ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران نسخه های بدون مجوز ویندوز باید برای استفاده از آپدیت های نسخه جدید پول بپردازند

آنها که از نسخه های بدون مجوز ویندوز استفاده می کنند اگر دوست دارند که کامپیوترهای خود را به ویندوز 10 بروزرسانی کنند باید برای این منظور پول بپردازند (یا اینکه همچنان به رویه سابق ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

آنها که از نسخه های بدون مجوز ویندوز استفاده می کنند اگر دوست دارند که کامپیوترهای خود را به ویندوز 10 بروزرسانی کنند باید برای این منظور پول بپردازند (یا اینکه همچنان به رویه سابق خود ادامه دهند).

شاید لزوم پرداخت پول برای استفاده از آپدیت های ویندوز 10 امری کاملا بدیعی به نظرتان بیاید اما تا به امروز ابهامات زیادی در رابطه با این موضوع وجود داشت که در ادامه توجه شما را به بیانیه مایکروسافت در این مورد جلب می کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

پیشتر مایکروسافت اعلام کرده بود که آپدیت های ویندوز 10 را به صورت رایگان در اختیار کاربران ویندوز 7 و 8.1 قرار می دهد و همین مساله باعث بروز ابهاماتی شد.

تری میرسون مدیر بخش ویندوز در ماه مارس اعلام کرده بود که این وعده حتی نسخه های بدون مجوز سیستم عامل مورد بحث را نیز شامل می شود. اما طولی نکشید که به دنبال این اظهار نظر، بیانیه های متعددی برای ابهام زدایی این مساله از سوی ردموندی ها منتشر شد که متاسفانه مساله را پیچیده تر کرد.

این بیانیه ها همچنان بر امکان دریافت بدون هزینه آپگریدهای ویندوز تاکید می کردند و در عین حال یادآور می شدند که استفاده کنندگان از نسخه های بدون مجوز ویندوز باید برای استفاده از بروزرسانی های جدید پول بپردازند.

حالا اما ابهامات به صورت کامل از این موضوع برطرف شده و مشخص گردیده که هیچگونه آپگرید رایگانی در کار نخواهد بود و کاربران نسخه های کرک شده ویندوز باید برای استفاده از ویندوز 10 پول بپردازند.

ردموندی ها اعلام کرده اند که در نظر دارند «پیشنهادات جذابی را برای استفاده از آپگریدهای ویندوز 10 ارائه نمایند» که به لطف آن، کاربرانی که از نسخه های بدون مجوز ویندوز استفاده می کنند هم قادر خواهند بود از یک نسخه رسمی این سیستم عامل بهره ببرند.

جزئیات بیشتر این پیشنهادات هنوز هم اعلام نشده اما انتظار نمی رود که تا زمان اعلام خبر آمدن ویندوز 10، به اطلاعات بیشتری در این رابطه دست پیدا کنیم و تنها چیزی که می دانیم این است که تا تابستان باید صبر کنیم.

البته همکاری مایکروسافت با کاربران غیرقانونی ویندوز هم دلایلی متعددی دارد. مهم ترین دلیل این است که این گروه از استفاده کنندگان مشتریان بالقوه این شرکت محسوب می گردند و دلیل دیگر اینکه برخی افراد نمی دانند که ممکن است کامپیوتری با یک سیستم عامل کرک شده را خریداری کرده باشند.

مایکروسافت اعلام کرده که در ویندوز 10، با نشان دادن یک واترمارک به کاربران اطلاع خواهد داد که مشغول استفاده از یک نسخه کرک شده هستند اما ظاهرا هیچگونه مشکل جدی در استفاده از این نسخه ها برای کاربران به وجود نمی آید.

جالب است بدانید که اهالی ردموند همواره رویکردی سخاوتمندانه را در قبال کاربران خود در پیش می گیرند و آپدیت های امنیتی شان را در اختیار همه کاربران (حتی استفاده کنندگان از نسخه های کرک شده) قرار می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • aromin
    aromin | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    ami @
    من های وب و شاتل دارم
    هر روز دارن یه چیزی رو مثل موش ازمایشگاهی
    رومون ازمایش میکنند
    شب ها هم که کلا سرویس های دور زدن تحریم!
    با قطعی و اختلالات شدید مواجه میشن
    کلا پورت ها و پروتکل های udp و tcp هم که از کار افتادن
    .
    من که در هر فرصتی دعاشون میکنم :smile:

  • علی
    علی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    در هر صورت ما دیویدیشو میخریم 2 تومن شما چرا سر پولش چونه میزنین !! آخه کی میده این همه پول ویندوز بعدش این همه نرم افزار کرک شده توش نثب کنه !! همرو هم که نمیشه خرید باس وام گرفت !! :D

  • بدشانس !
    بدشانس ! | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دیر و زود داره الکی جو ندید شرط میبندیم نسخه پایدارش که اومد زیر 1 هفته براش 20 تا کرک میاد که آپدیت هم میشن !

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    تا کی شل کن سفت کن
    حالا کپی ها درسته اما کسی که امسال یه لب تاپ یا سرفیس با ویندوز قانونی خریده و پول داده اپ میشه به 10؟!
    مجانی؟!
    این کلاهبرداری نیست؟!
    مگه من ویندوز نخریدم؟!
    مگه مایکی واسه اپدیت وینفون8 به 10 پول میگیره؟!
    اینم همون نیست؟!

    • مرتضی توسلی
      مرتضی توسلی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

      خبر رو خوندید ؟
      کسی که از ویندوز غیرقانونی استفاده می کنه نمی تونه مثل کسی که اصل رو خریده از ویندوز استفاده کنه،بلکه ویندوز را دریافت می کنه ولی پیغام غیرقانونی بودن ویندوز و عدم دسترسی به بعضی امکانات و والپیپر مشکی با واترمارک براش میاد تا پروداکت کی را وارد نکرده.
      ...
      راه دیگه عضویت در پروژه ویندوز اینسایدر هست و دریافت آخرین بیلد قبل از Rtm .
      ...
      ویندوز برای صفحه نمایش های زیر ۸ اینچ کاملا رایگانه...
      لپتاپ های با ویندوز اصل رایگان اپگرید میشند...

  • pars
    pars | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    مایکروسافت با ویندوز 10 دوباره به اوج برمیگرده . مطمئنم . ولی تو حوزه ی موبایل رو هنوز شک دارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی