ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین عکس از موبایل شیائومی با صفحه نمایش خمیده به بیرون درز کرد

در حال حاضر، شیائومی بزرگ ترین تولید کننده موبایل در چین به شمار می آید. این شرکت، چند تلفن هوشمند از جمله Mi Note و فبلت Mi Note Pro را در سال 2015 عرضه کرده ...

کیوان تفوق
نوشته شده توسط کیوان تفوق | ۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

در حال حاضر، شیائومی بزرگ ترین تولید کننده موبایل در چین به شمار می آید. این شرکت، چند تلفن هوشمند از جمله Mi Note و فبلت Mi Note Pro را در سال 2015 عرضه کرده است. البته این شرکت هنوز تا عرضه سالانه Mi 5 و فبلت Mi 5 Plus که شایعه های زیادی درباره آن منتشر شده بود، زمان دارد.

احتمالا Mi 5 ماه آینده عرضه می شود و به دنبال آن، احتمالا Mi 5 Plus در ماه آبان به بازار می آید، اما اطمینانی در این باره وجود ندارد. اکنون تصویر تازه ای از موبایل جدید شیائومی منتشر شده که همانند گلکسی اس 6 اج از نمایشگری خمیده برخوردار است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به تازگی، اطلاعات تازه ای مرتبط با این موضوع منتشر شده که از موبایل جدیدی با نام کد Arch خبر می دهد. البته قبلا شایعاتی درباره این موبایل شنیده بودیم اما این اولین باری است که تصویری از آن در فضای مجازی منتشر می گردد.

Xiaomi-Arch-leak_1

این دستگاه، در یک طرف دارای صفحه نمایشی خمیده است، اما با توجه به حاشیه زیاد و شباهت عجیب آن با Mi 3، به سختی می توان صحت این عکس را تایید کرد. با نیم نگاهی به این تصویر، می توان حدس زد که احتمالا صفحه نمایش، 5 اینچ خواهد بود.

احتمالا این دستگاه در سال جاری به دست کاربران نخواهد رسید، زیرا شیائومی، تلفن های هوشمند Mi 5 و Mi 5 Plus را در نوبت دارد. البته شاید کمپانی چینی بتواند با عرضه همین اسمارت فون در پایان سال جاری میلادی، همه را غافلگیر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • هومن
    هومن | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

    حتی اگه بیشتر دقت کنید در قسمت پائین گوشی که عکاس جلوی لامپ های مهتابی قرار گرفته دیگه خبری از خطای دید خمیدگی نیست.

  • هومن
    هومن | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

    خم شدگی در گوشی وجود نداره به نظر من
    اگر دقت کنید فقط انعکاس دو چراغ مهتابی روی سقف این خطای دید رو ایجاد کرده

  • Juan Rodriguez
    Juan Rodriguez | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    اگه واقعیت داشته باشه میشه گفت یعنی این شرکت به چیزی به نام خلاقیت اعتقاد داره؟ آخه کپی کاری و عدم پرداخت هزینه های R&D و سیاست دامپینگ تا کی؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی