ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دراپ باکس ناکام ماند؛ اپلیکیشن های Mailbox و Carousel به زودی به کار خود خاتمه می دهند

دراپ باکس تصمیم گرفته که به کار دو اپلیکیشن خود به نام های Mailbox و Carousel پایان دهد و کارکردهای آنها را به پروژه های دیگری اضافه نماید که ارتباط مستقیمی با نرم افزار اصلی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

دراپ باکس تصمیم گرفته که به کار دو اپلیکیشن خود به نام های Mailbox و Carousel پایان دهد و کارکردهای آنها را به پروژه های دیگری اضافه نماید که ارتباط مستقیمی با نرم افزار اصلی دراپ باکس و قابلیت هایش دارند.

با این همه، اگر از طرفداران این دو اپ هستید، شرکت توسعه دهنده آنها، زمان کافی را در اختیارتان قرار داده تا به اپلیکیشن های دیگر مهاجرت نمایید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

برای آن دسته از کاربرانی که با این دو اپلیکیشن آشنایی کافی ندارند، باید بگوییم که دراپ باکس همانطور که از روی نامش می توان حدس زد، نوعی اپلیکیشن ایمیلی است و یکی از نخستین مواردی به شمار می رود که سریع ترین راه ها را برای مرتب سازی پیام ها در اختیار کاربرانش قرار می دهد (برای نمونه می توان با سوایپ کردن صرف، ایمیلی را در آن آرشیو نمود).

به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم، Mailbox اپلیکیشنی است که الهام بخش گوگل شد تا اپ محبوب اینباکس را توسعه دهد اما متاسفانه تیم سازنده آن اعلام کرده اند که بهترین راه برای «بهبود بهره وری کاربران، در وهله نخست ساده سازی فرایندهای کاری مختلفی است که به تولید حجم بالای ایمیل ها می انجامد» و همین مساله نشان می دهد که امکانات و تیم توسعه دهنده دراپ باکس احتمالا به Dropbox Paper منتقل می شوند که در واقع همان رقیب Google Docs و Office 365 است.

Carousel هم یک اپلیکیشن مستقل بود که برای دسترسی و اشتراک گذاری عکس های ذخیره شده کاربران در دراپ باکس مورد استفاده قرار می گرفت اما تیم توسعه دهنده آن تشخیص داد که برای این منظور نیازی به یک اپلیکیشن مجزا نیست و کاربران بهتر است که همین قابلیت را در داخل اپلیکیشن اصلی دراپ باکس داشته باشند.

با این همه، تیم توسعه دهنده Carousel خاطر نشان کرده که افزودن «امکانات کلیدی» این اپ به دراپ باکس ممکن است چندین ماه زمان ببرد. براساس جدیدترین خبر منتشر شده در این باره، Mailbox از تاریخ هفتم اسفندماه سال 1394 به کار خود پایان می دهد و فعالیت Carousel نیز از دوازدهم فروردین ماه خاتمه می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • اردیبهشت
    اردیبهشت | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

    واقعا اپلیکیشن خوب و سریعی بود.
    من که پاکش کردم جاش inbox نصب کردم

  • ershad
    ershad | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

    برای آن دسته از کاربرانی که با این دو اپلیکیشن آشنایی کافی ندارند، باید بگوییم که دراپ باکس همانطور که از روی نامش می توان حدس زد، نوعی اپلیکیشن ایمیلی است

    فکر کنم منظورتون mailbox بود!

مطالب پیشنهادی