ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos 16GB و لپ تاپ Sony VAIO Tap 11

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد،دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید. در همین ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۳ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد،دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید.

در همین راستا امروز نیز با گشت و گذاری در فروشگاه های یاد شده با دو گزینه که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند مواجه شدیم.

این گزینه ها عبارتند از تلفن هوشمند Galaxy Note 3 Neo Duos 16GB و لپ تاپ Sony VAIO Tap 11، در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos 16GB

galaxy-note-3-neo-750-16gb (1)

گلکسی نوت ۳ نئو در اصل نسخه ارزان قیمت تر و ضعیف تر دستگاه اصلی است که طبیعتا از تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری آن بهره نمی برد. اما به هر حال یکی از محصولات خوب سامسونگ محسوب می شود که با قیمتی کمتر، تجربه ای نزدیک به گلکسی نوت ۳ اصلی را به شما می بخشد. این محصول از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ بهره می برد و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دو گیگابایت رم، پردازنده چهار هسته ای اسنپدرگن MSM8228 با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز، چیپ گرافیکی آدرینو ۳۰۵ و دوربینی ۸ مگاپیکسلی دارد. لازم به ذکر است این نسخه از ۲ سیم کارت همزمان فعال پشتیبانی می کند و همراه با آن یک قلم استایلوس هم عرضه می شود.

قیمت محصول: ۱٫۲۳۹٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۱٫۱۹۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: BizOnline.ir

Sony VAIO Tap 11 - SVT11213CAW

pSNYNA-SVT11213CXB_main_v786

یکی از سری محصولاتی که سونی عرضه کرد، لپ تاپ های لمسی هیبریدی با قابلیت جدا شدن نمایشگر و تبدیل به تبلت بود. وایو تب ۱۱ سونی دارای پردازنده اینتل پنتیوم 3560Y با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز، دو گیگابایت رم از نوع DDR3، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و دوربین ۸ مگاپیکسلی است. با جدا شدن نمایشگر این لپ تاپ شما یک تبلت ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پی خواهید داشت که تحت ویندوز ۸ اجرا می شود. همراه با این محصول یک قلم Digitizer مدل VGP-STD2 هم عرضه می شود.

قیمت محصول: ۲٫۳۴۹٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۲٫۲۴۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Digikala.com

توضیح مهم: توجه داشته باشید که دیجیاتو در قبال عملکرد فروشگاه های ذکر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد و انتخاب آنها صرفاً بر اساس برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک صورت گرفته است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • گودرز
    گودرز | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    من خودم تو ال دیجیتال کاربر حرفه ای هستم ولی جدیدا دو مرتبه به پیشنهاد یکی از دوستان تو دیجیزار معامله کردم واقعا عالی بود هم پورسانت کمی دارند هم اگهی رایگان هم در اسرع وقت هم جوابگو هستند و پول رو واریز میکنند فروشگاهشون هم خوبه بنظرم ولی فعلا خلوته اگر شلوغ بشه دست ال رو از پشت میبنده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی