ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به گفته تیم کوک، ساعت هوشمند اپل تا پیش از فروردین 94 وارد بازار نخواهد شد

روز گذشته اپل گزارش مالی خود را منتشر کرد. نکته مهم در این گزارش رقم رکورد شکن فروش آی فون است که از اکتبر تا دسامبر 2014 برابر با 74.5 میلیون اعلام شده است. این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

روز گذشته اپل گزارش مالی خود را منتشر کرد. نکته مهم در این گزارش رقم رکورد شکن فروش آی فون است که از اکتبر تا دسامبر 2014 برابر با 74.5 میلیون اعلام شده است.

این شرکت همچنین اعلام کرده که هوادارن ساعت هوشمندش چه زمانی می توانند آن را خریداری نمایند. در جدیدترین اظهار نظر تیم کوک آمده است که ارسال این ساعت برای اقصی نقاط دنیا از ماه آوریل (اواسط فروردین ماه 94) آغاز خواهد شد که اندکی از زمان مورد انتظار دیرتر است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سال گذشته، زمانی که اپل واچ برای نخستین بار معرفی شد مدیرعامل شرکت مورد بحث اعلام داشت که ساعت هوشمند اپل تا اوایل سال 2015 میلادی عرضه خواهد شد.

این در حالی است که آوریل حتی در سه ماهه نخست سال نیز قرار ندارد و همین امر نشان می دهد که تا عرضه محصول مورد بحث کارهای زیادی باید از سوی کمپانی سازنده انجام گیرد.

همانطور که احتمالا شنیده اید. ساعت هوشمند اپل قیمت بالایی دارد و ارزان ترین مدل آن در حدود 349 دلار آب می خورد. اما برخی از نسخه های آن از جمله Apple Watch Edition که دارای قاب ساخته شده از طلای 18 عیار است احتمالا هزاران دلار قیمت دارد.

گفته می شود که اپل واچ از یک چیپست بسیار قدرتمند بهره می برد (دست کم برای یک ساعت) و نمایشگر آن نیز از نوع رتینا است.

با این همه، انتظار نمی رود که عمر باتری این محصول آنچنان که باید فوق العاده باشد چراکه همین چند وقت پیش بود که تیم کوک اعلام کرد، ممکن است کاربران اپل واچ مجبور شوند ساعت خود را به صورت روزانه شارژ نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی