ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ آپدیت اسمارت فون های قدیمی تر لومیا به ویندوز 10 موبایل لو رفت

ویندوز 10 موبایل که به تازگی مراحل ساخت آن به پایان رسیده، قرار است به طور پیش فرض با تلفن های هوشمند لومیا 950، لومیا 950 XL و لومیا 550 همراه باشد. طبق خبرهای امروز، ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

ویندوز 10 موبایل که به تازگی مراحل ساخت آن به پایان رسیده، قرار است به طور پیش فرض با تلفن های هوشمند لومیا 950، لومیا 950 XL و لومیا 550 همراه باشد. طبق خبرهای امروز، احتمالا این موبایل ها آخر آبان ماه امسال وارد بازار خواهند شد.

بسیاری از کاربران ویندوز برای تلفن های هوشند بی صبرانه منتظر ارائه جدیدترین نسخه سیستم عامل مذکور هستند تا اسمارت فون های لومیای خود را به آخرین ورژن آپدیت کنند. تا پیش از امروز فقط معلوم شده بود که این پلتفرم تا پایان آذرماه به طور رسمی عرضه می شود. اما خوشبختانه امروز اپراتور Orange لهستان تاریخ آپدیت سری لومیا را به طور دقیق منتشر کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نخستین آپدیت در تاریخ 27ام آذر برای موبایل های لومیا 630، 635، 640، 735 و 830 عرضه خواهد گشت. اما موج دوم بروزسانی با فاصله زمانی تقریبا زیاد و در تاریخ 12 بهمن شروع می شود و مدل های لومیا 520، 532، 625، 720، 820، 920، 925، 930، 1020 و 1320 می توانند ویندوز 10 موبایل را دریافت کنند.

باید یادآوری کنیم در این لیست به لومیا 1520 هیچ اشاره ای نشده و دلیل آن هم این است که این محصول در لهستان فقط به صورت آنلاک شده عرضه می شود و لذا اپراتور مذکور در روند به روز رسانی اش دخالتی ندارد.

اگر این اطلاعات صحت داشته باشند و تاریخ ها هم تغییری نکنند، باید گفت که آپدیت یاد شده فقط روی تلفن های هوشمند فروخته شده توسط اپراتور اورنج در لهستان اعمال خواهند شد. اما جا دارد اشاره کنیم که اصولا اپراتورهای دیگر هم در تاریخ های تقریبا مشابه و با چند روز اختلاف همین آپدیت ها را اجرایی می کنند و کاربران مدل های آنلاک نیز تقریبا به شکلی مشابه به به روز رسانی ها دسترسی خواهند داشت.

بر اساس آنچه گفته شد مالکین موبایل های تحت برند لومیا می توانند امیدوار باشند تا بهمن امسال موبایل های خود را به روز رسانی خواهند کرد و از حضور ویندوز 10 روی آنها بهره مند خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • فردین۶۳۰
    فردین۶۳۰ | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    سلام من گوشیم لومیا۶۳۰ دو سیم ولی هنوز خبری از وین ده نیست لطفا کمک کنید راسی راس میگن بازی کلش اف کلندز ب ویندوز ده میخوره

  • ابولفضل
    ابولفضل | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

    سلام. ایا کسی ویندوز 10 را بروی لومیا720نصب کرده؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی