ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ‌تاپ
رپورتاژ آگهی

چهار لپ‌تاپ برتر در تابستان امسال

مشاوره درست هنگام خریدوفروش لپ‌تاپ تأثیر زیادی در معامله‌ای که انجام می‌دهیم دارد. قیمت، کاربری، وزن و کیفیت چهار معیار مهم برای خرید یک لپ‌تاپ هستند. همان معیارهایی که هنگام خرید اهمیت پیدا می‌کنند، زمان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مشاوره درست هنگام خریدوفروش لپ‌تاپ تأثیر زیادی در معامله‌ای که انجام می‌دهیم دارد. قیمت، کاربری، وزن و کیفیت چهار معیار مهم برای خرید یک لپ‌تاپ هستند. همان معیارهایی که هنگام خرید اهمیت پیدا می‌کنند، زمان فروش لپ‌تاپ نیز باعث می‌شود که در بازار دست‌دوم با کاهش قیمت کمتری روبرو شود.

ما مروری بر برندهای مشهور لپ‌تاپ داشتیم تا برای پیدا کردن مدل موردنیاز راهنمایی ارائه دهیم. اگر دنبال بهترین لپ‌تاپ می‌گردید که با نیازهایتان هم منطبق باشد نباید از ایسوس زنبوک غافل شوید.

Zenbook Flip s Ux370Ua: قیمت این لپ‌تاپ از آذر ماه تا امروز دو میلیون و 500 هزار تومان افزایش داشته است. در حال حاضر قیمت خریدوفروش لپ‌تاپ جدید ایسوس هشت میلیون و 500 هزار تومان است اما سه هفته پیش حتی 10 میلیون تومان را هم رد کرده بود. سری flip s خرداد دو سال گذشته رونمایی شد. دستگاه یک کیلویی بسیار باریک با یک ترابایت حافظه که با برگرداندن آن را می‌توان به تبلتی 13.3 اینچی تبدیل کرد.

Huawei MateBook X Pro: این دستگاه 14 اینچی در سال 2018 همواره جزء رتبه‌های اول یا دوم اکثر نظرسنجی‌ها برای خریدوفروش لپ‌تاپ قرار داشته است. به دلیل حاشیه کم اطراف آن در ردیف دکمه‌های بالای کیبورد یک دکمه وب کم وجود دارد. هوآوی برای این محصول خود از پردازنده نسل هشتم اینتل کور i5 و i7 استفاده و به دو رنگ خاکستری و نقره‌ای آن را تولید کرده‌ است. وزن آن نیز یک کیلو و 300 گرم است. تنها چند ماه از معرفی این لپ‌تاپ می‌گذرد و منتقدان می‌گویند که نداشتن جای اس دی کارت و وب کم ضعیف از ویژگی‌های منفی آن است.

DELL XPS 13: این مدل آخرین مدل تولید شده در شرکت دل است که دو نوع پردازنده Core i7 یا i5 به بازار وارد شده است.  یک رم 8 تا 18 گیگی دارد و صفحه اسکرین آن 13.3 اینچ است. شرکت دل زمانی به تولید لپ‌تاپ ارزان شهرت داشت اما به نظر می‌آید که رقابت با شرکت‌های پرفروش باعث شده که به کیفیت آن بیشتر از ارزان بودنش توجه کند. این مدل لپ‌تاپ 14 میلیون و 380 هزار تومان فروخته می‌شود. یک کیلو و 29 گرم وزن دارد و پردازنده آنCore i7 است.

Apple Macbook Pro: هرچقدر هم بگردیم باز مسیرمان به مک پرو اپل می‌رسد که یکی از گران‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار به ارزش 20 میلیون تومان است. از نظر شباهت شبیه لپ‌تاپ‌های قدیمی اپل است. وزن آن از دیگر لپ‌تاپ‌های بالا سنگین‌تر بوده و صفحه‌نمایشش نیز 15 اینچ است. قرار دادن تاچ‌بار بالای کیبورد یک بدعت برای اپل محسوب می‌شود. این تاچ بار یک نوار لمسی است که برای دسترسی سریع‌تر آنجا قرار دارد. پردازنده Core i7 و رم 16 گیگابایتی دارد. شارژر باتری آن نیز تا 10 ساعت وب گردی را جواب می‌دهد اما از نظر منتقدین باتری آن در مقایسه با لپ‌تاپ‌های دیگر ضعیف بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mj Kianiapp
    Mj Kianiapp | ۱۲ دی ۱۳۹۷

    لپ‌تاپ گرون و بدردبخور و شاخ فقط Asus zenbook pro UX550VD-A
    برید مشخصاتش رو بخونید برگاتون میریزه

    • ali rahimzade
      ali rahimzade | ۱۲ دی ۱۳۹۷

      xps 15 مدل 2018 از این هم بهتره هم پردازندش نسل جدیدتره هم حافظش از نوع nvme هست

مطالب پیشنهادی