ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک در ستایش اپل واچ: نشستن یک سرطان جدید است

در حالی که اپل واچ تا چند ماه دیگر به بازار عرضه می شود، تیم کوک از همین حالا سعی می کند در سخنان خود ذهن کاربران را برای خرید این دستگاه آماده سازد. مدیرعامل ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

در حالی که اپل واچ تا چند ماه دیگر به بازار عرضه می شود، تیم کوک از همین حالا سعی می کند در سخنان خود ذهن کاربران را برای خرید این دستگاه آماده سازد.

مدیرعامل اپل طی سخنانی در کنفرانس تکنولوژی و اینترنت Goldman Sach، عملکرد متفاوت اپل واچ در حوزه سلامت را یکی از برگ های برنده آن دانست و عنوان نمود که ویژگی های این دستگاه نحوه زندگی کاربران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

تیم کوک در زمان معرفی اولیه اپل واچ عنوان کرد که در حال حاضر رقبای دیگری نیز در بازار ساعت های هوشمند حضور دارند، اما هیچ یک از آن ها نتوانسته اند نحوه زندگی کاربران را تغییر دهند. او در آن مراسم سورپرایز اصلی اپل واچ را گستره وسیع کارهایی دانست که این ساعت می تواند انجام دهد.

اکنون تیم کوک در کنفرانس Goldman Sach به یکی از کارکرد های مهم این ساعت اشاره می کند. زمانی که اپل واچ را در دست داشته باشید، این دستگاه هر یک ساعت به شما یادآوری می کند که از جای خود بلند شوید و با برداشتن چند قدم، از نشستن به صورت متمادی پرهیز نمایید.

«اگر من برای مدت طولانی در جایی بنشینم، دستگاه با لرزش بر روی مچ، یادآوری می کند که باید بلند شوم و حرکت نمایم. بسیاری از دکتر ها معتقد هستند که نشستن، سرطانی جدید است»

«ما در اپل کارمندان زیادی داریم که اپل واچ را بر روی مچ های خود می بندند. همه آن ها بعد از یک ساعت نشستن از جای خود بلند می شوند و حرکت می کنند. کمی طول می کشد که به این موضوع عادت کنید، اما بعد از آن متوجه فوق العاده بودنش می شوید.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی