ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تکنوسان؛ پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

فروشگاه اینترنتی تکنوسان، بستری امن و گسترده است که خرید عمده را برای هر فردی در سراسر کشور فراهم می کند. تنوع کالایی بالا (حدود ۲۰ هزار کالای موجود)، قیمت مناسب و بررسی تخصصی هر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فروشگاه اینترنتی تکنوسان، بستری امن و گسترده است که خرید عمده را برای هر فردی در سراسر کشور فراهم می کند. تنوع کالایی بالا (حدود ۲۰ هزار کالای موجود)، قیمت مناسب و بررسی تخصصی هر محصول موجب شده تا خرید عمده برای مغازه داران ساده تر از همیشه باشد.

بدون شک یکی از مشکلات اساسی فروشندگان و مغازه داران، پروسه زمان گیر خرید عمده برای کسب و کار می باشد. از گشت و گذار در بازار گرفته تا استعلام قیمت عمده محصولات و عدم وجود پشتیبانی مناسب همگی باعث می شود تا به نتیجه دلخواه خود نرسند.

تامین اجناس با کیفیت و متنوع، در کنار قیمت مناسب یکی از امور حساس مغازه داران است و در صورت عدم توجه به تنوع یا رنج قیمتی مناسب، می تواند موجب هدر رفتن سرمایه شود. نوسانات اقتصادی و مشکلات واردات کالا نیز تنوع عمده فروشان را کم کرده و برای بالا بردن گستردگی اجناس مغازه، باید ده ها فروشگاه را زیر و رو کنید. از سوی دیگر محدودیت های کرونایی، هزینه های حمل و نقل و … همگی بخشی از مشکلات این مسیر محسوب می شوند که هر چند وقت یک بار باید با آن ها دست و پنجه نرم کرد. اما همیشه یک راه ساده تر نیز وجود دارد…

مرکز پخش تکنوسان، یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه عمده فروشی است که بستری برای تمام مغازه داران، مراکز پخش، فروشگاه های اینترنتی و … فراهم کرده تا به سادگی و با مناسب ترین قیمت محصولات خود را انتخاب کنند.

مزایای خرید عمده از فروشگاه اینترنتی تکنوسان

تکنوسان یکی از متنوع ترین دسته بندی ها برای فروش عمده را در اختیار همکاران عزیز قرار می دهد و کالاهایی مانند لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، لپ تاپ و سخت افزار، برق و الکتریک، لوازم و ابزار آلات، لوازم تحریر و … به راحتی قابل دسترسی خواهند بود.

چرا تکنوسان؟؟

پس از ساخت اکانت و تایید حساب همکاری در تکنوسان، تمامی قیمت ها به قیمت همکار تغییر می کنند و می توانید در هر ساعتی از شبانه روز، کالای مورد نظرتان را انتخاب کنید. البته فارغ از قیمت مناسب، تکنوسان مزایای زیادی در اختیار همکاران قرار می دهد که در ادامه برخی از آن ها را بیان می کنیم.

بررسی تخصصی، اطلاعات دقیق

عموما یکی از برتری های خرید حضوری، دریافت اطلاعات دقیق تر از محصول مورد نظر است. اما تکنوسان با ارائه بررسی های جامع در مورد کالا ها و درج ویژگی های مهم آن ها توانسته ماهیت کالای مورد نظر را برای کاربران تشریح کند. همچنین وجود عکس در تمامی زوایا می تواند خرید عمده را بریتان ساده تر از همیشه کند. جدا از این، پیج اینستاگرام تکنوسان با بررسی تخصصی محصولات پرفروش به صورت ویدئویی، به نوعی اولین آنباکسینگ فروش عمده در بستر اینترنت را در ایران ارائه می کند.

نمایندگی رسمی برندهای معتبر

یکی از دغدغه های خرید اینترنتی به خصوص در بخش عمده عدم وجود گارانتی مناسب می باشد. پخش تکنوسان با اخذ نمایندگی پرفروش ترین برند های موجود در بازار نظیر تسکو، ای فورتک، سیلیکون پاور، سن دیسک، تی پی لینک، بیسوس، وریتی و طیف وسیعی از کمپانی های دیگر در زمینه خدمات پس از فروش نیز کاربران را راضی نگه خواهد داشت.

با اطمینان خرید کنید

تکنوسان علاوه ب گواهینامه های نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، رسانه های دیجیتال و عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، مجموعه ای شناخته شده در بازار IT ایران به شمار می آید و همواره با تکیه بر نیاز های همکاران سعی در گسترش کسب و کار خود دارد.

پروموشن و جشنواره های خرید

تکنوسان در بازه های زمانی مختلف به منظور قدردانی از همکاران گرامی، جشنواره ها و پروموشن های مختلفی برگزار می کند وعلاوه بر ارائه قیمت های هرچه بهتر، شرایطی را برای اهدای جوایز فراهم می کند تا علاوه بر همکاران، سایر مشتریان وفادار نیز بتوانند از آن بهره ببرند.

صرفه جویی در زمان

خرید حضوری در مراکز خرید عمده پروسه ای زمان گیر خواهد بود و معمولا به دلیل عدم تنوع کافی در فروشگاه، ناچار به مراجعه و خرید از چند فروشگاه خواهید شد. این امر می تواند هزینه حمل و نقل وحسابداری را افزایش دهد و پروسه دریافت بار را زمان گیر کند. مجموعه تکنوسان دارای تیمی مجرب و حرفه ای برای راهنمایی خریداران می باشد که آماده رفع ابهامات و پاسخ گویی به همکاران گرامی خواهند بود. شما می توانید به راحتی از طریق رایانه شخصی یا گوشی، به خرید عمده اقدام کنید و در سریع ترین زمان ممکن محصولات خود را تحویل بگیرید. همچنین تکنوسان محدودیتی برای خرید ندارد و می توانید چه به صورت تکی و چه به صورت عمده در بین هزاران محصول به انتخاب بپردازید.

تاثیر خرید عمده بر فروش کالای دیجیتال

عمده فروشی و خرید عمده به دلیل قیمت پایین تر، خرید بدون واسطه و تسهیل روند انتخاب کالا به مقوله ای حذف نشدنی، نه تنها در بازار ایران بلکه در سراسر دنیا تبدیل شده است. در ادامه نگاهی اجمالی به مزایای خرید عمده می اندازیم.

خرید بدون واسطه و تضمین اصالت کالا

با توجه به ازدیاد کالاهای تقلبی و فیک، تشخیص جنس اورجینال به خصوص در زمینه لوازم جانبی موبایل سخت شده و عدم دقت به این موضوع می تواند اعتبار فروشگاه را زیر سوال ببرد. تکنوسان دسته بندی کاملی از برترین برند های تولید کننده لوازم جانبی موبایل ارائه می کند تا بدون واسطه کالای اورجینال را خریداری کنید. طیف وسیعی از لوازم جانبی موبایل مانند پاور بانک، کابل شارژ، شارژر فندکی، قاب، گلس، هندزفری، هدفون و … در اختیار کاربران قرار می گیرد تا انتخاب در بین پرفروش ترین های بازار ممکن باشد. با خرید عمده لوازم جانبی از پخش تکنوسان می توانید تنوع محصولی کسب و کار خود را با خیال راحت افزایش دهید.

کاهش هزینه های کلی

خرید عمده هزینه هایی ماند حمل و نقل را کاهش می دهد و در بازه زمانی بسیار کوتاه می توانید سبد خرید خود را تحویل بگیرید. اهمیت این فاکتور در طولانی مدت و خرید های پیاپی بیشتر می شود. همچنین تمام شدن هزینه نهایی خرید موجب می شود قیمت تمام شده برای مشتری کمتر شده و در نتیجه فروشگاه، جایگاه محبوب تری در بین کاربران خود دریافت کند.

با توجه به نکات گفته شده، اگر دارنده فروشگاه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، لوازم الکترونیک و … هستید، پیشنهاد می شود به سایت فروشگاهی پخش عمده تکنوسان سر بزنید و پیش از خرید ، به مقایسه قیمت محصولات بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی