ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات پیشین آیفون 6S یکبار دیگر تایید شدند

هجدهم شهریور ماه مشخصا تیم کوک در کنفرانس خبری اپل روی صحنه می آید و آیفون 6s را به ما نشان خواهد داد و سپس فیل شیلر، مدیر ارشد بخش بازاریابی این شرکت صحنه را در دست ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

هجدهم شهریور ماه مشخصا تیم کوک در کنفرانس خبری اپل روی صحنه می آید و آیفون 6s را به ما نشان خواهد داد و سپس فیل شیلر، مدیر ارشد بخش بازاریابی این شرکت صحنه را در دست گرفته و ما را با مشخصات سخت افزاری نسل جدید تلفن های هوشمند اپل آشنا خواهد کرد.

اکنون و تقریبا یک هفته پیش از اینکه چنین اتفاقاتی رخ دهند، وب سایت «مک‌رومرز» توانسته به یک نمونه از آیفون که ادعا می شود 6s بوده دست پیدا کند و تصاویر مربوط به آن را نیز در فضای مجاز منتشر نماید.

بر اساس آنچه در این تصاویر مشخص گردیده، آیفون بعدی از لحاظ طراحی، در نگاه اول همسان با نمونه فعلی است اما «مک‌رومرز» که با یک ابزار دیجیتالی آیفون را مورد آزمایش قرار داده، خبر می دهد که اپل، ضخامت این محصول را اندکی افزایش داد است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفته می شود iPhone 6S دارای ابعادی به اندازه ۱۳۸.۱۹ میلیمتر در ۶۷.۶۸ میلیمتر است و ضخامت آن نیز به ۷.۰۸ میلیمتر افزایش پیدا کرده است. حال آنکه باید توجه داشت آیفون ۶ با ضخامت ۶.۹ میلیمتری به بازار عرضه شده بود و اپل به این موضوع به شدت افتخار می کرد.

iphone_6s_height_width (1)-w600

در حال حاضر سناریوهای مختلفی برای این ضخامت اندک بیان شده اند؛ برخی باور دارند که این محصول به علت استفاده از تکنولوژی «فورس تاچ» در نمایشگر، دارای ضخامتی بیشتر شده و عده ای، از جمله اکانت «آنباکس تراپی» در یوتوب نیز خبر می دهند که استحکام آیفون های جدید بسیار بیشتر شده و از آلمینیوم سری ۷۰۰۰ در آن بهره گرفته شده است. با این همه، انتظار می رود که بیشترین تغییرات ظاهری مربوط به ارائه یک رنگ جدید به نام «رز گلد» باشند.

در این میان همچنین اشاره می شود که اپل برای دوربین جلوی سری جدید از آیفون ها، سنسوری ۵ مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. آیفون ۶ که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد، دربرگیرنده یک سنسور ۱.۲ مگاپیکسلی در بخش جلویی تلفن همراه بود. این در حالی است که مدت ها پیش تایید شده بود که دوربین اصلی این محصول به ۱۲ مگاپیکسل ارتقا یافته است. اپل در نمونه های اخیر آیفون از دوربین اصلی با سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره گرفته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • فرشید
    فرشید | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    سلام دوستان عزیز...لزومی نداره سر کیفیت انواع گوشی های هوشمند بحث و جدل کنید...اکثر گوشی های هوشمند کارایی مناسبی دارن...حالا کدام گوشی بهتره؟به نظرم گوشی برای شما مناسبه که با کارایتون تطابق داشته باشه...مهم استفاده درستیه که میکنید...نه برند گوشی...موفق باشید.

  • ALi noa
    ALi noa | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    هه همتون تو استباهيد درسته اپل از وقتي كه استيو جابز مرده تر زده به اپل اما اينو خوب بدونين سوني سامسونگ الجي اچ تي سي هواوي همشون اندرويدن ويروسي ميشن به راحتي اپل سيستم عاملش جوريه كه نميتونن ويروس واردش كنن و اينم بدونين سامسونگ گوشي جديدش كلا تقليد از اپله همش اولين گوشي المنيومي اپل بوده و قطعا اگه الان استيو جابز بود بهترين بودش

  • mohammad
    mohammad | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    قابل توجه همه برسونم که هیچی به گلکسی اس شیش نمیرسه مگه کپی عیب داره تازه سامسونگ کپی کرد اما بهتر ساخت سونی هم کامل چرته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی