ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هوآوی در ماه می ۱۰ میلیون تلفن هوشمند P8 Max فروخته است

هوآوی طی سال جاری میلادی سه دیوایس مختلف تحت برند P8 معرفی نمود که عبارت بودند از هوآوی P8 (بررسی دیجیاتو)، P8 Max و P8 Lite. هر سه موبایل یاد شده دارای ظاهری تقریباً یکسان ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

هوآوی طی سال جاری میلادی سه دیوایس مختلف تحت برند P8 معرفی نمود که عبارت بودند از هوآوی P8 (بررسی دیجیاتوP8 Max و P8 Lite. هر سه موبایل یاد شده دارای ظاهری تقریباً یکسان بودند اما ابعاد و مشخصه های سخت افزاریشان با یکدیگر فرق داشت.

P8 پرچمدار رسمی کمپانی مورد بحث محسوب می شود، P8 Lite در اصل یک میان رده برای افراد دارای بودجه ی کمتر است و در نهایت P8 Max فبلتیست با مشخصه های سخت افزاری عالی. این فبلت که در ماه آوریل رونمایی گشت از چندی قبل امکان پیش سفارشش مهیا شده بود و به تازگی نیز عرضه رسمی آن در چین آغاز گشته و حالا کمپانی تولید کننده در مورد میزان فروشش آمار و ارقامی منتشر نموده که به جرات می توان گفت بسیار شگفت انگیز هستند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

P8 Max در چین با قیمتی معادل ۶۱۰ دلار آمریکا به فروش می رسد و بدین ترتیب خودش را از محصولات رایج ارزان قیمت در سرزمین اژدهای سرخ جدا می سازد. البته نباید از یاد برد که ما با یک پرچمدار طرف هستیم و متقبل شدن چنین هزینه ای برای تهیه کردنش نباید تعجب آورد باشد.

ظاهراً اهالی چین نیز با قیمت مذکور کنار آمده اند زیرا آقای ژو پینگ، مدیر بخش تجاری هوآوی، اعلام نموده شرکت متبوعش تنها در ماه می موفق گشته ۱۰ میلیون عدد از فبلت تازه رونمایی شده شان را به فروش برساند.

کارشناسان اندکی پیش بینی می کردند که برند مورد بحث بتواند به چنین موفقیتی دست یابد ولی ظاهراً تقاضای بسیار بالا برای فبلت های مرغوب در چین سبب گشته اعداد و ارقامی فراتر از آنچه انتظار می رفته به دست آید. ضمن اینکه آقای پینگ می گوید بحث قیمت در صورتیکه محصول نیاز کاربران را به درستی برطرف کند چندان چالش بر انگیز و مهم نیست.

در کنار فروش فوق العاده P8 Max هوآوی توانسته ۵۰ میلیون موبایل را در نیمه اول ۲۰۱۵ به دست کاربران علاقه مند خود برساند که این رقم نیز بسیار مطلوب و مناسب به نظر می آید.

گفتنیست P8 Max با نمایشگری ۶.۸ اینچی که رزولوشن ۱۰۸۰P دارد عرضه می گردد و به سه گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی تجهیز شده است. فبلت مورد اشاره قدرت خودش را از یک چیپست هشت هسته ای کایرین ۹۳۵ می گیرد و در درونش باتری ۴۳۶۰ میلی آمپر ساعتی تعبیه گشته.

دوربین اصلی این فبلت ۱۳ مگاپیکسلی بوده و از تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال به همراه فلشی دو گانه بهره می برد و در قسمت جلویی نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی جای دارد. از سایر ویژگی های محصول یاد شده می توان به اندروید ۵.۰.۲، پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی 4G LTE و دو درگاه سیم کارت اشاره نمود.

P8 Max ابعادی برابر با ۱۸۲.۷ در ۹۳ در ۶.۸ میلی متر داشته و وزنش به ۲۸۸ گرم می رسد. هوآوی امید دارد در نیمه ی دوم سال جاری نیز بتواند آمار و ارقام بهتری رقم زده و فروش بیشتری را تجربه کند؛ امری که زمان محقق شدنش را تعیین خواهد نمود.

 بررسی ویدئویی دیجیاتو از Huawei P8:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • OMID
    OMID | ۶ تیر ۱۳۹۴

    سلام
    واقعا بی نظیره
    تصمیم دادشتم یه سونی ام4 آکوا بگیرم وقتی با P8 lait مقایسه اش کردم فقط ضد آب و گردو غبارشو نداشت والا مابقی مشخصاتش تقریبا مشابه با این تفاوت که P8 از 4g هم پشتیبانی میکنه و حداقل 300 هزار تومن هم از اون مدل سونی ارزون تر هستش!!!
    طراحیشم که دیگه حرف نداره !!!

  • MasoudKing
    MasoudKing | ۴ تیر ۱۳۹۴

    p8 بهتره,

  • جهان
    جهان | ۴ تیر ۱۳۹۴

    من ک میخام P8 رو بخرم انصافا گوشی خوبیه من P7 دارم مث گاو کار میکنه باتری هم به این راحتی خالی نمیکنه بازی هم میکنم خیلی دیر خالی میکنه مخصوصا مث من اگ دو تا برنامه تقویت کننده نصب کنین دیرترم شارژ خالی میکنه.P7 اونجور بود ببین این چی هستش ک این همه فروش داشته بدونه شکایت
    همین ک تو p8 دوربینش نزده بیرون مث اپل خودش دهن بنده اپلی هاس :))

    • بهروز
      بهروز | ۴ تیر ۱۳۹۴

      بچها پی8 بهتره یا زد3 ؟

      • reza
        reza | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

        p8

  • ♣MasoudKing♣
    ♣MasoudKing♣ | ۴ تیر ۱۳۹۴

    هواوی گوشی های بسیار خوب و مقاومی تولید میکنه,درسته بعضی از گوشیاش مثل P8 از گوشیای دیگه الهام گرفتن ولی مهم اینه که گوشی های خوب با قیمت کم تولید میکنه که شرکتای بزرگ نتونستن این کارو بکنن,مطمئن باشین اگه گوشیاش خوب نبود انقدر طرفدار نداشت,وقتی با قیمت کم میتونیم گوشی هایی در حد پرچمدارای سامسونگ و سونی داشته باشیم برای چی باید هزینه زیاد پرداخت کنیم؟فقط برای برند؟دوستان اگه برید تو گوگل سرچ کنید Huawei watch زیباترین ساعت هوشمند دنیا رو میبینین,اینو گفتم چون دیجیاتو مقاله ای در مورد این ساعت منتشر نکرده بود

  • Metal
    Metal | ۴ تیر ۱۳۹۴

    P8 حتي از G3 هم ضعيفتره چيپ افتضاحي روشه !
    فكر نكنم آسفالت بعدي رو بتونه اجرا كنه !
    وگرنه مشكل ديگري نداره و نمايشگر و دوربين خوبي داره فقط همون مشكل چيپ كه در پچمدار دو سال پيش هستش

    • بهروز
      بهروز | ۴ تیر ۱۳۹۴

      داداش من جی3 دارم شما درست میگی جی3 نسخه 16 گیگ رام2 ممکن یکم ضعیف باشه ولی نسخه32 گیگ رام3 که اومد بعدش گرفتم هنوز هم دارم قورت میده اینارو مشکل چیپ نداره محشره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی