ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و فروش بیش از حد انتظار گلکسی S6 Edge

صرفا ۴ روز پیش و در تاریخ ۱۰ آوریل، عرضه جهانی کهکشانی های جدید سامسونگ آغاز شد؛ شرکت کره ای که پیشتر تجربه فروش نوت اج را داشته، انتظار استقبالی معمولی و اندکی پر شورتر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

صرفا ۴ روز پیش و در تاریخ ۱۰ آوریل، عرضه جهانی کهکشانی های جدید سامسونگ آغاز شد؛ شرکت کره ای که پیشتر تجربه فروش نوت اج را داشته، انتظار استقبالی معمولی و اندکی پر شورتر از اس ۶ اج داشت، اما حال خبر می رسد که در این چند روز، آمار فروش گلکسی اس ۶ Edge مدیران سامسونگ را متعجب و شگفت زده کرده است.

یکی از منابع کره ای به نام Yonhap News می گوید که خود سامسونگ نیز از چنین استقبالی شگفت زده شده و عنوان کرده که «میزان فروش نسخه Edge بسیار بیشتر از حد انتظار بوده است.»

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یک منبع دیگر نیز ذکر کرده که در کشور کره، فروش پرچمداران جدید بیش از هر زمان دیگری در مقایسه با سایر نسخه های Galaxy S بوده است. به شکل جالبی، حدودا نصف افرادی که می خواهند اس ۶ را بخرند، به سراغ نسخه Edge می روند.

Yonhap News همچنین عنوان می کند که یک مدیر بلند پایه سامسونگ به آنها گفته: «ما در زمینه پیشبینی در خصوص میزان تقاضا برای Edge شکست خوردیم.» پیشتر هم البته در دیجیاتو برایتان گفته بودیم که غول کره ای بیش از یک ماه است که برای تامین قطعه و در اصل نمایشگر خمیده موبایل مورد بحث با مشکل مواجه شده که همین موضوع نیز خبر از تعداد بسیار بالای تقاضا و پیش سفارش آن می داد.

صرفا مدتی پیش بود که شنیدیم گلکسی های جدید سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی به فروشی ۵۰ میلیونی دست خواهند یافت؛ حال نیز حرکت آغازین این محصولات در بحث فروش بسیار پر سرعت بوده و می توان گفت انتظار می رود پیشبینی ۵۰ میلیونی تا پایان سال به حقیقت بپیوندد.

برای آشنایی بیشتر با پرچمداران سامسونگ، می توانید بررسی تخصصی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را در دیجیاتو مطالعه فرمایید.

بررسی ویدیویی گلکسی اس 6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • پویان
    پویان | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    سلام نظرات هنه دوستان رو خوندم حابا تجربه شخصی خورمو عرض میکنم خدمتتون بدون تعصب و غیره من تمام محصولات اپل رو دارم از آیپود بگیر تا آیپاد برام یه اتفلقی افتاد توی یه مهمونی ینفر لنوو آ7000 دستش بود مسخرش کردم زد تو نت مقایسه کنار هم گذاشت ماله من 3200000 ماله اون 600000 تومن واقعا از اینکه این همه سال با تعصب ازش دفاع کردم بدماومد الان نوت ادج دارم با آیفون 6+ ببینید در نوت در دنیایی بروتون بازه که تواپل همش محدودیته همش خرجه فلان قد برا بلوتوث فلان قد اپل آیدی همش پوله دوربینشم ماله نوت الله وکیلی بهتر بود خصوصا وقتی زوم کردم رو عکسا ... اپل فقط و فقط برنده بدون تعصب میگم همش خرج بیشتره ... ببخشید طولانی شد

  • Rahim
    Rahim | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    S6 به همه ثابت کرد که بهترینه چه از لحاظ پردازنده چه از نظر دوربین چه بدنه حالا شما اپیلی ها چیه ایفون از S6 بهتره صفحه اش ؟ امکاناتش ؟سیستم عامل پولیش ؟

  • Amir
    Amir | ۲۵ فروردین ۱۳۹۴

    با تعصب میگم آشغال واقعی خخخخخخ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی