ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

گوگل ادوردز چیست و چگونه کار می‌کند؟

مروزه تبلیغات در فضای مجازی و پیشرفت در زمینه دیجیتال مارکتینگ برای هر شخصی که می‌خواهد در زمینه تبلیغات سرآمد باشد به یک نیاز ضروری تبدیل شده است. به همین منظور شرکت‌ های خدمات‌ دهنده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مروزه تبلیغات در فضای مجازی و پیشرفت در زمینه دیجیتال مارکتینگ برای هر شخصی که می‌خواهد در زمینه تبلیغات سرآمد باشد به یک نیاز ضروری تبدیل شده است. به همین منظور شرکت‌ های خدمات‌ دهنده در زمینه اینترنت مانند تاپ ادورت تلاش نموده‌اند که با کمک به مشتریان خودشان در جهت تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ آن ‌ها کمک‌ کننده باشند.

تبلیغات در گوگل یکی از موثرترین تبلیغات اینترنتی محسوب میشود و با استفاده از این روش تبلیغاتی شما می‌توانید با هزینه‌ های بسیار پایین جامعه آماری بالایی را پوشش دهید و بتوانید به صورت هدفمند به مشتریان خود و کاربرانی که به نظر می‌رسد جذب تبلیغات شما شوند محتوا های تبلیغاتی خود را ارسال کنید یا این محتوا ها را در معرض دید آن ‌ها قرار دهید. به طور کل برای شرکت‌ ها و سازمان‌ های خدمات رسان و یا تولیدکننده‌ای که به تبلیغات خود اهمیت بسیار زیادی می دهند و برای جذب مشتری های بیشتر تلاش می‌کنند و خواستار پیشرفت هستند استفاده از گوگل ادوردز و استفاده از دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در فضای مجازی می‌تواند بسیار سودمند باشد و در پیشرفت کارشان به آن‌ ها کمک نماید.

همچنین شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ های بیشتر تبلیغات خود را در صفحه ‌های اول گوگل قرار دهید تا بهتر و بیشتر دیده شوند و باعث افزایش مشتری شما شوند‌. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغ در فضای مجازی به دست بیاورید و یا اگر قصد دارید که تبلیغات را در این زمینه شروع نمایید، با ما همراه باشید. ما در ادامه بیشتر به بررسی جنبه‌ های مختلف تبلیغات در گوگل و همچنین راه و روش ‌ها و قوانین و اصول آن پرداخته‌ایم شاید خواندن این مطلب برای شما مناسب و مفید باشد.

گوگل ادوردز

شما برای تبلیغ در گوگل ادوردز به تلاش نیاز دارید که راه سختی را بپیمایید و روی کار خودتان جدی باشید تا به موفقیت ‌های مختلفی دست پیدا کنید. توجه داشته باشید که سیستم گوگل ادوردز به این‌ گونه است که پس از این ‌که شما زمینه تبلیغات خود را مشخص کردید باید یک عبارت و یا کلمه کلیدی متناسب و غیر تکراری را که کاربران هنگام جستجوی سایت ‌ها از آن عبارت استفاده می‌کنند را انتخاب نمایید و آن را بر روی عنوان مطلبی که می‌خواهید آن را به‌ عنوان تبلیغ قرار دهید جای‌ گذاری نمایید. توجه نمایید که گوگل ادوردز برای بالاتر رفتن بازدید های شما مزایده‌ هایی تعیین می‌کند که شما با شرکت در این مزایده‌ ها و دقت در انتخاب زمینه‌ ی مزایده ‌ها، میتوانید موفقیت ‌های بزرگی را در زمینه دیجیتال مارکتینگ کسب کنید.

شما باید توجه نمایید که تمام زمینه ‌های تبلیغات در گوگل به پرداخت هزینه ‌ها بستگی ندارد، بلکه شما باید با مدیریت درست حساب گوگل ادوردز خود، به تبلیغات موفق برسید. داشتن تخصص در این زمینه برای شما یک نیاز حیاتی محسوب میشود‌. برای مدیریت هرچه بهتر و مفیدتر حساب ادوردز خود میتوانید آن را به کارشناسان با تجربه تاپ ادورت بسپارید یا از مقالات آموزشی این مجموعه استفاده کنید.

همچنین جالب است بدانید که در تبلیغات گوگل ادوردز هیچ ‌گونه هزینه‌ای را برای نمایش تبلیغ به کاربران صرف نمیکنید و تنها هنگامی که کاربران روی تبلیغ شما کلیک نمایند گوگل ادوردز برای هرکدام از آن‌ ها هزینه‌ای در نظر می‌گیرد که این هزینه از میزان شارژ اکانت گوگل ادز شما کسر میشود. برای تعیین هزینه هرکلیک، باید در مزایده شرکت کنید. این مزایده‌ ها توسط شرکت گوگل برگزار می‌شوند و هر کسی که مبلغ بیشتری را پرداخت نماید می تواند جایگاه بالاتری را کسب نماید.

تبلیغات در صفحه اول گوگل

برای هر شخصی که دستی در زمینه بازاریابی دیجیتال و یا دیجیتال مارکتینگ دارد و در زمینه تبلیغات دیجیتال تلاش می کند، حضور در صفحه اول گوگل به یک آرزوی بسیار بزرگ تبدیل شده است که میتواند از طریق گوگل ادوردز و تبلیغات در صفحه اول گوگل محقق شود. به دلیل این‌ که بازدید سایت ‌های رده‌ های اول تا سوم گوگل بسیار بالا می باشد بسیاری از تبلیغ کنندگان مایل هستند که تبلیغات خود را در این جایگاه ها قرار دهند تا بازدید بسیار بیشتری کسب کرده و در نتیجه فروش خود را بیشتر نمایند و از این زمینه کسب و کار بهتری را راه‌اندازی نمایند.

پیشتر نیز ما گفتیم که شما می‌توانید با ساخت یک کانت مناسب ‌در گوگل ادوردز و تبلیغات در این زمینه به بازاریابی دیجیتال خودتان کمک کنید اما اگر شما وقت هزینه و تخصص کافی را در این زمینه ندارید می‌توانید از شرکت ‌ها و مؤسساتی که در حال خدمات ‌دهی این‌ گونه زمینه‌ ها هستند استفاده نمایید و با کمک گرفتن از آن ‌ها به بیشتر دیده شدن تبلیغات خودتان کمک شایانی نمایید. یکی از شرکت‌ های قابل اعتماد و بسیار معروفی که در این زمینه به مشتریان بسیاری خدمات می‌دهد و به تبلیغات در زمینه دیجیتال مارکتینگ کمک شایانی می‌کند سایت تاپ ادورت می‌باشد که می‌تواند صفر تا صد تبلیغات گوگل ادز را برای شما انجام دهد و شما را به موفقیت ‌های بزرگی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بالاتر رفتن فروشتان برساند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی