ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکار اپل برگزار شد: بهترین بازی های سال 2014

در کنار بهترین اپلیکیشن های فروشگاه آیتونز در سال ۲۰۱۴، لیستی از بهترین بازی های آیفون و آیپد  نیز به عنوان محبوبترین، جذابترین و بهترین گزینه ها مورد توجه کاربران معرفی شده اند. در ادامه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ آذر ۱۳۹۳ | ۲۰:۴۵

در کنار بهترین اپلیکیشن های فروشگاه آیتونز در سال ۲۰۱۴، لیستی از بهترین بازی های آیفون و آیپد  نیز به عنوان محبوبترین، جذابترین و بهترین گزینه ها مورد توجه کاربران معرفی شده اند.

در ادامه بهترین بازی های iOS در سال ۲۰۱۴ برای شما لیست شده اند. با دیجیاتو همراه باشید.

Threes

threes

عنوان پازل چالش برانگیز استودیوی Sirvo از نگاه آیتونز به عنوان بازی برتر سال 2014 انتخاب شد. این بازی فکری 2.99 دلاری که پیش تر جایزه بهترین طراحی سال 2014 اپل را به خود اختصاص داده بود، با کسب این عنوان کلکسیون افتخاراتش را تکمیل تر کرد و به یکی از فراموش نشدنی ترین بازی های فکری گجت های هوشمند مبدل شد.

احتمالا با روند بازی آشنا هستید؛ در Threes! باید سعی کنید تا با ترکیب اعداد درون صفحه، آنها را به عدد سه یا مضرب هایش رسانده و برای اعداد بعدی جای خالی باز کنید. کسب این عنوان بهانه خوبی شد برای کسانی که هنوز به سراغ آن نرفته و شیرینی گیم پلی بی پایان و درگیر کننده اش را نچشیده اند.  

threes

threes

سازنده: sirvo قیمت: ۱.۹۹ دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 54 مگابایت زبان:

Leo’s Fortune

leo

مقام نایب قهرمانی این لیست به بازی Leo’s Fortune رسید؛ بازی ای که در کنار اتکا به طراحی زیبا و سبک گرافیکی خاصش، بخشی از محبوبیتش را مدیون طراحی مراحل و روایت داستانی متفاوت خود است. ماجرا از این قرار است که لئوی پشمالوی ما برای بازپس گیری طلایی که سارقان از او دزیده اند، راهی سفری طولانی و پرخطر می شود.

Leo’s Fortune با قیمت 4.99  دلار به فروش می رسد و بد نیست بدانید که پیش از این جایزه بهترین طراحی اپل در سال 2014 را نیز به خود اختصاص داده بود.

Leo's Fortune

Leo's Fortune

سازنده: senri قیمت: 4.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 77 مگابایت زبان:

Monument Valley

monument-w600

اگر Monument Valley با طراحی هنری عالی و پرداخت متفاوتش به گیم پلی در لیست برترین های 2014 قرار نمی گرفت آن وقت می بایست به سلامت عقل داوران آیتونز شک می کردیم. عنوان تحسین شده توسط تیم شفر افسانه ای، یک بازی فکری است که شما را با سرگردانی های یک شاهزاده خانم تنها در بناهایی با معماری های عجیب و هزارتو مانند همراه می کند.

هدف در بازی Monument Valley، جستجو برای راه فراری از این بناهای گیج کننده است و در این مسیر با دشواری های زیادی رو به رو خواهید شد. لازم به ذکر است که این بازی 3.99 دلاری پیش تر هم موفق به کسب جایزه برترین طراحی اپل شده بود.

monument valley

monument valley

سازنده: ustwo قیمت: 3.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 266 مگابایت زبان:

Hitman GO

hitman

هیتمن، هیتمن است و مأمور 47 همچنان محبوب؛ تفاوتی هم نمی کند که او را از نمای سوم شخص با کلت های نقره ای مرگبار و خوش تراشش در فضایی اکشن کنترل کنیم یا در یک بازی استراتژی با برنامه ریزی اهداف را به جلو پیش ببریم، چرا که تمام راه ها در سری بازی های هیتمن نهایتا به خون ختم خواهد شد.

عنوان 4.99 دلاری اسکوئر انیکس علیرغم تفاوتش با تمام هیتمن های عرضه شده تاکنون با استقبال خوبی مواجه شده و با قرارگیری در لیست برترین بازی های سال 2014 به سیر صعودی موفقیت های خود ادامه می دهد.

Hitman go

Hitman go

سازنده: enix قیمت: 4.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 441 مگابایت زبان:

Ruzzle Adventure

ruzzle-w600

بازی با کلمات در هنگام سخنرانی از استعدادهای ویژه اشخاص به شمار می رود، بنابراین در بازی های ویدئویی هم باید در این زمینه واقعا مجرب و بااستعداد باشید تا به امتیازات بالا برسید.

Ruzzle Adventure در انواع مینی گیم های مختلف و با تحت فشار قرار دادن شما با زمان و حتی خطراتی مثل غرق شدن، سعی دارد تا میزان تسلط شما بر زبان انگلیسی را سنجیده و دایره لغاتتان را افزایش دهد. خوشبختانه این بازی رایگان است بنابراین با خیال راحت می توانید همین حالا آن را دانلود کرده و از لذت حل پازل های کلمات اوقات خوشی را تجربه کنید.

Ruzzle Adventure

Ruzzle Adventure

سازنده: MAG قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 94 مگابایت زبان:

Battleheart Legacy

legacy

سبک بازی Battleheart Legacy برای کسانی که پیش تر با عناوینی مثل Chrono Trigger یا Zelda روزگار گذارنده اند ناآشنا نیست. دوباره یک پسرک خام، بی تجربه و تک و تنها که شمشیر به دست وارد مبارزاتی سخت و طاقت فرسا برای بازپسگیری میراثش می شود.

انواع جادو، اسلحه، معجون، حرکات ویژه و ... در این بازی وجود دارند که کمک حال شما برای پیش روی در بازی اند و  با وارد شدن به دنیای زیبا و گرافیکی Battleheart Legacy از ساعت ها گیم پلی ناب و لذت بخش بهره مند می شوید. این بازی با قیمت 4.99 دلار در اپ استور عرضه شده و تجربه اش به عنوان یکی از برترین عناوین نقش آفرینی سال 2014، -به شرط این که هزینه اش را بپردازید- خالی از لطف نیست.

Battleheart Legacy

Battleheart Legacy

سازنده: Mika قیمت: 4.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 434 مگابایت زبان:

World of Warriors

warriors

قهرمانان روم باستان، وایکینگ ها، شوالیه ها و سامورایی همگی در World of Warriors شانه به شانه یکدیگر برای نابودی پادشاه Boneshaker شیطان صفت یکصدا شده و دست به شمشیر شده اند.

این بازی سه بعدی نیز با گرافیک کارتونی بسیار خوب و گیم پلی سرگرم کننده به لیست برترین های آیتونز راه یافته و نکته خوشحال کننده این که امتحانش هم مجانی است. اکثر مبارزان موجود در بازی از روی اسطوره های واقعی در تاریخ ساخته شده اند که در بازی باید کنترلشان را در دست بگیرید تا با تمرین و تقویتشان در تمامی مصاف ها پیروز باشید.

World of Warriors

World of Warriors

سازنده: Mind Candy قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 325 مگابایت زبان:

XCOM Enemy Within

xcom-1

XCOM Enemy Unknown عنوان پر سر و صدای 2K برای نسل قبلی کنسول ها بود که با وجود تبلیغات پرهزینه، آنچنان نتوانست بازی موفقی ظاهر شود. با این حال به نظر می رسد که نسخه موبایل این بازی تاحدودی از نسخه های کنسولی بهتر ظاهر شده است.

Enemy Within همانند برادر بزرگش Enemy Unknown، عنوانی استراتژی است که بیشتر تمرکزش را بر مبارزات چند نفره و آنلاین گذاشته. تقریبا تمام کارهایی که در Enemy Unknown می توانستید انجام دهید در نسخه موبایل قابل انجامند و ضمنا برای تجربه آن ملزم به پرداخت هزینه نسبتا بالای 12.99 دلاری هستید.

XCOM: Enemy within

XCOM: Enemy within

سازنده: 2K قیمت: 12.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1960 مگابایت زبان:

Smash Hit

smash-hit

شکستن شیشه ها در دنیای واقعی کاری زشت و ناپسند محسوب می شود و اگر کسی شما را در حال انجام این کار ببیند سر و کارتان با مأموران زحمتکش نیروی انتظامی خواهد بود.

سازندگان Smash Hit با طراحی این بازی کوشیده اند تا فرصتی برای تخلیه فشارهای عصبی شما در محیط یک بازی فراهم کنند و انصافا هم در این کار موفق بوده اند. روند بازی بدین صورت است که شما باید با استفاده از توپ های سنگین فلزی، با دقیق ترین پرتاب ممکن تمام شیشه های موجود در محیط را بشکنید.

بنابراین اگر عاشق شکاندن شیشه ها هستید با Smash Hit می توانید بدون متقبل شدن هیچ گونه هزینه یا جریمه به انجام این کار بپردازید.

Smash Hit

Smash Hit

سازنده: Mediocre قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 60 مگابایت زبان:

Spellfall – Puzzle Adventure

spellfall-1

شکل های مشابه را کنار هم قرار دهید، جادو کنید و دشمنان را به کام مرگ بفرستید. Spellfall در اصل بازی جور کردن اشکال مشابه است که با اضافه شدن المان های نقش آفرینی رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته و از جو کسل کننده بازی های معمول این سبک رهایی پیدا کرده است.

این بازی که پیش تر به عنوان برترین بازی آیفون در ماه آگوست انتخاب شده بود را می توانید به رایگان در گجت هوشمند خود داشته باشید.

Spellfall

Spellfall

سازنده: Backflip قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 80 مگابایت زبان:

Spider-Man Unlimited

spider

امکان ندارد بار اول بازی کردن Spider-Man Unlimited مسحور زیبایی محیط آن نشوید. اسپایدی در این نسخه با تمام قوا بازگشته تا با دشمنان همیشگیش مثل مرد شنی مواجه شود و دوباره نیویورک را از اقدامات شرورانه آنها نجات دهد.

گیم لافت در طراحی این بازی سبک گرافیکی Cell Shade را مورد استفاده قرار داده و ضمنا بر خلاف بقیه عناوین اکشن اسپایدرمنی که تاکنون بازی کرده ایم، این نسخه یک بازی رانر است. ترکیب جهش ها و حرکات آکروباتیک اسپایدی با چالش های سبک رانر چیزی است که Spider-Man Unlimited را به یکی از بازی های برتر سال 2014 تبدیل کرده، بنابراین به عالی بودنش شک نکرده  و همین حالا به رایگان آن را دریافت کنید.

Spider-Man Unlimited

Spider-Man Unlimited

سازنده: 97 قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: Gameloft مگابایت زبان:

Wayward Souls

wayward-1

باورش مشکل است اما وجود این بازی در فهرست بهترین های 2014 بدین معنی است که با گذشت دو دهه، هنوز هم بازی های نقش آفرینی های قدیمی از رونق نیفتاده اند.

در محیطی شبیه به زلداهای قدیمی، در Wayward Souls شما قادرید کنترل شش کاراکتر با خصوصیات منحصر به فرد را در دست گرفته و طبق اصول بازی های نقش آفرینی 13 دنیای مختلف در بازی را پشت سر بگذارید. 6.99 دلار هزینه ای است که برای تجربه این بازی در نظر گرفته شده که با در نظر گرفتن ارزش تکرار بسیار بالای این بازی منصفانه به نظر می رسد.

Wayward Soul

Wayward Soul

سازنده: Rocketcat قیمت: 6.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 36 مگابایت زبان:

Trial Frontier

trial-1

تنها نماینده استودیوی مشهور یوبی سافت در این لیست، تجربه ای هیجان انگیز و خطرناک از مسابقات موتورهای پرشی Trial است.

در این بازی با گرافیک زیبای سه بعدی، باید با سایر موتورسواران در پیمودن جاده های پر فراز و نشیب و پر مانع محیط بازی کورس بگذارید و ضمن اول شدن، با انجام حرکات آکروباتیک بیشترین امتیاز را هم به نام خود ثبت کنید. بیش از 70 مسیر زیبا و خطرناک در Trial Frontier پیش روی شماست تا انگشتانتان را برای کنترل و ثابت نگه داشتن موتور له و لورده کرده و از گیم پلی اعتیادآور بازی لذت ببرید.

Trials Frontier

Trials Frontier

سازنده: Ubisoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 97 مگابایت زبان:

Adventure Beaks

beaks-1

پنگوئن ها بر خلاف ظاهر غلط اندازشان موجودات کم هوش و تنبلی نیستند و کارهای شگفت انگیزی از دستشان بر می آید. در Adventure Beaks با ماجراهای یکی از زرنگ ترین پنگوئن هایی که تاکنون دیده اید همراه خواهید شد؛ پنگوئنی ماجراجو که نقاط مختلف کره زمین را برای یافتن گنجینه های کهن زیر پا گذاشته و کلیه خطرات در این مسیر را به جان می خرد.

بازی دارای 50 مرحله اصلی بوده که تعداد مأموریتهای فرعی در آنها به 150 عدد هم می رسد، بنابراین Adventure Beaks با داشتن ارزش سرگرمی بالا یکی از بهترین عناوین پلتفرمی است که در سال 2014 روی موبایل هایتان تجربه خواهید کرد.

Adventure Beats

Adventure Beats

سازنده: GameResort قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 73 مگابایت زبان:

Rules

rules

حضور این عنوان انحصاری آیفون و آیپد در لیست برترین ها تقریبا بدیهی به نظر می رسید. گیم پلی Rules بر مبنای قوانین دنبال می شود. بدین صورت که در ابتدا صفحه ای شامل تعدادی جانور با رنگ های مختلف برایتان به نمایش در می آید.

حالا در هر مرحله، قانون خاصی برای حذف آنها (مثلا حذف بر اساس شماره) در نظر گرفته می شود که در مراحل بعدی، قوانین جدیدی هم به این قوانین قبلی اضافه می شود که به خاطرسپاری و رعایتشان در بازی، کارتان را بسیار سخت و دشوار خواهد کرد.

Rules

Rules

سازنده: TheCoding قیمت: 1.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 22.8 مگابایت زبان:

FarmVille 2: Country Escape

farm-1

زینگا با ساخت نسخه اول فارم ویل، ثابت کرد که بدون شک استاد مسلم ساخت بازی های مزرعه داری است. نسخه دوم از همه لحاظ ادامه دهنده موفقیت نسخه قبلی است و تغییرات بسیار خوبی در ساختار گیم پلی آن صورت گرفته.

اولا دیگر نیازی نیست برای بازی کردن آن آنلاین باشید و حالت بازی به صورت آفلاین هم برای گیمر مهیا شده، ثانیا حالت Co-Op به بازی اضافه شده تا در اداره مزرعه تنها نباشید و مدیریت کشت و کارتان را با دوست خود در حالت آنلاین شریک شوید. ضمنا اتمسفر بازی بر خلاف نسخه های قبلی در فصل زمستان دنبال می شود که این عامل در نحوه بازی و محصولاتی که می کارید اثر گذار خواهد بود.

FarmVille 2

FarmVille 2

سازنده: Zynga قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 78 مگابایت زبان:

RETRY

retry-1

Rovio با ساخت RETRY، هم موفق به عرضه یکی از طاقت فرساترین بازی های سبک هواپیمایی شد و هم محصول متفاوتش را جزء برترین بازی های سال 2014 مطرح کرد.

شدت سختی RETRY را باید از نامی که برایش در نظر گرفته شده متوجه شوید. هدف شما در این بازی، کنترل هواپیمای ملخ دار با انواع حرکات مارپیچی است تا به موانع برخورد نداشته و مرحله را به سلامت پشت سر بگذارید.

اما مراحل به آسانی که تصورش را می کنید نبوده و دمار از روزگارتان در می آورند. بنابراین در RETRY آنقدر باید ببازید و مجددا تلاش کنید تا بالاخره به مراحل بالاتر برسید.

Retry

Retry

سازنده: Rovio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 71 مگابایت زبان:

Micromon

micromon-1

اگر کارتون دیجیمون را به خاطر داشته باشید متوجه شباهت انکارناپذیر میکرومون به دنیای این کارتون جذاب خواهید شد. در این اکشن نقش آفرینی، از بین بیش از 130 هیولای مختلف قادرید هیولای مورد علاقه تان را انتخاب کرده و به مبارزات انیمیشینی رو در رو وارد شوید.

به غیر از شباهت به دنیای دیجیمون ها، بهره گیری از بخش مالتی پلیر قدرتمند موجب محبوبیت این بازی و قرار گرفتنش در لیست برترین های سال 2014 آیتونز شده. 99 سنت هزینه ای است که باید برای تجربه این بازی پر زد و خورد در گجت هوشمند خود بپردازید.

Micromon

Micromon

سازنده: Pocket Trend قیمت: 0.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 742 مگابایت زبان:

Rival Knights

rival-1

اسم گیم لافت که می آید، ناخودآگاه یاد کلماتی مثل برگزیده و برترین می افتیم. Rival Knights با سبک جدید و گرافیک بی نظیرش روی پلتفرم های موبایل، باز هم مهارت استودیوی فرانسوی را در ساخت بازی های موبایل به نمایش گذاشته و بر اعتبار آن افزوده است.

در Rival Knights شما کنترل شوالیه ای شجاع سوار بر اسب را بر عهده خواهید گرفت و باید طبق مبارزات مرسوم شوالیه ها، رقیبتان را در مصافی رو در رو با کمک نیزه بلندتان از پای درآورید. تمام حرکات شوالیه ها در Rival Knights توسط تکنیک موشن کپچر طراحی شده اند و از لحاظ گرافیکی، یکی از برترین محصولات گیم لافت را مشاهده خواهید کرد.

بخش آنلاین قوی، گرافیک عالی و گیم پلی متفاوت و خلاقانه چیزی است که موجب قرارگیری Rival Knights در لیست برترین بازی های سال 2014 آیتونز گردیده است.

Rival Knights

Rival Knights

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 94 مگابایت زبان:

Godus

godus

پیتر مولینیو، این بازی ساز خوش فکر فرانسوی و خالق سبک God Game پیش تر با عنوانی مثل Black & White علاقه و مهارت خود را در ساخت بازی های این سبک به نمایش گذاشته بود. محصول جدید وی Godus نیز دوباره شما را در نقش خدای بازی قرار داده و کنترل کامل یک سرزمین و مردمانش را به دستان شما می سپارد.

در Godus سرنوشت یک سرزمین به دست شما سپرده شده که باید در نقش خدا به تمدن، تأمین نیازهای ساکنان و پیشرفتش توجه داشته باشید تا در قبالش شایسته پرستش از سمت مردم بازی قرار بگیرید. با Godus، عنوان برگزیده سال 2014 آیتونز قادرید حس قادر مطلق بودن را به رایگان در تلفن هوشمند خود تجربه کنید.

Godus

Godus

سازنده: DeNA قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 92 مگابایت زبان:

Crazy Taxi City Rush

taxi

تاکسی دیوانه از قدیم الایام جزء محبوب ترین بازی ها در میان گیمرها بود و در دنیای بازی های مدرن امروز هم به عنوان یکی از عناوین کلاسیک ارزشمند سگا خوش درخشیده است. City Rush دقیقا همان رویه آشنا و لذت بخش تاکسی دیوانه را دنبال کرده که باید مسافران را با بیشترین سرعت و انجام حرکات محیر العقول به وجد آورده و به مقصدشان برسانید.

نسخه جدید بازی برای تعطیلات کریسمس دستخوش تغییرات جالبی شده که تجربه آن را لذت بخش تر از همیشه کرده است. در نسخه کریسمس شما در نقش بابانوئل پشت فرمان تاکسی قرار می گیرید و باید هدایای کریسمس را به درب منازل بچه های خوب برسانید.

Crazy Taxi

Crazy Taxi

سازنده: Sega قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 94 مگابایت زبان:

Castle Doombad: Free to Slay

doombad

همیشه با بازی کردن بازی های همچون ماریو و زلدا، عادت داشته ایم که خودمان در نقش ناجی پرنسس داستان قرار بگیریم و به مبارزه با نیروهای شر برویم. سازندگان Castle Doombad دقیقا عکس این شرایط را در بازی جدید خود برای گیمر فراهم کرده اند؛ این بار شما در نقش نیروی بد داستان باید جلوی قهرمانان را بگیرید و با توسل به هر روشی که بلدید از شاهزاده خانمی که دزدیده اید محافظت کنید.

ایده مبارزه در مقابل قهرمانان و نیروهای خیر در قالب سبک Tower Deffense بسیار جذاب و سرگرم کننده از آب درآمده و شاید همین هنجارشکنی موجب قرارگیری اش در فهرست بازی های برتر سال 2014 شده است. Castle Doombad که پیش از این به صورت پولی به فروش می رسید به تازگی رایگان شده تا طیف گسترده تری از گیمرها بتوانند از لذت بازی در دنیای دیوانه وارش بهره مند شوند.

Castle Doombad

Castle Doombad

سازنده: Swim قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 92 مگابایت زبان:

Bicolor

bicolor

Bicolor نیز همانند بهترین بازی سال 2014 یعنی Threes! یک پازل اعداد است که شاید گیم پلی کمتر خلاقانه اش موجب شده که نتواند به مقام نخست دست پیدا کند. 240 مرحله بسیار عالی و سر و کله زدن با قوانین اعداد چیزی است که در Bicolor تجربه خواهید کرد.

BiColor

BiColor

سازنده: 1Button قیمت: 0.99 دسته بندی:
سیستم عامل: ios حجم: 9 مگابایت زبان:

Royal Revolt 2: Defend Your Castle

royal-1

این عنوان استراتژی آنلاین نیز با داشتن بیش از 70 مرحله چالش برانگیز و قابلیت های شخصی سازی فراوان در لیست عناوین برتر آیتونز قرار گرفته است. دومین نسخه Royal Revolt با پیشرفت گرافیکی بسیار خوبی نسبت به نسخه قبلی همراه بوده و به طور ویژه ای برای آیفون 6 و 6 پلاس بهینه سازی شده، بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما این بازی رایگان و زیبا را روی گجت های هوشمند خود تجربه کنید.

Royal revolt 2

Royal revolt 2

سازنده: Flaregames قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 92 مگابایت زبان:

FOTONICA

fotonika

سبک گرافیکی منحصر به فرد شاید تنها عاملی باشد که شما را به سمت FOTONICA جذب خواهد کرد. در این رانر با سبک گرافیکی وکتور، هفت مرحله مملو از موانع سخت و آسان پیش روی شماست تا بیشترین امتیاز ممکن را در آن کسب کنید. ضمنا اگر آن را در صفحه نمایش های بزرگ بازی کنید، قادرید با دوستتان به صورت همزمان به رقابت در یک صفحه بپردازید و از گیم پلی سریع و اعتیادآور فتونیکا لذت ببرید.

FOTONICA

FOTONICA

سازنده: Santa قیمت: 2.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 81 مگابایت زبان:

Timberman

timberman1

قطع کردن درختان کار شایسته ای نیست و در بسیاری از کشورهای دنیا جرم تلقی می شود، اما مردان تبر به دست دنیای Timberman گویا شرمی از این کار ناشایست خود ندارند و تنها به فکر جیب مبارک خود هستند. در این بازی باید با نهایت سرعت ممکن، درخت ها را قطع کنید و مواظب باشید که شاخه های قطع شده بر سر و رویتان نریزند. هر چه درخت بیشتری قطع کنید، به مراحل بالاتر و درختان قطورتر خواهید رسید.

Timberman

Timberman

سازنده: Pawel قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 26 مگابایت زبان:

Bonza World Puzzle

bonza

پیدا کردن رمز نهایی، همیشه از سرگرمی های مورد علاقه ما در هنگام حل جداول مجلات و روزنامه های مختلف بوده است. با Bonza World Puzzle، تعداد بی نهایتی از رمزهای کشف نشده در جداول پیش رویتان قرار خواهد گرفت که باید با تکیه بر هوش و ذکاوت خود و کمک گرفتن از راهنمای بازی کشفشان کنید. این جداول هر روز توسط تیم سازنده بازی بروزرسانی می شوند بنابراین هر روز با معما و چالشی تازه رو به رو خواهید بود.

Bonza Word Puzzle

Bonza Word Puzzle

سازنده: minimega قیمت: 0.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 37 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • Sina
    Sina | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    يه بازي هست كه يه موقل فكر كنم روي تخته چوب از رو شيب ميپره پرواز ميكنه كه ميتوني اپ كوني تخترو چيز ميز بزاري روش
    كسي اين بازيو ميشناسه

  • Arman
    Arman | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    الكى سايت نسازين شما وقتى بازى هايى مثل :clash of clans رو نزاشتين چرا ميگين بهترين بازى هاى 214؟؟؟؟؟؟

  • Mehbood sharifi
    Mehbood sharifi | ۳ دی ۱۳۹۴

    خيلي عاليه اپليابايد تو دنياي ديگه باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی