ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروشگاه اینترنتی تاپ هدفون [رپورتاژ آگهی]

شیوه و طرز تفکر ما هدف اصلی ما در تاپ هدفون معرفی بهترین محصولات دنیا با ارزش خرید بسیار بالا و رساندن این محصولات با بهترین قیمت ممکن به دست مشتریست، محصولاتی که برای اولین ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شیوه و طرز تفکر ما

هدف اصلی ما در تاپ هدفون معرفی بهترین محصولات دنیا با ارزش خرید بسیار بالا و رساندن این محصولات با بهترین قیمت ممکن به دست مشتریست، محصولاتی که برای اولین بار در ایران معرفی می شوند و حاصل مدت زمان بسیار زیاد تحقیق در وبسایت های معتبر و مرجع موسیقی دنیا مثل وبسایت www.head-fi.org هستند.

ارائه تخصصی کابل های ارتقاء برای اولین بار در ایران

تاپ هدفون دارای نمایندگی رسمی فروش از شرکت های معتبر ساخت کابل هدفون و ایرفون است که این مساله باعث می شود قیمت های ما دقیقا با قیمت نمایندگی مورد نظر برابر است و نیازی نیست که مشتری مبلغ اضافه ای را پرداخت کند:

  • نمایندگی فروش پلاس ساند (plussound) امریکا، ادیوماینر (audiominor) ترکیه و xiaofan چین.
  • قابل استفاده در هدفون های فول سایز و ایرفون.

این کابل ها باعث افزایش کاملا محسوس و تضمینی کیفیت صدا می شوند، چون تکنولوژی ساخت بسیار بالایی دارند در حقیقت مانع کاهش کیفیت صدا توسط کابل های بی کیفیت اورجینال ایرفون ها و هدفون ها می شوند و این امر در دنیای موزیک بازها امری ثابت شده است.

دیگر محصولات

ارائه هدفون، پلیر، کابل و داک/امپ های (دسکتاپ و قابل حمل) با ارزش خرید بالا

برخی از برند های ارائه شده عبارت اند از:

Oriolus / vsonic / sony / akg / inear / venture craft / mee audio / ibasso / luxury & precision / lotoo / questyle / shanling / fidue / chord / trinity / aune / lz / ty / macaw / shozy / cozoy / audiominor / plussound / xiaofan / flc audio / xduoo / dunu / spinfit / benjie / colorfly / ifi / fiio / shure / cayin / little dot / matrix / yulong / bada / meixing / stax / topping / gustard / smsl / yaqin / bravo audio / qls hif / -darkvoice / choseal / audio pro

به این مسئله توجه شود که تنها تعدادی از محصولات در وبسایت تاپ هدفون لیست شده اند ولی این فقط بخشی از کالاهاییست که تاپ هدفون توانایی تامین آنها را دارد.

حمایت از مشتری

1. همه محصولات دارای ۷ روز مهلت تست از زمان ارسال یا ۴ روز از زمان دریافت محصول هستند.

2. در صورت ایراد در محصول وجه شما به صورت کامل بازگردانده می شود.

3. اجناسی که موجود هستند اگر قبل از ۱۲ ظهر سفارش داده شوند، همان روز ارسال می شوند در غیر این صورت فردای همان روز ارسال می شوند.

4. اجناسی که موجود نیستند پس از گرفتن ۲۵ درصد قیمت به عنوان بیعانه سفارش داده می شوند و مابقی مبلغ زمان رسیدن کالا به ایران و پس از اطمینان مشتری از رسیدن کالا گرفته می شود.

5. زمان تحویل کالایی که موجود نیستند بین ۲۰ تا ۴۰ روز متغیر است.

6. تمامی محصولات آکبند فروشگاه دارای ۶ ماه گارانتی تعویض هستند (فقط ایراد هایی که خریدار در آن دخالتی ندارد برای مثال نوسانات برق و شکستگی جزء مواردیست که شامل گارانتی نیست)

چگونه به تاپ هدفون اعتماد کنیم؟ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه پرداخت بسیار معتبر بانک ملت ضامن خرید شماست.


چرا تاپ هدفون؟

1. مفتخریم محصولاتی را ارائه می کنیم که ارزش واقعی آنها بیش از 2 تا 3 برابر قیمتشان است. به عنوان نمونه ایرفون flc 8s با قیمت حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان، کیفیت صدایی به مراتب بهتر از sennheiser ie800 (حدود سه میلیون و هشتصد هزار تومان) دارد. از مزایای دیگر این ایرفون نسبت به رقیب خود می توان به کابل قابل تعویض و تغییر صدای ایرفون تا 36 حالت مختلف با استفاده از فیلتر های فیزیکی تعبیه شده در ایرفون اشاره کرد.

2. شما می توانید به راحتی در تاپ هدفون به خرید و فروش محصولات دست دوم بپردازید.

تماس با ما

مشاوره رایگان در تلگرام، واتساپ و تماس تلفنی

جهت اطلاعات بیشتر به وبسایت تاپ هدفون مراجعه کنید.

وبسایت: : Top-headphone.ir
صفحه اینستاگرام: https://www.instagram.com/top.headphone

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Rza.H
    Rza.H | ۸ تیر ۱۳۹۶

    سه میلیون هشتصد هزار توووومن، !!!!؟؟؟؟ گرون ترین هدفونی که خریدم ۱۵ هزار توومن بود که خیلی ناراحت شدم ۱۵ تومنو خراب کردم ??? بعدشم فروختمش ۵ هزار تومن

  • علی قنبری
    علی قنبری | ۸ تیر ۱۳۹۶

    این ک سایتش ارور میده 403

مطالب پیشنهادی