می‌دهد.

بنابراین زمان نصب سرویس آذرخش ‌های‌وب بسیار سریعتر از دیگر سرویس‌های اینترنت خواهد بود و کاربر حرفه‌ای اینترنت می‌تواند بدون نگرانی از بهترین سرویس موجود بهره ببرد. این درحالی است که سرویس‌های اینترنت وابسته به شرکت مخابرات، زمان اتصال سرویس طولانی دارند.

ویژگی های سرویس آذرخش های وب:

  • سرعت دانلود 50 مگابیت بر ثانیه
  • سرعت آپلود 25 مگابیت بر ثانیه
  • بالاترین کیفیت در تماس‌ های صوتی و ویدیویی در پیام‌رسان ‌هایی مثل واتساپ و اسکایپ و کلیه کلاس‌ های آنلاین
  • و کیفیت عالی تصویر و حداقل lag در بازی های آنلاین

اگر جزو آن دسته کاربرانی محسوب می‌شوید که روزانه از اینترنت زیاد استفاده می‌کنید و به سرعت اینترنت بالا برای انجام کارهای روزانه و ارتباط با دیگران نیاز دارید، بهتر است هر چه سریعتر جهت سفارش این سرویس با تلفن سراسری 1565 تماس بگیرید تا پس از مشاوره تلفنی بتوانید با استفاده از سرویس آذرخش های‌وب یا نسل جدید اینترنت پرسرعت به جمع حرفه‌ای‌ ها اضافه شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • mohammadpd
    mohammadpd | ۲۱ مهر ۱۳۹۹

    جالبی اینجاست که فقط تو کرج سرویس میده جالبتر اینجاست که تو کرج باشی کنار پست های وب ( ایرانیان نت سابق ) هم باشی بهت سرویس نمیدن کل پول رو میگیرن 700 مودم + 200 به بالا پول سرویس بعد 10 روز کاری 15 16 روز تماس میگیرن که شماره کارت بدین پول بعد از 3 روز کاری واریز کنیم مرسی از .. مدیر های وب

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی