ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار آتی سامسونگ در روز 10 اسفند رونمایی می شود

سامسونگ دعوت نامه های مربوط به مراسم رونمایی از محصول سال خود را که انتظار می رود پرچمدار امسالش باشد برای مدعوین ارسال کرد. این مراسم که با نام Galaxy Unpacked 2015 (یا رونمایی از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

سامسونگ دعوت نامه های مربوط به مراسم رونمایی از محصول سال خود را که انتظار می رود پرچمدار امسالش باشد برای مدعوین ارسال کرد.

این مراسم که با نام Galaxy Unpacked 2015 (یا رونمایی از گلکسی) از آن یاد می شود در روز یکم ماه مارس مصادف با یکشنبه دهم اسفندماه 1393 رأس ساعت 12:30 ظهر به وقت اروپای شرقی (6:30 بعد از ظهر به وقت اروپای مرکزی) و قبل از آغاز به کار MWC 2015 در بارسلون برگزار خواهد شد و در همین روز HTC نیز پرده ها را از روی پرچمدار آتی اش کنار خواهد زد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

از روی عکس مربوط به تیزر این مراسم می توان حدس زد که کمپانی مورد بحث سری جدید اسمارت فون های خود را درست مانند Galaxy Note Edge با بهره گیری از فناوری نمایشگرهای خمیده عرضه خواهد کرد.

unnamed.0

گفتنی است که در مراسم رونمایی سال گذشته این کمپانی در کنفرانس جهانی موبایل، ساعت های هوشمند سری Gear، مچبند Gear Fit و تلفن هوشمند Galalxy S5 رونمایی شدند.

اما متأسفانه اسمارت فون سامسونگ در سال گذشته میلادی فروش خوبی را تجربه نکرد و سود کمپانی سازنده اش هم افتی قابل ملاحضه داشت.

در هفته گذشته که سامسونگ گزارش مالی خود را منتشر کرد اعلام داشت محصولات آتی اش با بهره گیری از «مواد جدید، طراحی مبتکرانه و امکانات متمایز» ارائه خواهند شد.

علاوه بر این به دنبال انتشار گزارشات تأیید نشده ای دال بر گرم شدن بیش از اندازه چیپست های اسنپدراگون 810 در هنگام عملکرد، احتمال می رود که این غول کره ای تأمین چیپست پرچمدار آتی خود را صرفا به کوالکام واگذار نکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی