ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین دوربین مداربسته برای خانه و محل کسب شما

امروزه اکثر شرکت‌ها، مغازه‌ها، ویلاها و مناطق مسکونی، کارخانه‌ها، بانک ها، فروشگاه‌ها و ... برای بهبود امنیت به دوربین مداربسته احتیاج دارند. از مهم‌ترین مزایای نصب دوربین مداربسته؛ جلوگیری از سرقت، افزایش احساس امنیت و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه اکثر شرکت‌ها، مغازه‌ها، ویلاها و مناطق مسکونی، کارخانه‌ها، بانک ها، فروشگاه‌ها و ... برای بهبود امنیت به دوربین مداربسته احتیاج دارند. از مهم‌ترین مزایای نصب دوربین مداربسته؛ جلوگیری از سرقت، افزایش احساس امنیت و پیشگیری از وقوع جرم است؛ علاوه‌بر‌این مسائل از دوربین‌های مداربسته برای مانیتور کردن خطوط تولید و کارخانه‌های بزرگ استفاده می‌شود که خود باعث راحتی و مدیریت هرچه راحت‌تر می‌شود که این مورد از طریق انتقال تصویر (P2P یا IP استاتیک) بر روی شبکه ، موبایل یا لپ تاپ امکان پذیر است.

دوربین‌های مداربسته (CCTV) دسته‌ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی استفاده می‌شوند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها به گروه‌های مختلفی مانند دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های دیجیتال و دوربین‌های تحت شبکه تقسیم می‌شوند. والتر بروش، مهندس آلمانی مخترع دوربین مداربسته است و اولین رونمایی از دوربین مداربسته در اماکن عمومی آمریکا در ۱۹۱۳ بود.

سؤال مهمی که مطرح می‌شود این است که در این بازار متنوع که انواع برندها و تکنولوژی‌ها و مدل‌های دوربین مداربسته و دستگاه ضبط تصویر وجود دارد، چه برند یا مدلی را انتخاب کنیم؟ چه میزان بودجه برای راه اندازی و نصب سیستم نظارت تصویری در نظر بگیریم؟  از چه شرکتی خدمات پس از فروش واقعی و منصفانه دریافت کنیم؟ اصلاً وجود دوربین مداربسته و دستگاه ضبط تصویر برای کسب‌و‌کار یا منزل شما لازم است یا خیر؟ چه تعداد دوربین یا دستگاه نیاز است؟ محل قرارگیری دوربین‌ها در چه موقعیتی مناسب است؟ ما در این مقاله به بیشتر این موارد و مباحث بیشمار دیگر می‌پردازیم تا شما خوانندهٔ گرامی اطلاعاتی بسیار کاربردی به زبان ساده و قابل فهم در زمینهٔ دوربین مداربسته به‌دست بیاورید.

بی‌اطلاعی کاربران از دوربین‌های مداربسته به برخی از افراد سودجو فرصت می‌دهد تا دام‌های خود را پهن و کالاهای نامرغوب خود را با مبالغ هنگفتی به مصرف‌کنندگان تحمیل کنند. مطمئناً برای هیچ خریدار و مصرف کننده‌ای این تجربه خرید خوشایند نخواهد بود که محصولی را تهیه کند که بعد از یک دورهٔ زمانی کوتاه به مشکل برخورد کند و حتی فروشندهٔ مسئولیت خدمات پس از فروش آن محصول را نپذیرد. در این حالت مصرف‌کننده دچار ضرر مالی می‌شود و مجدداً برای داشتن یک سیستم امنیتی حرفه‌ای باید هزینهٔ چندبرابری پرداخت کند. پیشنهاد ما به مصرف‌کنندگان گرامی این است که قبل از خرید دوربین‌های مداربسته از مراجع معتبری که خدمات و پشتیبانی مناسبی را در سطوح بالا به مصرف‌کنندگان ارائه می کنند، استفاده کنند.

اکنون یکی از مراکز معتبر ایران که سابقهٔ طولانی در ارائهٔ خدمات و پشتیبانی محصولات دوربین مداربسته را دارد، به شما معرفی می‌کنیم. شرکت ایده پرداز پرارین یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه است که طی سال‌های اخیر با راه‌اندازی سامانهٔ پشتیبانی و مشاورهٔ فروش ۲۴ ساعتهٔ رایگان درصدد رفع دغدغه و نیاز کاربران و مصرف‌کنندگانی است که هیچ شناختی نسبت به دوربین مداربسته ندارند و به دنبال انتخاب دقیق‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر سیستم نظارت تصویری مورد نیازشون هستند.

بهترین دوربین مداربسته برای خانه و محل کسب شما دوربینی است که متناسب با نیازهای شما انتخاب شود. هزینه‌های مربوط به نصب و خریداری این پکیج دوربین مداربسته باید مقرون‌به‌صرفه باشد. علاوه‌بر الویت‌های بالا‌، مورد انتخابی شما باید امنیت کسب‌و‌کار شما را تضمین کند.

مشاغل و کسب‌و‌کارهای مختلف با چالش‌های گوناگونی در زمینۀ تأمین امنیت مجموعۀ خود مواجه هستند؛ تهدیداتی که گاه از محیط پیرامون و حتی داخل مجموعه امنیت شرکت را به خطر می‌اندازد. نصب سیستم نظارت تصویری ایده‌آل می‌تواند مواجه با تهدیدات را کاهش دهد و خیال شما را تا حدود زیادی نسبت به این‌گونه مشکلات آسوده کند.

اگرچه شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای گوناگون به‌طور معمول از اهمیّت نصب دوربین مداربستۀ مناسب غافل نیستند؛ حتی منازل مسکونی و مجتمع‌های آپارتمانی از اهمیّت نصب سامانۀ دوربین مداربسته آگاه هستند؛ اما همۀ این موارد، نیاز به آموزش دارند تا بهترین بهره را از سیستم خود ببرند.

اگر به این دسته مطالب علاقه‌مند هستید، لطفاً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را از مزایای سیستم نظارت تصویری ایده‌آل آگاه سازیم. هرگونه سؤال در زمینهٔ انتخاب، نصب، راه‌اندازی و کار با سیستم نظارت تصویری خود دارید، کارشناسان ما به‌صورت ۲۴ ساعته در کنار شما هستند. فقط کافیست با شماره تماس ۰۲۱۹۱۳۰۴۰۰۳ سامانه پشتیبانی ۲۴ ساعته پرارین تماس بگیرید‌.

 

مزیت نصب دوربین مداربسته برای کسب‌و‌کار

مهم‌ترین عامل انتخاب سیستم نظارت تصویری برای کسب‌و‌کار شما عبارت‌اند از‌: بازدارندگی جرم و جنایت؛ همان‌طور که در مقالات قبلی بیان کردیم، انتخاب سیستم نظارت تصویری مناسب کسب‌وکار شما تا حد زیادی از وقوع جرم و خرابکاری یا انواع سرقت در محل جلوگیری می‌کند‌. همواره مطالعات ادارۀ پلیس نشان می‌دهد وجود دوربین مدار بسته در محیط، وقوع جرم و جنایت را کاهش می‌دهد. ‌سارقان و افراد خرابکار تمایلی به دیده‌شدن در محیط ندارند و در مکان‌هایی که از سیستم‌های نظارت تصویری بهره‌مند نیستند، به‌دنبال اهداف خرابکارنهٔ‌ٍٔ خود هستند. وقتی محل کسب‌و‌کار شما از سیستم نظارت تصویری مطمئن و باکیفیت استفاده کند، می‌تواند تمام زوایای پنهان آن محیط را پوشش دهد و در صورت وقوع حادثه شما با مراجعه به تصاویر ضبط‌شده از کیفیت و چگونگی جرم آگاه و با مجرم برخورد می‌کنید یا برای جلوگیری از تکرار چنین حادثه‌ای راه‌های نفوذ یا ایراد احتمالی را رفع می‌کنید یا تصمیم به افزایش نصب تعداد دوربین در محیط می‌گیرید.

کاهش و جلوگیری از هرگونه سرقت

مهم‌ترین تهدید برای هر کسب‌و‌کاری، سرقت کالا، سرمایه و سایر اقلام باارزش آن‌هاست‌. برای موفقیت در هر کسب‌و‌کاری لازم است از سرمایه، کالا و سایر دارایی‌های باارزش خود محافظت کنند‌؛حتی اگر کالای به سرقت رفته از ارزش چندانی برخوردار نباشد، در دراز‌مدت در صورت تکرار می‌تواند هزاران دلار هزینه  به صاحبان آن کسب‌و‌کار خسارت وارد کند.

همان‌طور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، امکان دارد سرقت توسط یکی از پرسنل شرکت شما صورت گیرد‌. طبق گزارش رسیده سرقت کارمندان باعث از بین‌رفتن میلیون‌ها دلار سرمایۀ صاحبان مشاغل در سراسر دنیا می‌شود. انتخاب سیستم‌های امنیتی مانند دوربین مداربسته و دستگاه ضبط تصویر مناسب از این اتفاق جلوگیری می‌کند. نصب دوربین مداربسته برای پوشش قفسۀ نگهداری کالا و اشیاء در فروشگاه‌ها، همچنین نصب دوربین بر روی صندوق فروشگاه از جمله مکان‌های حساس برای نظارت دوربین مداربسته است.

بارها در فروشگاه‌های بزرگ عرضهٔ محصولات روزمره یا هایپرمارکت‌ها متأسفانه دیده شده است در جاهایی که پوشش خوبی صورت نگرفته یا دوربین مناسبی که احاطهٔ کاملی به منطقه‌های تحت پوشش ندارد‌ محصولی گران‌بها به سرقت رفته است که وجود تدبیر امنیتی و استفادهٔ صحیح و مناسب از دوربین مداربسته می‌تواند این خطرات را به صفر کاهش دهد. یادمان باشد هیچ سارقی درجایی که دوربین نصب شده اقدام به سرقت نمی‌کند و این مورد وقتی اتفاق می افتد که سهل‌انگاری یا کوتاهی اتفاق می‌افتد.

افزایش بهره‌وری و راندمان کاری پرسنل

بسیاری از کسب‌و‌کارهای برتر دنیا نه‌تنها به کمک دوربین مداربسته امنیت و ایمنی را ایجاد می‌کنند؛ بلکه آنان به لطف این دسته محصولات افزایش بهره‌وری و راندمان کاری کارکنان شرکت خود را نیز شاهد هستند.

با نظارت بر عملکرد کارمندان، از انجام کارهای بیهوده که هزینه‌های مضاعفی به مجموعه تحمیل می‌کند، جلوگیری می‌کند. آن‌ها نظاره‌گر رفتار پرسنل خود با مشتریان هستند و درصورت مشاهدۀ موارد نامطلوب، به کارمندان خود تذکّر می‌دهند. این‌گونه اقدامات می‌تواند جایگاه آن‌ها را در بین رقبا ارتقاء بخشد. صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانند به تجزیه‌و‌تحلیل تصاویر دوربین‌های مداربسته بپردازند و کارمندان خود را ارزیابی کنند و به آن‌ها امتیاز و پاداش دهند و این‌گونه باعث پیشرفت سازمان خود می‌شوند.

مزیت نصب دوربین مداربسته برای منازل

معمولا زمانی که بحث افزایش امنیت خانه پیش می آید، ذهن هر فردی‌ به سمت ایمن‌سازی خانه در برابر ورود سارقان و جلوگیری از حوادث مترقبه می‌رود؛ اما واژه امنیت معنایی فراتر از محافظت منزل در برابر دزدها و سارقان دارد: ایمن بودن منزل، چه در زمان حضور چه در زمان نبودن در خانه. یکی از اقدامات بسیار ساده، نصب پلاکارد «این منزل مجهز به دوربین مدار بسته است» می‌باشد. همچنین ایمن کردن مراحل ورود به منزل با نصب درهای ضدسرقت و  اطمینان حاصل کردن از اینکه کلید اضافی منزل خود را جایی جا نگذاشته‌اید و یا به جای تمام این موارد نصب یک قفل دیجیتال به روز و جدید می تواند به تامین امنیت بیشتر منزل شما کمک کنند.

اما بهترین و کاربردی ترین راه افزایش امنیت منزل نصب دوربین های مداربسته است. همان‌طور که منزل هر شخص مهم‌ترین سرمایۀ او‌ست و انتخاب سیستم نظارت تصویری مناسب و کارا اهمیّت ویژه‌ای دارد. یک دوربین مداربسته مناسب می‌تواند از افراد و کالاهای باارزش و سرمایه‌ای که ما در منسزل داریم، محافظت کند. امروزه دوربین مداربسته نه‌ تنها وظیفۀ محافظت از ما و سرمایۀ ما را برعهده گرفته‌ است؛ بلکه آسایش و آرامش را در زندگی ما به ارمغان آورده است.

در ادامۀ مقاله با ما همراه باشید تا مزایای دوربین مناسب برای منازل مسکونی را بیان کنیم.

نظارت ۲۴ ساعته

بهترین سیستم نظارت تصویری برای نصب در منزل مسکونی و مصرف خانگی می‌تواند مکان اقامت ما را در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز رصد کند. فرض کنیم که قرار است در منزلمان سرقتی اتفاق بیفتد. سارقان معمولاً از مناطق کم‌نور واقع در حیاط خلوت و یا درب‌های اطراف ساختمان وارد حریم خانۀ ما می‌شوند‌. به‌طور معمول تأمین امنیت این قسمت منازل کار دشواری است، از دوربین مداربستهٔ خانگی می‌توان برای نظارت بر این نواحی استفاده کرد.

درصورت وجود هر حرکتی که با دوربین مشاهده ‌شود، به لطف فناوری جدید هشدار برای صاحب‌خانه به روی نرم‌افزار انتقال تصویر ارسال می‌شود. همچنین از این تکنولوژی می‌توانید هنگام ورود بازدیدکنندگان و یا زمان برگشت بچه‌ها از مدرسه به منزل استفاده کنید.

محله زندگی خود را امن‌تر کنید

یک سیستم نظارت تصویری مناسب نه‌تنها امنیت محل اقامت شما، بلکه امنیت کل محلۀ زندگی شما را بهبود می‌بخشد‌. موارد بی‌شماری رخ داده‌ است که دوربین مداربستۀ نصب‌شده در یک منزل مسکونی تصاویر مجرمانهٔ فرد دیگری خارج از منزل را ثبت کرده باشد‌.

شواهد و مدارک جمع‌آوری شده از این موارد به شناسایی مجرمان کمک شایانی می‌کند. انتخاب سیستم نظارت تصویری مناسب، خانه و محلهٔ شما را ایمن‌تر می‌کند.

در هر نقطۀ جهان که هستید، خانۀ خود را نظارت کنید

بسیاری از سرقت‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که هیچ یک از اعضای خانواده یا سرایدار و نگهبان در محل حضور ندارند، این امکان وجود دارد که افراد خانواده سرکار، دانشگاه یا حتی برای مدتی به سفر رفته باشند. شما با نصب دوربین مداربسته توسط تیم های حرفه ای و انتقال تصویر این دوربین ها بر روی شبکه و موبایل یا لپ تاب براحتی می توانید در هر مکانی که هستید، منزل یا محل کار خود را از راه دور کنترل کنید و از وجود هرگونه فرد ناشناس در محل آگاه شوید اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر از محصولات تقلبی و فیک استفاده کنید شاید قابلیت هایی مثل ارسال نوتفیکشن به هنگام ورود افراد ناشناس درمحل برایتان ارسال نشود پس ازین رو استفاده از محصولات و خدمات شرکت های با سابقه که در ارائه دوربین های با کیفیت و اصلی سابقه ی درخشانی دارند در درجه ی بالایی از اهمیت قرار دارد شرکت پرارین یکی از شرکت هایی هست که چندین سال که  در بازار دوربین های مداربسته فعال است و یکی از وارد کنندگان رسمی دومین برند دوربین های مداربسته در دنیا به نام داهوا می باشد.

شما با تهیه محصولات داهوا با گارانتی رسمی پرارین اول از همه می توانید مطمئن شوید که یک کالای اصل خریداری کرده و از طرفی می توانید از خدمات فنی ۲۴ ساعته این شرکت در سامانه پرارین ۷۲۴ به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید و مشاوره رایگان دریافت نمایید و در ادامه شما می توانید با سپردن پروژه های خود به این شرکت از فعال شدن تمامی آپشن های مدیریت تصاویر از راه دور اطمینان حاصل کنید.

بهترین دوربین مداربسته برای محل کار و خانه خود را از کجا تهیه کنیم؟

اگر به‌دنبال تهیۀ سیستم نظارت تصویری ایده‌آل نظیر دوربین مداربسته، دستگاه ضبط تصویر و یا دزدگیر اماکن هستید، کافیست با شرکت ایده‌پرداز پرارین که یک مرجع قابل‌اعتماد در زمینۀ  تأمین و واردات دوربین مداربسته است، تماس بگیرید‌. کارشناسان آمادۀ ارائهٔ هرگونه مشاوره به شما هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی